Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel V

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Ford-Power Bekijk Berichten
    Ding is inderdaad echt belachelijk snel. Maar echt niet normaal! Kan gewoon een 850pk GT bijhouden!
    Ja wat wilt ge, door al die snufjes is dat een halve F1 bolide.
    Moest ik mogen kiezen tussen de 2, dan toch liever de GT.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk Berichten
      Ja wat wilt ge, door al die snufjes is dat een halve F1 bolide.
      Moest ik mogen kiezen tussen de 2, dan toch liever de GT.
      Ontwikkeld met Lewis Hamilton? Heeft gewoon ene gratis gekregen! Helemaal gratuit!
      Ik zou ook voor de GT kiezen maar waar hou je al die power down?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ford-Power Bekijk Berichten
        Ontwikkeld met Lewis Hamilton? Heeft gewoon ene gratis gekregen! Helemaal gratuit!
        Ik zou ook voor de GT kiezen maar waar hou je al die power down?
        Tsja, die mannen krijgen wel meer dingen gratis
        Power moet je niet down houden, schuiven met die kont
        Ofwel zoals in een Veyron met een sleutelsysteem werken om de vermogens te ontgrendelen.

Comment

Tsja, die mannen krijgen wel meer dingen gratis
          Power moet je niet down houden, schuiven met die kont
          Ofwel zoals in een Veyron met een sleutelsysteem werken om de vermogens te ontgrendelen.
          Schuiven met die kont in 1e,2e,3e,4e,5e 6e is voor normaal te rijden haha!

Goed idee, alleen.... heb ik het geld belange niet of een GT te kopen.

Comment

• Brabus T65 S

Powered by Google Nexus 10 & Tapatalk 4

Comment

• Zou die echt een Brabus motor hebben? Zou wel vet zijn.
              2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
              2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
              2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk Berichten
                Zou die echt een Brabus motor hebben? Zou wel vet zijn.
                De blok heeft een mooi rood kleurtje, heb hem zien staan bij Van Winkel met de motorkap open, Rood deksel met in het zwart BRABUS op.
                Al een paar keer gezien en klinkt best lekker

Edit:

Dit dus

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                  De blok heeft een mooi rood kleurtje, heb hem zien staan bij Van Winkel met de motorkap open, Rood deksel met in het zwart BRABUS op.
                  Al een paar keer gezien en klinkt best lekker

Edit:

Dit dus

Nice, weldegelijk een Brabus motor dus.
                  2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                  2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                  2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

Nice, weldegelijk een Brabus motor dus.
                    Ja, klopt Machtige auto, wel schandalig vuil

Powered by Google Nexus 10 & Tapatalk 4

Comment

Zou die echt een Brabus motor hebben? Zou wel vet zijn.

zo klinkt hij toch, ik zag hem ruim een jaar geleden op N42 in Zottegem

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
                        zo klinkt hij toch, ik zag hem ruim een jaar geleden op N42 in Zottegem
                        Ik denk dat die van een (rijke) dokter is, want die stond vandaag aan het ziekenhuis daar

Comment

• Is inderdaad een echte, is ook al een paar keer gespot precies:

Comment

• Gisteren aan de Mercedes garage in Torhout een A45 AMG Edition 1 zien staan, khad beter teruggekeerd om eens een foto te nemen

Comment

• Wazige foto maar denk dat t een charger is.
                              Iets later stond er nog een gele ferrari naast
                              Bijgevoegde Bestanden
                              Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                              Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                              Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
                                Wazige foto maar denk dat t een charger is.
                                Iets later stond er nog een gele ferrari naast
                                Da's inderdaad een Charger, heb ik ook altijd al eens willen hebben

Comment

Is inderdaad een echte, is ook al een paar keer gespot precies:

Is van een van mijn beste vrienden. Is inderdaad een echte CL65 omgebouwd naar brabus T65S met 715pk. Al veel mee gereden en in DE eens 350 aangetikt. Heeft ook een AMG performance studio interieur wat wil zeggen dat het een unieke lederkleur is (donkergrijs). Zalig machien met reeds bijna 250000km op 5 jaar tijd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sinof Bekijk Berichten
                                    Is van een van mijn beste vrienden. Is inderdaad een echte CL65 omgebouwd naar brabus T65S met 715pk. Al veel mee gereden en in DE eens 350 aangetikt. Heeft ook een AMG performance studio interieur wat wil zeggen dat het een unieke lederkleur is (donkergrijs). Zalig machien met reeds bijna 250000km op 5 jaar tijd.
                                    Holy sh*t
                                    Die heeft een persoonlijk tankstation ofzo? Hoeveel verbruikt zoiets eigenlijk?

Comment

Is inderdaad een echte, is ook al een paar keer gespot precies:

Ofwel heeft die nu een nieuwe nummerplaat, ofwel was het een andere. Die die ik gezien heb had al een Europese plaat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mathiasvf Bekijk Berichten
                                        Ofwel heeft die nu een nieuwe nummerplaat, ofwel was het een andere. Die die ik gezien heb had al een Europese plaat.
                                        Zou straf zijn moest het een andere zijn, want die op de foto is knal op dezelfde plaats getrokken als de jouwe.
                                        Misschien kan Sinof hier meer over vertellen?

Comment

Zou straf zijn moest het een andere zijn, want die op de foto is knal op dezelfde plaats getrokken als de jouwe.
                                          Misschien kan Sinof hier meer over vertellen?
                                          Er is hier een Brabus in Wetteren ook, moet die nog eens gaan zoeken. Vroeger reed er hier toch ene.

Comment

Working...
                                          X