Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel V
Ik was dit weekend op "island-trip" in Malta. De dag ervoor had ik deze al gezien vanuit de bus (openbaar vervoer) maar was te laat om een foto te trekken. De ochtend erachter kwam hij ineens doodleuk voorbijgereden terwijl ik op de bus stond te wachten. Matblauwe Audi S4, ongeveer hetzelfde qua kleur als die matblauwe GT-R van Antwerp Expendables. Echt wel knap! Ik had mijn DSLR in mijn rugzak zitten dus moeten jullie het met een Galaxy S4 foto doen (oh de ironie).2014-04-07 09.18.29.jpg
Die SL65 is van regio Leuven. Heeft vroeger nog gewoon op belgische platen gestaan, (wss was de taks goedkoper in Letland xD)
nee in letland kan je bedrijf (kan gewoon virtueel zijn, moet geen echte economische activiteit hebben) registeren met anonieme eigenaar, boetes en straffen komen dus wel aan, maar men kan nooit aan de gegevens van de eigenaar geraken (tenzij hij word staande gehouden natuurlijk), zijn of haar rijbewijs afpakken is dus zeer moeilijk.
bijna alle LV platen staan dan ook op dikke bakken :-) , zeker in parijs zie je dit veel
...
Een BMW m5 520i maar volgens mij was het wel degelijk een m! (had het m pookje en remmen etc)
Vorige week in Knokke zag ik de tegenpool van deze, een mooie witte 5 serie (met M pakket? ben niet zo thuis in BMW) echt knappe auto!
Staat daar M5 op...
Ieder zijn smaak zeker he!
Comment