Oorspronkelijk geplaatst door Charlie07
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel V
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk BerichtenRenault alpine 1e generatie volgens mij
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuut Bekijk BerichtenDie SLS roadster in er één van Blanden als ik me niet vergis?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Debomma Bekijk BerichtenDie zwarte SLS is van Sterrebeek. Beestje slaapt altijd buitenIk kwijl wel iedere keer als ik er passeer... Kerel zit in de marketing.
idd, ook al vaak zien staan daar. Zonde dat die altijd buiten staat.2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold
1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold
2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold
2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!
Comment
-
Geen auto, en ook niet-exclusief, maar wel om keihard mee te lachen
Ik dacht dat die alleen in tekenfilms bestonden
Foto is niet scherp, maar rijden en foto's nemen, geen goeie.combi
Sent from my iPad using Tapatalk2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenTopspot, is dat in de buurt van de oude mechelsesteenweg?
Comment
-
Exclusief genoeg?
In ieder geval : voor mij mooi genoeg...
DSC_5200_zps6a5fb078.jpg
DSC_5201_zps4b5e451f.jpg
(ik slaag er maar niet in die foto's te posten....)
Comment
-
Deze R8 een tweetal weken geleden gespot. Niet lelijk, maar je moet er voor zijn.DSC00515.jpgDSC00517.jpg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door denludo1990 Bekijk BerichtenDeze R8 een tweetal weken geleden gespot. Niet lelijk, maar je moet er voor zijn.[ATTACH=CONFIG]99613[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]99614[/ATTACH]
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ENO Bekijk BerichtenExclusief genoeg?
In ieder geval : voor mij mooi genoeg...
[ATTACH=CONFIG]99611[/ATTACH]
[ATTACH=CONFIG]99612[/ATTACH]
(ik slaag er maar niet in die foto's te posten....)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door denludo1990 Bekijk BerichtenDeze R8 een tweetal weken geleden gespot. Niet lelijk, maar je moet er voor zijn.[ATTACH=CONFIG]99613[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]99614[/ATTACH]
Comment
-
is van de VW dealer in Sint job.
Heeft ook deze oranje versie:
die grijze is nu de groene.BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door denludo1990 Bekijk BerichtenDeze R8 een tweetal weken geleden gespot. Niet lelijk, maar je moet er voor zijn.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
Comment