Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel V

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomskii Bekijk Berichten
    Nee beemer, eerder bvb zeggen: "Wilt ge het interieur ook eff trekken?".

Had gewoon vriendelijk geweest had hij een minuutje gewacht dat ik wat foto's had.., stond er nog maar een halve minuut toen hij buitenkwam.
    wel, diene mens moet ook werken, firma heeft veel werk en hij doet veel opmetingen en werfbezoeken. Had je gewoon gevraagd of je de binnenkant mocht zien was het antwoord zeker positief geweest, trouwens zijn vader heeft ook zoiets.

Comment

• Achja no big deal, maar is altijd leuk als het spontaan is. Zo was ik onlangs eff een S5 aan het spotten, kwamen de eigenaren af. Mevrouw zei direct: wilt ge ne foto van den binnenkant ook? Das gewoon plezanter dan dat ge het er zelf moet uitsleuren. Maar idd ik begrijp dat die mens moet werken (zeker aangezien ze in de ramen en deuren industrie zitten).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk Berichten

Tiens, die is hier zondag ook voor de deur gepasseerd. Of in ieder geval ook een groene met gele remschijven Op het gemakske trouwens maar dan nog was de brul van de stier onmiskenbaar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
          waar zie jij een rode bmw?
          hij bedoelt mss die 4C

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomskii Bekijk Berichten
            Nee beemer, eerder bvb zeggen: "Wilt ge het interieur ook eff trekken?".

Had gewoon vriendelijk geweest had hij een minuutje gewacht dat ik wat foto's had.., stond er nog maar een halve minuut toen hij buitenkwam.
            Die mens zal een auto gekocht hebben omdat hij dat mooi vind, of fijn om mee te rijden. Niet om aan iedereen te laten zien, of om er met iedereen over te praten.

Als die mens zegt "dank u" is hij toch vriendelijk. Niet meer en niet minder.

Als ge in een winkel zegt "het is mooi" dan gaan ze u wel verder helpen, en ook nog meer laten zien.
            Maar een wildvreemde op straat die een auto staat te fotograferen, die haal je niet aan he, er gebeuren al gekke dingen genoeg he.

Comment

• Deze rijdt hier al ne keer of 6 vandaag door het straat, klinkt toch goed als em gas geeft.

2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                hij bedoelt mss die 4C
                Denk ik ook, al zie ik niet direct een gelijkenis met een BMW Als ik tijd heb eens binnengaan in de showroom om die 4C eens deftig te bekijken. En keer vragen ov ik testrit mag doen. Onder het motto: "een nee heb je, een ja kan je krijgen."

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
                  Deze rijdt hier al ne keer of 6 vandaag door het straat, klinkt toch goed als em gas geeft.

Toeme, ge hebt me gespot

Comment

• Deze namiddag in Leuven deze knappe DBS! (mag helaas niet op AG van de eigenaar)

Comment

• Matte kleur op een klassewagen =
                      2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                      2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                      2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

Working...
                      X