Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel V

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
    Gespot in St-Tropez

De auto van Timati

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door artru Bekijk Berichten
      Nu we toch over dikke mercs bezig zijn, gisteren deze tegengekomen

Is deze niet nep?

Comment

• nep?..

Comment

• Ander model , V12 Biturbo staat er anders op. Maar voor de rest lijkt hij me toch de zware klauwen van de AMG te hebben
          Last edited by ; 23/08/2011, 14:25.

Comment

• Dit is een echte CL65, ter referentie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B&V Bekijk Berichten
              nep?..
              Ik dacht dat het deze was...
              AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk Berichten
                Vreemd, op de ene foto staat hij met AMG remklauwen, op de andere dan weer niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk Berichten
                  Vreemd, op de ene foto staat hij met AMG remklauwen, op de andere dan weer niet.
                  In de beschrijving staat er dat er AMG-remklauwen zijn opgezet...

Comment

• Het zou maar belachelijk zijn om een perso. rond te rijden die niet klopt met het model.
                    2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                    2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bert Bekijk Berichten
                      Het zou maar belachelijk zijn om een perso. rond te rijden die niet klopt met het model.
                      In Leuven rijdt er een gewone Jaguar XF rond met 001-XFR en het is er geen...
                      Last edited by ; 24/08/2011, 17:47.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk Berichten
                        In de beschrijving staat er dat er AMG-remklauwen zijn opgezet...
                        Dan is het inderdaad geen echte, want deze CL heeft geen verdonkerde koplampen.

Comment

• Echte AMG of niet, ik vind een CL precies toch zowiezo exclusief, tis niet dat jan en alleman dat kan betalen

Comment

• Oké , maar laat er dan gewoon 500/600 ophangen ? Exclusief genoeg ..

Comment

Echte AMG of niet, ik vind een CL precies toch zowiezo exclusief, tis niet dat jan en alleman dat kan betalen
                              Dat is een feit!

Comment

Echte AMG of niet, ik vind een CL precies toch zowiezo exclusief, tis niet dat jan en alleman dat kan betalen
                                Is dat de definitie van exclusief?

Voor mij is een auto die je zelden ziet exclusief, zo rijden er veel Porsches 911 rond, maar heel weinig Polo's GTI, die wel betaalbaarder is.
                                Voor mij is ook die Polo exclusief, of een Ibiza FR, of een.....

Comment

• ... of een Renault Fuego

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann
                                    Armano cars is nu wel de laatste plek waar ik zo'n kar zou kopen maar kom
                                    Je zou eens moeten weten waar de gerenommeerde garages hun "top occasies" gaan halen... Je gaat grote ogen trekken.

Comment

• edit edit edit
                                      Last edited by patje007; 24/08/2011, 08:18.
                                      TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door torque Bekijk Berichten
                                        Is dat de definitie van exclusief?

Voor mij is een auto die je zelden ziet exclusief, zo rijden er veel Porsches 911 rond, maar heel weinig Polo's GTI, die wel betaalbaarder is.
                                        Voor mij is ook die Polo exclusief, of een Ibiza FR, of een.....
                                        FR, daar vind ik héél weinig exclussief aan. Ziet ge wel degelijk genoeg rondrijden, alleen vallen ze minder hard op dan de typische auto's zoals 911's of zo.

Polo GTI... zal idd redelijk exclusief zijn, want ge ziet ze idd ni vaak. Maar ze spreken minder tot de verbeelding dan ne doorsnee Porsch vermoed ik. Mijn auto is ook redelijk exclussief, ma da zien de mense ni eens staan

ne Renault R5 Turbo, dà is exclusief

Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk Berichten
                                        In Leuven rijdt er een Jaguar XFR rond met 001-XFR en het is er geen...
                                        ne zwarte, al paar keer gespot bij ons. Ma in't begin van uw zin is't ne XFR en op't einde van diezelfde zin niet meer, snap het ni wa gebedoeld

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann
                                          Dat weet ik goed genoeg, maar bij hem zou jij grote ogen trekken.
                                          Ne kameraad van mij woonde vroeger in die wijk, geloof mij, daar trek je nog van meer dingen grote ogen

+ YouTube Video
                                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

Working...
                                          X