Oorspronkelijk geplaatst door nickotje
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel V
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door beemer e46 Bekijk Berichtenis de zoon van een ramenbedrijf hier wat verder in bertem2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold
1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold
2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold
2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk BerichtenHij bedoeld dat brebelco die ook gespot heeft denk ik :p
Verstuurd vanaf mijn Moto G met Tapawalkietalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk BerichtenHe wishes
Is van Alexx2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk
2007 BMW E91 318d - 122pk
Bekijk dit eens als je wil: (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomskii Bekijk BerichtenDen dirk was ni echt sympa toen ik zijn wagen wou spotten aan die Texaco paar weken terug. Kwam af, zei niets (ik denk: eff ijs breken) "knappe wagen mijnheer" jaah danku zei hij, stapt in en rijdt weg.
Ok dan
Verstuurd vanaf mijn Galaxy S4 met Tapatalk
wat moest hij meer zeggen?
"ne keer mee rijden?"
Heb er al eens mee meegereden, en dat rijdt niet slecht
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomskii Bekijk BerichtenNee beemer, eerder bvb zeggen: "Wilt ge het interieur ook eff trekken?".
Had gewoon vriendelijk geweest had hij een minuutje gewacht dat ik wat foto's had.., stond er nog maar een halve minuut toen hij buitenkwam.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Henk60 Bekijk BerichtenDie rode bmw is toch niet exclusief?BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GTA freak Bekijk Berichtenje kan toch moeilijk verwachten dat ie overal wacht tot iedereen zen perfecte foto heeft getrokken?
Verstuurd vanaf mijn Galaxy S4 met Tapatalk
Comment
-
Jaguar XJS-V12 in Puurs"I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)
Current:Audi A4 S-Line 2.0 Avant (2016)
Past: BMW 316 dA Touring Steptronic (2014) - Renault Mégane GT 1.9 dCi ( 2014 ) - Ford S-Max 1.8 Duratorq TDCI ( 2010 ) - Ford Focus 1.6 Clipper TDCI ( 2008 ) - Fiat Grande Punto Racing -Italia- ( 2010 )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Intred Bekijk BerichtenFenomenaal geluid uit deze '54 fiat zagato v8, auto zag er gloednieuw,uit én dagelijks ingeschreven, chapeau!
Waarschijnlijk aan het proefrijden voor deelname aan de 1000 MIGLIA. Er staat een Belg met dergelijke wagen in de lijst van 451 deelnemers.
Comment
-
Daarnet gespot, een couperende camionette met een zwaailicht op die mijn prompt blokkeerde aan de rode lichten. Gangsterarrestatiestyle. Agent x beweerde dat ik 120 reed in zone 90, terwijl ik die al in mijn zog had vanuit zone 50.
Helemaal niet correct. Zo een kalf ben ik nu ook weer niet. Kreeg toch een veeg uit de pan (onterecht, toch deze keer). Ik hield ook voet bij stuk, hij zei : moet je de beelden zien misschien... waarop ik positief antwoordde. Maar hij liet mij verder rijden.
Jammer genoeg had ik geen tijd om een foto te nemen van desbetreffend voertuig
Comment
Comment