Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel V
Amerikaan dus, werkt hoogstwaarschijnlijk voor het Amerikaanse leger/NAVO. Vader zijn vriendin heeft ook Amerikanen naast haar wonen die een internationale 8-plaat hebben op een duidelijk Amerikaanse Audi A3
Als het de Belgische wegen doorstaat als test weten ze ineens dat het geschikt is voor heel de wereld.
België: het testgebied bij uitstek...
In Duitsland bij het testcentrum van Mercedes-benz hebben ze zelfs authentieke Belgische kasseien om hun auto's op te testen, genaamd belgian blocks ofzo weet het niet meer precies.
Heb daar eens een video van gezien.
2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Brebelco, ge moet uwe E91 dringend wat aanpassen ze, als ze al denken dat ge met een zwarte Corsa rijdt!
Precies...
Hij is al wel even (lees 2 weken..) niet meer gewassen maar om hen nu zwart te noemen
Zoals het bij de aankoopvoorwaarde te lezen stond kuis ik elke uur het BMW logo... Dus de missing met Opel kan ik niet vatten!
Nee, waarschijnlijk een jonnhy in ne Corsa die met zijn lichten flikkerde?
Om mij te onderscheiden van het jonnhy-volk zal ik met mijn lichten flikkeren en nadien mijn middenvinger opsteken?
En terug serieus, wie weet spot ik de EVO wel eens in Leuven! Heb je toevallig geen voorbeeldfoto van het model?
Comment