Oorspronkelijk geplaatst door Tomskii
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel V
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Achja no big deal, maar is altijd leuk als het spontaan is. Zo was ik onlangs eff een S5 aan het spotten, kwamen de eigenaren af. Mevrouw zei direct: wilt ge ne foto van den binnenkant ook? Das gewoon plezanter dan dat ge het er zelf moet uitsleuren. Maar idd ik begrijp dat die mens moet werken (zeker aangezien ze in de ramen en deuren industrie zitten).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk Berichten
Op het gemakske trouwens maar dan nog was de brul van de stier onmiskenbaar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichtenwaar zie jij een rode bmw?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomskii Bekijk BerichtenNee beemer, eerder bvb zeggen: "Wilt ge het interieur ook eff trekken?".
Had gewoon vriendelijk geweest had hij een minuutje gewacht dat ik wat foto's had.., stond er nog maar een halve minuut toen hij buitenkwam.
Als die mens zegt "dank u" is hij toch vriendelijk. Niet meer en niet minder.
Als ge in een winkel zegt "het is mooi" dan gaan ze u wel verder helpen, en ook nog meer laten zien.
Maar een wildvreemde op straat die een auto staat te fotograferen, die haal je niet aan he, er gebeuren al gekke dingen genoeg he.
Comment
-
Deze rijdt hier al ne keer of 6 vandaag door het straat, klinkt toch goed als em gas geeft.
2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold
1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold
2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold
2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichtenhij bedoelt mss die 4CAls ik tijd heb eens binnengaan in de showroom om die 4C eens deftig te bekijken. En keer vragen ov ik testrit mag doen. Onder het motto: "een nee heb je, een ja kan je krijgen."
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk BerichtenDeze rijdt hier al ne keer of 6 vandaag door het straat, klinkt toch goed als em gas geeft.
Comment
Comment