Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel V
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bert Bekijk Berichten
Wat is dat bakje, klepje onderaan die bumper?
Ik dacht eerst voor een trekhaak, maar mag dat met een hybride?
en als je op je prius graag een "bol" hebt kan dit ook, maar niet bij een dealer
deze foto is dan ook in Polen genomen, zoveel "Florida" daar?Last edited by Stef69; 10/08/2013, 10:51.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xKoSai Bekijk BerichtenLOL, moet wel lukken want deze heb ik gisteravond in Gent gezien aan de zijkant met lichten op. Niet om te zagen maar wel spotwaardig want is garagist, nee?
Met alles wat op zijn hof te koop staat komt hij nog niet aan de waarde van de Lambo.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichtenop zo een SUV wel blijkbaar
en als je op je prius graag een "bol" hebt kan dit ook, maar niet bij een dealer
deze foto is dan ook in Polen genomen, zoveel "Florida" daar?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenGezou eens moeten weten hoeveel Km die Gallardo wel niet heeft + hij is in zeer slechte staat (Bumpers gescheurd, lak af...)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichtenen wat zeggen ze daar van op de keuring?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenZo'n V12 TDI is bangelijk om mee te rijden op lange afstanden.
Best zuinig ook wel!
Dan nog met zo een dikke motor moet dat heel in orde zijn!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jonasdb Bekijk Berichten
Vooral de Russische nummerplaten zijn vet.
2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk BerichtenDik.Vooral de Russische nummerplaten zijn vet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jonasdb Bekijk BerichtenVervolg:
edit: na het inzoomen, precies geen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jakkewibis Bekijk BerichtenWat voor een nummerplaat had deze?
edit: na het inzoomen, precies geen?
Heb een paar auto's zo zien staan in Kroatië gewoon op een parking.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xKoSai Bekijk BerichtenWat is mijn percent hiervoor?Oorspronkelijk geplaatst door Alex60 Bekijk BerichtenAls je koopt via mij: 15-20%
Comment
-
Nog een speciaaltje:IMG_0172.jpgIMG_0170.jpg
Op de achtergrond van de eerste foto zie je ook nog een Mustang.
Even later, maar toen was ik aan het rijden, zonder foto-mogelijkheid, nog een RR Drophead, een McLaren op FL-platen en een FF tegen gekomen.2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk BerichtenNog een speciaaltje:[ATTACH=CONFIG]98651[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]98652[/ATTACH]
Op de achtergrond van de eerste foto zie je ook nog een Mustang.
Even later, maar toen was ik aan het rijden, zonder foto-mogelijkheid, nog een RR Drophead, een McLaren op FL-platen en een FF tegen gekomen.
Comment
Comment