Oorspronkelijk geplaatst door toere
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel V
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door artru Bekijk BerichtenNu we toch over dikke mercs bezig zijn, gisteren deze tegengekomen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B&V Bekijk Berichtennep?..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk BerichtenIk dacht dat het deze was...
http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=193551131
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk BerichtenVreemd, op de ene foto staat hij met AMG remklauwen, op de andere dan weer niet.
Comment
-
Het zou maar belachelijk zijn om een perso. rond te rijden die niet klopt met het model.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bert Bekijk BerichtenHet zou maar belachelijk zijn om een perso. rond te rijden die niet klopt met het model.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk BerichtenIn de beschrijving staat er dat er AMG-remklauwen zijn opgezet...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door artru Bekijk BerichtenEchte AMG of niet, ik vind een CL precies toch zowiezo exclusief, tis niet dat jan en alleman dat kan betalen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door artru Bekijk BerichtenEchte AMG of niet, ik vind een CL precies toch zowiezo exclusief, tis niet dat jan en alleman dat kan betalen
Voor mij is een auto die je zelden ziet exclusief, zo rijden er veel Porsches 911 rond, maar heel weinig Polo's GTI, die wel betaalbaarder is.
Voor mij is ook die Polo exclusief, of een Ibiza FR, of een.....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door torque Bekijk BerichtenIs dat de definitie van exclusief?
Voor mij is een auto die je zelden ziet exclusief, zo rijden er veel Porsches 911 rond, maar heel weinig Polo's GTI, die wel betaalbaarder is.
Voor mij is ook die Polo exclusief, of een Ibiza FR, of een.....
Polo GTI... zal idd redelijk exclusief zijn, want ge ziet ze idd ni vaak. Maar ze spreken minder tot de verbeelding dan ne doorsnee Porsch vermoed ik. Mijn auto is ook redelijk exclussief, ma da zien de mense ni eens staan
ne Renault R5 Turbo, dà is exclusief
Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk BerichtenIn Leuven rijdt er een Jaguar XFR rond met 001-XFR en het is er geen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DaannDat weet ik goed genoeg, maar bij hem zou jij grote ogen trekken.
+ YouTube Video
Comment
Comment