Is toch een gewoon AMG pack?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel V
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk BerichtenAls ge dat saai vind, wil ik wel eens weten wat ge een spannende gezinswagen vind.2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold
1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold
2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold
2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk BerichtenAh een ford s-max tiens!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk BerichtenAls ge dat saai vind, wil ik wel eens weten wat ge een spannende gezinswagen vind.
Motorische is deze allicht helemaal niet saai, maar qua design
Vergelijk dit eens met de vorige Quatroporte of zelfs een M6 Gran Coupé, daar gaat mijn hart sneller van slaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BelgianTriple Bekijk BerichtenIk heb sinds zijn lancering deze Aston Rapide een flauw afkooksel gevonden. Niet meer of minder dan een verlengde coupé. Bitter weinig of zeg maar geen vernieuwing in het design. Dat merken als BMW, Audi hun 'basis'-modellen op elkaar laten gelijken, tot daar aan toe.. Maar van AM had ik toen véél meer verwacht.
Motorische is deze allicht helemaal niet saai, maar qua design
Vergelijk dit eens met de vorige Quatroporte of zelfs een M6 Gran Coupé, daar gaat mijn hart sneller van slaan.
Zet die in een ander kleurtje, en 't is al een pak beter:
Ik ben vrij BMW minded, maar zo'n Rapide vind ik toch een pak sexier dan een M6 GC.
Comment
-
Geef mij dan maar de M6 GC.
De Rapide heeft een achterbank waar je maar 2 kleine kinderen kunt neezetten en een koffer waar je niet mee op reis kunt. Dus als gezinsauto de BMW.
Maar rijden doet de AM wel super.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk BerichtenDie Vantage was wel ferm2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
Comment