Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel V

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• De nieuwe Mulsanne mag er toch best wezen

www.flickr.com/photos/bramvds
    www.last.fm/user/lender

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk Berichten

De nieuwe Mulsanne mag er toch best wezen

Knap!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk Berichten
        Klassiekertjes. Hopelijk identificeer ik de oude Aston's goed. Anders mag het altijd verbetert worden

2 oude V8 Vantages denk ik, waarvan 1 volante

Nog eentje van de V8 v600

Wàt een auto's...

Comment

• Gisteren op de parking van het Jan-Breydelstadion. (Club Brugge-OHL)

Comment

• Hij of zij let precies niet echt op met stoepranden.
            “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• Lijkt toch niet echt verkeerd te staan?

was net bezig met een wat gavere Aston toen deze passeerde. Jammergenoeg kutfoto's, maar ik vond hem toch nog leuk genoeg om even te delen.

www.flickr.com/photos/bramvds
              www.last.fm/user/lender

Comment

• Met mijn bekende fotokunsten

Volvo T5R

Evo II

En een voor mij onbekende Subaru:

Comment

• op een oldtimer rit gisteren de De tomaso Longchamp gezien. Ik had die nooit eerder gezien.

Comment

• Wie een hoop exclusieve bakken wilt zien -> http://www.flickr.com/photos/daniels...th/6042757144/

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Laat is iemand bij Bourgoo in Knokke de Bentley Continental Shooting Break gaan fotograferen. Echt de moeite! Ik reed er voorbij in het donker.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk Berichten
                        Gisteren op de parking van het Jan-Breydelstadion. (Club Brugge-OHL)
                        Ik moet eens mijn kodak meenemen als ik naar Stayen ga, daar staat altijd iets exclusiefs. 2 weken geleden ook, Aston Martin V8 Vantage, S63 amg, CL amg, GT2, F430,....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk Berichten
                          Ik moet eens mijn kodak meenemen als ik naar Stayen ga, daar staat altijd iets exclusiefs. 2 weken geleden ook, Aston Martin V8 Vantage, S63 amg, CL amg, GT2, F430,....
                          Op KVM gisteren ook weer een hoop exclusieve karren gezien, jammergenoeg kan je er niet aan tenzij je een loge hebt of business seat. (parking van Telenet wordt daarvoor gebruikt in het weekend)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door torque Bekijk Berichten

En een voor mij onbekende Subaru:
                            Nice, een Baja! Is sowieso een US-import!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk Berichten
                              Ja, er stond nog meer hoor. Enkele Panamera's, XKR 2011, 997 Carrera GTS, S63 AMG en Aston Martin Rapide (beide afkomstig uit Leuven)...
                              Foto's zijn trouwens gewoon met mijn gsm gemaakt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk Berichten
                                Jep. Zie je wel vaker bij Lotussen hé.

idd, RHD is zoveel goedkoper : voor de prijs van een deftige LHD Elise heb je een RHD Exige

Ik heb er zo mijn gedacht over maar soit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Debomma Bekijk Berichten
                                  Laat is iemand bij Bourgoo in Knokke de Bentley Continental Shooting Break gaan fotograferen. Echt de moeite! Ik reed er voorbij in het donker.
                                  Auto's in een showroom zijn geen autogespot-materiaal.

Ook al loopt daar 06465138461546 man met een lens groter dan hunzelf voorbij dagelijks, das niet spotwaardig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann
                                    Holy!
                                    There is never time to do it right but there is always time to do it over.

Comment

Vet!
                                      Wa was er te doen?

Comment

Niks voor zover ik weet.
                                        Ah want zelfs in Knokke zie je niet zo snel 4 Ferrari's achter elkaar geparkeerd staan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bzguy Bekijk Berichten
                                          idd, RHD is zoveel goedkoper : voor de prijs van een deftige LHD Elise heb je een RHD Exige

Ik heb er zo mijn gedacht over maar soit
                                          Is dat dan geen heel gedoe om die hier gehomologeerd te krijgen zoals met andere UK wagens ?

Comment

Working...
                                          X