Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel V
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
-
Lijkt toch niet echt verkeerd te staan?
was net bezig met een wat gavere Aston toen deze passeerde. Jammergenoeg kutfoto's, maar ik vond hem toch nog leuk genoeg om even te delen.
Comment
-
Wie een hoop exclusieve bakken wilt zien -> http://www.flickr.com/photos/daniels...th/6042757144/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk BerichtenGisteren op de parking van het Jan-Breydelstadion. (Club Brugge-OHL)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk BerichtenIk moet eens mijn kodak meenemen als ik naar Stayen ga, daar staat altijd iets exclusiefs. 2 weken geleden ook, Aston Martin V8 Vantage, S63 amg, CL amg, GT2, F430,....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door torque Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk BerichtenIk moet eens mijn kodak meenemen als ik naar Stayen ga, daar staat altijd iets exclusiefs. 2 weken geleden ook, Aston Martin V8 Vantage, S63 amg, CL amg, GT2, F430,....
Foto's zijn trouwens gewoon met mijn gsm gemaakt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk BerichtenJep. Zie je wel vaker bij Lotussen hé.
idd, RHD is zoveel goedkoper : voor de prijs van een deftige LHD Elise heb je een RHD Exige
Ik heb er zo mijn gedacht over maar soit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Debomma Bekijk BerichtenLaat is iemand bij Bourgoo in Knokke de Bentley Continental Shooting Break gaan fotograferen. Echt de moeite! Ik reed er voorbij in het donker.
Ook al loopt daar 06465138461546 man met een lens groter dan hunzelf voorbij dagelijks, das niet spotwaardig
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bzguy Bekijk Berichtenidd, RHD is zoveel goedkoper : voor de prijs van een deftige LHD Elise heb je een RHD Exige
Ik heb er zo mijn gedacht over maar soit
Comment
Comment