Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel V

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Mijn ruit is een beetje vettig Die rode is een Tesla.

Comment

• Vette kar zolang er geen tiptronic inzit.
      2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
      2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
      2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SK_0909 Bekijk Berichten
        Zwalm?
        Klopt, de straat ernaast staan soms exclusieve karren aan café 'in de patrijs' Lambo, AMG, bmw 6...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xKoSai Bekijk Berichten
          Klopt, de straat ernaast staan soms exclusieve karren aan café 'in de patrijs' Lambo, AMG, bmw 6...
          Jep, daar staat altijd wel iets mooi

Comment

• Exclusief of niet? Ra Ra

Comment

Exclusief of niet? Ra Ra
              Die velgen, pfff.
              den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
              "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
              Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Op een gewone A5 gaan die velgen nog.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
                  Die velgen, pfff.
                  Tja, winter velgjes zeker...
                  2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                  2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Ahh, is geen echte ...
                    2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                    2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Deze daarintegen.

Comment

• CLS 63

Comment

Deze daarintegen.

Die staat daar quasi altijd. Ik denk dat er een andere uitlaat onder zit, komt een knap geluidje uit

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten
                              Tesla Model S @Denderleeuw?
                              IRIDIUM
                              Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214

Groeipunt
                              Helderzienden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICT Design Bekijk Berichten
                                Tesla Model S @Denderleeuw?
                                @Essene City. Ik denk wel dat het die van Denderleeuw is.

Comment

Deze daarintegen.

Da is den auto van die Griek van da restaurant, ma ik heb der serieus mijn twijfels over of da ne echten is. had vroeger dacht ik maar aan 1 kant dubbele uitlaat en geen chroom spiegels..
                                  Last edited by ; 02/01/2014, 01:52.

Comment

• Op een S5 gaan die 17"ni over.. de remklauw/remschijf is te groot voor deze velg.. zowiezo ne facker e..

Comment

• Dat begrijp ik dus niet. Waarom iets op je wagen hangen als het helemaal dat model niet is? Bij de bestelling van de A5C had ik gevraagd naar de sportline uitvoering, en dan wordt hij geleverd met die S-line logos. Ik vroeg helemaal geen S-line uitvoering en moet bijgevolg deze rommel niet. Spijtig genoeg staat dit ook op de treeplanken van de deuren,en zal ik vermoedelijk schade hebben indien ik deze wil verwijderen...
                                      Ik hou helemaal niet van would-be of look-a-likes. Indien je het bepaald model niet kan permitteren, doe dan niet zo belachelijk om er een fake van te maken.
                                      “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten
                                        @Essene City. Ik denk wel dat het die van Denderleeuw is.
                                        In denderleeuw rijdt er ook nog een andere Tesla rond. Zo het coupe'ke.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
                                          Dat begrijp ik dus niet. Waarom iets op je wagen hangen als het helemaal dat model niet is? Bij de bestelling van de A5C had ik gevraagd naar de sportline uitvoering, en dan wordt hij geleverd met die S-line logos. Ik vroeg helemaal geen S-line uitvoering en moet bijgevolg deze rommel niet. Spijtig genoeg staat dit ook op de treeplanken van de deuren,en zal ik vermoedelijk schade hebben indien ik deze wil verwijderen...
                                          Ik hou helemaal niet van would-be of look-a-likes. Indien je het bepaald model niet kan permitteren, doe dan niet zo belachelijk om er een fake van te maken.
                                          S-line = sportline uitvoering toch?

Comment

Working...
                                          X