Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel V

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• F22 ? Je bedoelt die 4-reeks? Rijden er toch al wat van rond hoor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
      F22 ? Je bedoelt die 4-reeks? Rijden er toch al wat van rond hoor.
      Ik zie toch een beige F22 op de foto hoor

Comment

• Ik bedoelde de 2 reeks, toch allereerste dat ik gezien heb. 'momenteel' nog uniek.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Brebelco Bekijk Berichten

De voorzitter van OHL.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk Berichten
              De voorzitter van OHL.
              Doeme! Had hem beter klemgereden en gevraagd waar ze mee bezig zijn...!
              2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
              2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
              2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk

2007 BMW E91 318d - 122pk

Bekijk
              dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
              http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/

Comment

• Met wat ik hoor in het volvo lover topic hoort deze hier ook wel thuis

Verstuurd vanaf mijn HTC Desire 601 met Tapatalk
                RIP Den borre!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xKoSai Bekijk Berichten
                  Ook zien staan zondagavond, de baan tussen Oostrozebeke en Wielsbeke ...
                  The way I see it, if you're gonna build a time machine into a car, why not do it with some style ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Delorean Bekijk Berichten
                    Ook zien staan zondagavond, de baan tussen Oostrozebeke en Wielsbeke ...
                    En ik heb u een paar weken geleden zien rijden aan het nieuwe rondpunt in Ingelmunster je was met u Delorean wat dus hier ook thuis hoort!

Comment

• Zou hij zijn Skoda beugeraakt zijn?
                      Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk Berichten
                        Zou hij zijn Skoda beugeraakt zijn?
                        'K zou hem opeens toffer vinden

Comment

• Prachtig ding

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten

Prachtig ding
                            ik dacht net iets anders :-s

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jonasdb Bekijk Berichten
                              En ik heb u een paar weken geleden zien rijden aan het nieuwe rondpunt in Ingelmunster je was met u Delorean wat dus hier ook thuis hoort!
                              Merci, maar dan zal je een foto moeten nemen en hier plaatsen, hé ... :-)
                              The way I see it, if you're gonna build a time machine into a car, why not do it with some style ?

Comment

• Snelgetrokken.

Sent from somewhere, using Tapatalk
                                Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Fijn een Mosler !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk Berichten
                                    Fijn een Mosler !
                                    Is dat geen raceversie van de McLaren F1? De GTR?
                                    2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                                    2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                                    2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk Berichten
                                      Is dat geen raceversie van de McLaren F1? De GTR?
                                      Neen dit is echt een Mosler. Denk dat het voor de Dutch Supercar Challenge is.

Comment

• Nice! Ik weet ook nog één staan die werd jammer genoeg niet meer wordt gebruikt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Delorean Bekijk Berichten
                                          Merci, maar dan zal je een foto moeten nemen en hier plaatsen, hé ... :-)
                                          Inderdaad maar je kwam in tegengestelde richting en gaat veel te rap om foto te nemen dan.

Comment

Working...
                                          X