Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel V

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Speedster @ Torhout

Comment

• Knappe plaat!

Comment

• Is die van Tuur Bo nee?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
          Is die van Tuur Bo nee?
          Nee.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann
            + Db9 en R8 Spyder
            Had ik ook wel gezien.
            Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk Berichten
            Speedster @ Torhout

Geweldig!

Comment

• Inderdaad

Comment

• Zoute concours (schilderwedstrijd voor kinderen) en Place du Tertre -> daarmee stonden er veel Scuderia fans
                “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• Comment

• Zo'n auto vraagt toch om een spoiler.
                    (Als we stil zijn horen we het misschien )

Comment

• gisteren met de trotinette (R1) naar Sluis gereden om vervolgens een bezoekje te brengen aan Knokke

==> witte Lamborghini LP570-4 gespot in de Lippenslaan
                      2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                      2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Breyton Bekijk Berichten
                        Zo'n auto vraagt toch om een spoiler.
                        I agree!

Al is de sedan wel iets luider dan de hatchback dankzij de rechte lijn van de uitlaat!

Comment

• Verklaar me eens waarom het een rechtere uitlaat zou moeten zijn als het vormverschil sedan<->hatchback toch wel eerder bovenaan zit?

Comment

Verklaar me eens waarom het een rechtere uitlaat zou moeten zijn als het vormverschil sedan<->hatchback toch wel eerder bovenaan zit?
                            Omdat ze dat in Japan ontwikkelt hebben op die manier veronderstel ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichten
                              Omdat ze dat in Japan ontwikkelt hebben op die manier veronderstel ik
                              Dat is ook een uitleg natuurlijk.

Subaru adepten

Comment

Dat is ook een uitleg natuurlijk.

Subaru adepten
                                Het was nochtans de baas van Subaru BE die me de uitleg heeft gedaan.
                                Blijkbaar heeft de uitlaat van de hatchback nog een ferme kromming op het einde, terwijl die van de sedan recht blijft doorlopen. Vandaar de iets diepere brom van de sedan. Maar volgens mij hoor je amper het verschil als niet-kenner

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann
                                  + Db9 en R8 Spyder
                                  is het een db9? ik dacht een sls?
                                  wimoptiek.be op

Comment

Verklaar me eens waarom het een rechtere uitlaat zou moeten zijn als het vormverschil sedan<->hatchback toch wel eerder bovenaan zit?
                                    een sedan is langer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                                      Inderdaad

Blijft een knappe kar, op foto maar zo-zo, maar IRL.

Comment

Zo'n auto vraagt toch om een spoiler.
                                        Idd, kar mist iets achteraan Is dat een optie mss die achterspoiler?
                                        Maar is van een dokter dus waarschijnlijk wou hij bij zijn klanten niet te ''johny'' overkomen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk Berichten
                                          Speedster @ Torhout

zalige plaat :-D heb ook ni zo lang gelede zo ene gespot, ma geen foto kunnen nemen

Comment

Working...
                                          X