Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel V

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Bijgevoegde Bestanden
    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bert Bekijk Berichten

Wat is dat bakje, klepje onderaan die bumper?
      Ik dacht eerst voor een trekhaak, maar mag dat met een hybride?
      op zo een SUV wel blijkbaar

en als je op je prius graag een "bol" hebt kan dit ook, maar niet bij een dealer

deze foto is dan ook in Polen genomen, zoveel "Florida" daar?
      Last edited by Stef69; 10/08/2013, 10:51.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
        LOL, moet wel lukken want deze heb ik gisteravond in Gent gezien aan de zijkant met lichten op. Niet om te zagen maar wel spotwaardig want is garagist, nee?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xKoSai Bekijk Berichten
          LOL, moet wel lukken want deze heb ik gisteravond in Gent gezien aan de zijkant met lichten op. Niet om te zagen maar wel spotwaardig want is garagist, nee?
          Ja een garagist.
          Met alles wat op zijn hof te koop staat komt hij nog niet aan de waarde van de Lambo.
          den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
          "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
          Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Gezou eens moeten weten hoeveel Km die Gallardo wel niet heeft + hij is in zeer slechte staat (Bumpers gescheurd, lak af...)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
              op zo een SUV wel blijkbaar

en als je op je prius graag een "bol" hebt kan dit ook, maar niet bij een dealer

deze foto is dan ook in Polen genomen, zoveel "Florida" daar?
              en wat zeggen ze daar van op de keuring?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                Gezou eens moeten weten hoeveel Km die Gallardo wel niet heeft + hij is in zeer slechte staat (Bumpers gescheurd, lak af...)
                Da's cosmetica . Het blijft een Gallardo. Die slet kan me nog steeds hebben

Comment

• Kroatië
                  Perfecte reiswagen veel plaats en power genoeg voor vlot te gaan.

Comment

• Vervolg:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                      en wat zeggen ze daar van op de keuring?
                      enkel gebruikt als fietsendrager !

Comment

• Paar keer deze schoonheden gespot in Puerto Banus

Comment

• Zo'n V12 TDI is bangelijk om mee te rijden op lange afstanden.

Best zuinig ook wel!
                          BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                            Zo'n V12 TDI is bangelijk om mee te rijden op lange afstanden.

Best zuinig ook wel!
                            Al veel meegereden in een gewone Q7 3.0tdi en dat rijdt al zalig niet puur de motor alleen gewoon de snufjes enz...
                            Dan nog met zo een dikke motor moet dat heel in orde zijn!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jonasdb Bekijk Berichten

Dik. Vooral de Russische nummerplaten zijn vet.
                              2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                              2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                              2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk Berichten
                                Dik. Vooral de Russische nummerplaten zijn vet.
                                Echt zalig he 100% maffiabak als je het mij vraagt!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jonasdb Bekijk Berichten
                                  Vervolg:

Wat voor een nummerplaat had deze?

edit: na het inzoomen, precies geen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jakkewibis Bekijk Berichten
                                    Wat voor een nummerplaat had deze?

edit: na het inzoomen, precies geen?
                                    Idd geen nummerplaat.

Heb een paar auto's zo zien staan in Kroatië gewoon op een parking.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xKoSai Bekijk Berichten
                                      Wat is mijn percent hiervoor?
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Alex60 Bekijk Berichten
                                      Als je koopt via mij: 15-20%
                                      Terecht, want ben ondertussen al naar de site gegaan.

Comment

• Nog een speciaaltje:IMG_0172.jpgIMG_0170.jpg

Op de achtergrond van de eerste foto zie je ook nog een Mustang.

Even later, maar toen was ik aan het rijden, zonder foto-mogelijkheid, nog een RR Drophead, een McLaren op FL-platen en een FF tegen gekomen.
                                        2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
                                          Nog een speciaaltje:[ATTACH=CONFIG]98651[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]98652[/ATTACH]

Op de achtergrond van de eerste foto zie je ook nog een Mustang.

Even later, maar toen was ik aan het rijden, zonder foto-mogelijkheid, nog een RR Drophead, een McLaren op FL-platen en een FF tegen gekomen.
                                          Da's ook toevallig! Op de vliegbaan in Zele ben ik daarstraks ook zo eentje tegengekomen!

Comment

Working...
                                          X