Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel V

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door DyNaRaX Bekijk Berichten
    Mega brede Corvette
    Aan Atlas Copco Wilrijk. En dat op 200m van mijn deur.

Comment

• van't weekend gespot:
      (mss leden)

Sub Impreza WRX STI, witte Mercedes SLS met Zplaten, TechArt Gt Street S (Porsche) (1-Bau 990), witte Evo 9 en een Porsche Cayene "Magnum" (degoutante verkrachting van een zowiezo al niet al te knappe verschijning). Heb van alle auto's foto's met uitzondering van die laatste. Kan ze momenteel alleen niet uploaden omdat ik het kabeltje van men gsm niet bijheb

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B&V Bekijk Berichten
        Porsche Cayene "Magnum" (degoutante verkrachting van een zowiezo al niet al te knappe verschijning)
        Die nieuwe belg met zijn oranje voiture waarbij heel Leuven ging trillen zodra zijn traktor eens accelereerde?
        Die heb ik al lang niet meer gezien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann
          Die is een paar maand terug gestolen als ik me niet vergis.
          Klopt!

Hopelijk hebben ze 'm gestolen en herspoten, want dat oranje..

Comment

• nee die is gepikt geweest ook (sukkel) Heb nog met die gast wa zitte race (vlak voorda die gepikt is) ma da is echt wel ne zot! Voorbijsteken langs pech en invoegstroken etc. En weet ni wa voor ne motor derin steekt, ma vooral veel lawaai, verder ni veel. (da meiske da er vanachter inzat mocht er wel zijn )

Nu heeft em ne witte en is em zo slim om zijn slee in parking Ladeuze te zette... denk ik, want ik zie em toch ni meer staan. Der is zelfs een anti-Porsche Facebook paginga voor die gast! :p

Comment

• Jullie bedoelen deze zeker? Heb ik vorig jaar in Leuven gespot.

Last edited by ; 10/08/2011, 12:15. Reden: typfout

Comment

• Nissan die je hier (ik toch) jammer genoeg niet zo vaak tegenkom...

Comment

• @xtof; klopt, ma die gaat ge dus ni meer zien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xtof_ Bekijk Berichten
                    Jullie bedoelen deze zeker? Heb ik vorig jaar in Leuven gespot.
                    Naar verluid is die gestolen door Porsche zelf omdat ze het gewoon niet meer konden aanzien...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rames Bekijk Berichten
                      Naar verluid is die gestolen door Porsche zelf omdat ze het gewoon niet meer konden aanzien...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk Berichten
                        Nissan die je hier (ik toch) jammer genoeg niet zo vaak tegenkom...

prachtige wagen ...
                        2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126

Comment

• Reisfotootjes.

Leuk momentje in Riga:

Jammer dat ik bij deze niet de reflex had om snel mijn fototoestel te pakken. We reden in Bishkek, hoofdstad van Kirgizië, toen ik een vrachtwagen langs de weg zag staan die precies uit een Bondfilm was weggereden. Zo eentje met twee gigantische lanceerraketten er bovenop.

En natuurlijk massa's van die sovjetkarren gezien. Ene is een Volga, da busje bennik vergeten:

Comment

• Daarnet uit London vertrokken richting metro, zie ik plots een one 77 opduiken! Jammergenoeg te laat gezien en enkel boutfoto's. Zal er vanavond wel een paar posten. Wat een kar.
                            www.flickr.com/photos/bramvds
                            www.last.fm/user/lender

Comment

• SA Aperta...

Comment

• Zo'n Aperta vind ik qua looks maar niks.
                                FF zou ik eens irl moeten zien.

Comment

• Ik vond hem echt magnifiek, die Aperta.

Dat plooidakje dat er op ligt is wel weer op z'n Italiaans Niet om elke dag open en toe te doen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B&V Bekijk Berichten
                                    Nu heeft em ne witte en is em zo slim om zijn slee in parking Ladeuze te zette... denk ik, want ik zie em toch ni meer staan.
                                    Voor die Oranje had hij idd een witte. Die Oranje heeft hij gekregen(garantie) door een probleem met de witte.

Nee, deze is niet van hem maar van een andere nieuwe-belg (jonge kerel)...
                                    Als je deze bedoelt. Deze heeft nu wel witte velgen.

Comment

• Eerste foto'tjes. Hopelijk zien jullie de kleuren goed want ik had weer wat problemen met mijn kleurprofiel. Heb hem op SRGB gezet nu aangezien dat de beste keuze is volgens velen.

Stijvolle 599. Een van de weinig overgebleven Arabieren denk ik.

Fantastische Drophead met 22inch velgen! Ik vind hem echt belachelijk vet! Geweldig vriendelijke eigenaar ook. Leek me een RNB of rapper of iets dergelijk, wat zijn smaak verklaart. Ging met zijn homies voor kleren shoppen :laugh:

458 vanmiddag gespot op een heerlijke locatie
                                      www.last.fm/user/lender

Comment

• Granturismo S op 1/25 laat in de avond. Instellingen stonden nog van een eerdere foto. Toen hij af kwam zag ik dat mijn camera op 1/25 stond, maar had geen tijd, dus moest het maar lukken :p

www.last.fm/user/lender

Comment

• Die 458 en Rolls hierboven
                                          Ook knap gefotografeerd

Comment

Working...
                                          X