Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel V

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
    He wishes

Is van Alexx
    Hij bedoeld dat brebelco die ook gespot heeft denk ik :p
    2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beemer e46 Bekijk Berichten
      is de zoon van een ramenbedrijf hier wat verder in bertem
      Moeys met de ssr?
      2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
        Hij bedoeld dat brebelco die ook gespot heeft denk ik :p
        Ja bdoelde idd die grijze die hij gespot heeft zag ik vandaag in knokke staan

Verstuurd vanaf mijn Moto G met Tapawalkietalk

Comment

• Als het een donkergrijze M135i was die constant luid plofte. Dan was ik het.
          Love my new exhaust
          2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
            He wishes

Is van Alexx
            Vat het mooi samen ja
            2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
            2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
            2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk

2007 BMW E91 318d - 122pk

Bekijk
            dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
            http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/

Comment

• Den dirk was ni echt sympa toen ik zijn wagen wou spotten aan die Texaco paar weken terug. Kwam af, zei niets (ik denk: eff ijs breken) "knappe wagen mijnheer" jaah danku zei hij, stapt in en rijdt weg.

Ok dan

Verstuurd vanaf mijn Galaxy S4 met Tapatalk

Comment

• Comment

• Niet gespot op straat, maar past hier wel:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomskii Bekijk Berichten
                    Den dirk was ni echt sympa toen ik zijn wagen wou spotten aan die Texaco paar weken terug. Kwam af, zei niets (ik denk: eff ijs breken) "knappe wagen mijnheer" jaah danku zei hij, stapt in en rijdt weg.

Ok dan

is toch vriendelijk?
                    wat moest hij meer zeggen?
                    "ne keer mee rijden?"
                    Heb er al eens mee meegereden, en dat rijdt niet slecht

Comment

• Nee beemer, eerder bvb zeggen: "Wilt ge het interieur ook eff trekken?".

Had gewoon vriendelijk geweest had hij een minuutje gewacht dat ik wat foto's had.., stond er nog maar een halve minuut toen hij buitenkwam.

Comment

• Deze scheurde net voor mijn lens door hier in Hasselt, nice!

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Die rode bmw is toch niet exclusief?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomskii Bekijk Berichten
                            Nee beemer, eerder bvb zeggen: "Wilt ge het interieur ook eff trekken?".

Had gewoon vriendelijk geweest had hij een minuutje gewacht dat ik wat foto's had.., stond er nog maar een halve minuut toen hij buitenkwam.
                            je kan toch moeilijk verwachten dat ie overal wacht tot iedereen zen perfecte foto heeft getrokken?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Henk60 Bekijk Berichten
                              Die rode bmw is toch niet exclusief?
                              waar zie jij een rode bmw?
                              BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GTA freak Bekijk Berichten
                                je kan toch moeilijk verwachten dat ie overal wacht tot iedereen zen perfecte foto heeft getrokken?
                                Duurt een minuutje, en heeft ie geen tijd dan had het mij niet gestoord had hij gewoon gezegd: ja sorry maar ik heb geen tijd. Komt beter over dan "danku", instappen en wegrijden. Achja, wakker lig ik er niet van, hij ook niet (lol)

Comment

• Jaguar XJS-V12 in Puurs
                                  "I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)

Current: Audi A4 S-Line 2.0 Avant (2016)

Past: BMW 316 dA Touring Steptronic (2014) - Renault Mégane GT 1.9 dCi ( 2014 ) - Ford S-Max 1.8 Duratorq TDCI ( 2010 ) - Ford Focus 1.6 Clipper TDCI ( 2008 ) - Fiat Grande Punto Racing -Italia- ( 2010 )

Comment

• Fenomenaal geluid uit deze '54 fiat zagato v8, auto zag er gloednieuw,uit én dagelijks ingeschreven, chapeau!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Intred Bekijk Berichten
                                      Fenomenaal geluid uit deze '54 fiat zagato v8, auto zag er gloednieuw,uit én dagelijks ingeschreven, chapeau!

Prachtig, waar heb je die gespot?
                                      Waarschijnlijk aan het proefrijden voor deelname aan de 1000 MIGLIA. Er staat een Belg met dergelijke wagen in de lijst van 451 deelnemers.

Comment

• Gespot in Deinze, net voor afslag Tielt (hij is in deze richting gereden)

Comment

• Daarnet gespot, een couperende camionette met een zwaailicht op die mijn prompt blokkeerde aan de rode lichten. Gangsterarrestatiestyle. Agent x beweerde dat ik 120 reed in zone 90, terwijl ik die al in mijn zog had vanuit zone 50.
                                          Helemaal niet correct. Zo een kalf ben ik nu ook weer niet. Kreeg toch een veeg uit de pan (onterecht, toch deze keer). Ik hield ook voet bij stuk, hij zei : moet je de beelden zien misschien... waarop ik positief antwoordde. Maar hij liet mij verder rijden.
                                          Jammer genoeg had ik geen tijd om een foto te nemen van desbetreffend voertuig

Comment

Working...
                                          X