Is dat niet diegene van Decock tuinmeubelen oid?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel V
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichtenniet groot genoeg blijkbaar
is een ford raptor.
schitterende pick-upOorspronkelijk geplaatst door chevypicup Bekijk Berichtener staat toch duidelijk ford op
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kevin_krystofiak Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk BerichtenIs dat niet diegene van Decock tuinmeubelen oid?
Zijne lambo is besteld dus het is nog effe wachten daarop
Comment
-
tvalt toch op dat de meeste dikke bakken op de foto's hier en die ik zie in brussel 50% van de tijd buitenlandse platen hebben. Luxemburg ok.. daar hebben ze geld genoeg, en in Duitsland is het goedkoper om zoiets aan te schaffen en te hebben, maar het zijn ook dikwijls Britten en Nederlanders, terwijl het daar ook erg duur is, en wij Belgen zogezegd bij de rijkste Europeanen behoren.. hoe kan dat nu...Zelf hier in Schaarbeek zijn de dikste bakken (maserati quatroporte, R8, RS5) Turken met buitenlandse platen ipv Belgische turken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fujin Bekijk Berichtentvalt toch op dat de meeste dikke bakken op de foto's hier en die ik zie in brussel 50% van de tijd buitenlandse platen hebben. Luxemburg ok.. daar hebben ze geld genoeg, en in Duitsland is het goedkoper om zoiets aan te schaffen en te hebben, maar het zijn ook dikwijls Britten en Nederlanders, terwijl het daar ook erg duur is, en wij Belgen zogezegd bij de rijkste Europeanen behoren.. hoe kan dat nu...Zelf hier in Schaarbeek zijn de dikste bakken (maserati quatroporte, R8, RS5) Turken met buitenlandse platen ipv Belgische turken.
Daar maak ik mij ook druk in, maar ja, wa doede eraan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenHeb dit zien rijden dinsdag rond 16u op de Ring rond Brussel:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Marvin Bekijk BerichtenNieuwe Lexus GS?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenHeb dit zien rijden dinsdag rond 16u op de Ring rond Brussel:
En de volgwagen:
There is never time to do it right but there is always time to do it over.
Comment
-
er zit inderdaad een boek tussen de kofferklep en het cabrio mechanisme...met mooie deuk tot gevolgCaptain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
Comment