Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel V

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Fantastische SPOT!

Comment

• Jawadde, dat zie je inderdaad niet elke dag ....die velgen zijn gewoon subliem onder die auto.

Comment

• Niet alleen die velgen zijn subliem, die hele kar is gewoon über-subliem
        2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NVA Bekijk Berichten
          mclaren P1 met clarkson achter stuur in brugge. wel geen foto van ma zoekt eens op autogespot of facetube en daa vindt je er genoeg.
          Zaterdag in Knokke gezien, wat een brute bak :o

Comment

• Let op de uitlaat (beter zichtbaar dan de badge)
            Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Zalig ding zo'n SRT8.
              2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
              2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
              2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• vorige jaar in Brugge industrieterrein Blauwe toren stond ook zo ene, zag er echt nieuw uit

Comment

• Afgelopen zaterdag op de A4 in Duistland een trailer vol Opel Corsa OPC's

Comment

• http://motoresanu.blogspot.it/2013/1...e-corrida.html daar staat een fortuin gewoon te vergaan.....

Comment

• wat is me da ? Al die racewagens en klassiekers staan daar gewoon te verkommeren en te verstoffen.

Comment

• Help! Ik krijg een hartaanval!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JMH Bekijk Berichten
                          http://motoresanu.blogspot.it/2013/1...e-corrida.html daar staat een fortuin gewoon te vergaan.....
                          Damn.... er zal altijd wel een reden zijn waarom.

Comment

• Over een "barn find" gesproken

Comment

• het maakt me wel nieuwsgierig naar het waarom hiervan. Mijn Portugees is nu weer niet zo goed om te kunnen achterhalen wat het waar en waarom hiervan is.

Comment

• ow zeker...

Comment

• Amai ik zou ze wel allemaal een thuis willen geven,

mag je deze niet meenemen als je die zo ziet staan?

Comment

• Klusje voor Wax-it:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
                                      het maakt me wel nieuwsgierig naar het waarom hiervan. Mijn Portugees is nu weer niet zo goed om te kunnen achterhalen wat het waar en waarom hiervan is.
                                      dat zijn toch geen foto's van één site, maar van een verzameling foto's (gevonden op www ?) niet noodzakelijk allemaal in portugal

Comment

• TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JMH Bekijk Berichten
                                          http://motoresanu.blogspot.it/2013/1...e-corrida.html daar staat een fortuin gewoon te vergaan.....

Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
                                          dat zijn toch geen foto's van één site, maar van een verzameling foto's (gevonden op www ?) niet noodzakelijk allemaal in portugal
                                          idd, een van de oude alfa's weet ik zelf staan. Spijtig genoeg is die plek nu helemaal dichtgemetst en is alle hoop verloren voor die wagens.

Comment

Working...
                                          X