Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel V

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk Berichten
    Nee die worden door Ferrari zelf overhandigd. Vriend van mij heeft daar ook even op moeten wachten...
    tja, waar (en hoe) hang je een reproductie-plaat op zo'n wagen :s ?

Comment

• voor het merkt-teken :s

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B&V Bekijk Berichten
        ...Ik heb de nieuwe Europese plaat achteraan, vooraan heb ik de lettercombinatie van de nieuwe plaat, maar op het formaat van de oude.

Net zoals jij dacht ik ook dat het zowel voor als achteraan identiek moest zijn. 1 probleem, bij mijn auto is dat niet mogelijk. De stationschef (keuring Rotselaar) heeft er gemakkelijk een half uur naar gezocht, en kon niets terugvinden van wat je hierboven stelde. Al was er wel 1 ding, het moest een plaat zijn met één van de officiele afmetingen. De oude plaat is ook nog altijd officieel, dus die mag je ook nog steeds gebruiken.
        ...
        Ge hebt nu dus een oude plaat met 7 tekens vooraan.
        Raar, Dus in andere landen kunnnen ze ook geen plaat hangen op een auto als de uwe?
        Vooraan is meestal toch geen uitsparing in de bumper voorzien of zo...

Misschien foutief geplaatste parkeersensoren?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door blue8300 Bekijk Berichten
          Die kleine nummer plaat zijn NIET (meer) wettelijk.

De nummerplaat vooraan moet een kopie op alle vlakken zijn van de origineel achterste : zelfde kleuren, zelfde lettertype en vooral 100% zelfde formaat.
          Dit is wettelijk bepaald.

Van welke land was deze Ferrari?
          Gewoon in België.

Waar zou je dan die grote nummerplaat hangen?

Comment

Die gast staat daar vaak en de politie rijdt langs alsof er niets is...
            de politie beboet als ze telefoon krijgen van de busschauffeur. dus als hij er hem steeds zet, tussen de uren van de bus.....
            wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door patje007 Bekijk Berichten

Slechte herinneringen aan deze.
              Reed ooit mee met een testrit van deze op het autosalon (zoekende naar het jaartal, maar veel jaren geleden) en gecrasht ergens in de buurt van de heizel. Pijnlijke hiel aan over gehouden voor enkele maanden.

Maar 'k blijf het een héél aparte auto vinden...leuke spot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door torque Bekijk Berichten
                Ge hebt nu dus een oude plaat met 7 tekens vooraan.
                Raar, Dus in andere landen kunnnen ze ook geen plaat hangen op een auto als de uwe?
                Vooraan is meestal toch geen uitsparing in de bumper voorzien of zo...

Misschien foutief geplaatste parkeersensoren?
                Klopt
                Ik heb nog geen enkele auto zoals de mijne met parkeersensoren vooraan gezien Denk dus dat het probleem eerder daar ligt.
                Dus ja, als een buitenlander mijn auto koopt, kan die daar geen nummerplaat vooraan ophangen. Toch niet in die standaard maat.

@Wisali, daar stoppen geen bussen meer. Maar er mag ook niet geparkeerd worden

@Budwijzer, geen miserie gehad met verzekering dan etc?

Comment

Klopt
                  @Wisali, daar stoppen geen bussen meer. Maar er mag ook niet geparkeerd worden
                  Alleen bussen voor touristen mogen door officieel nog staan.

Comment

Gewoon in België.

Waar zou je dan die grote nummerplaat hangen?
                    De foto is in Belgie genomen ok... maar van waar kwam da auto??
                    Het kan zeer goed een buitenlander zij hé

Onderaan kan je een gewone nummerplaat hangen (normaal = europese).
                    Ik had dat ook gedaan op mijn oude mx5 (zelf een beugel ontworpen en bevestigd)
                    Ferrari moet maar leren beter te ontwerpen en een deftige plaats voorzien voor de kentekens
                    2014 Porsche Boxster 981
                    2015 BMW serie 2 Cab 220d

Comment

• Belgische plaat is te zien op de foto van de zijkant ?
                      1 - BPV - 334 als m'n ogen me niet bedriegen

Comment

Gisteren in omgeving Leuven/Mechelen ook zo'n rode 458 cabrio gezien.
                        Da's niet echt mogelijk, die wagen is nog niet in productie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door blue8300 Bekijk Berichten
                          De foto is in Belgie genomen ok... maar van waar kwam de auto??
                          Het kan zeer goed een buitenlander zijn

Onderaan kan je een gewone nummerplaat hangen (normaal = europese).
                          Ik had dat ook gedaan op mijn oude mx5 (zelf een beugel ontworpen en bevestigd)
                          Ferrari moet maar leren beter te ontwerpen en een deftige plaats voorzien voor de kentekens
                          De eigenaar is een vriend dus ik zal wel weten dat het een belg is.
                          Als je de plaat onderaan hangt kan je elke dag een nieuwe kopen wegens geplooid.
                          Genoeg erover...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk Berichten
                            Da's niet echt mogelijk, die wagen is nog niet in productie.
                            haha sterk, want ik heb em gezien tenzij er nog zo'n ferrari die koplampen heeft

Comment

haha sterk, want ik heb em gezien tenzij er nog zo'n ferrari die koplampen heeft
                              FF

Comment

• maar bestaat die in cabrio versie? Soit, geen foto's dus 'did not happen'

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                                  maar bestaat die in cabrio versie? Soit, geen foto's dus 'did not happen'
                                  pfu!!
                                  Van de 599 zouden er zijn, 80 stuks, ma die heeft andere koplampen... Ben er zeker van da het ne 458 was. Die koplampe valle veel te hard op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                                    maar bestaat die in cabrio versie? Soit, geen foto's dus 'did not happen'

2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126

Comment

pfu!!
                                      Van de 599 zouden er zijn, 80 stuks, ma die heeft andere koplampen... Ben er zeker van da het ne 458 was. Die koplampe valle veel te hard op
                                      Maar mss eentje met zwart dakje.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kevin_krystofiak Bekijk Berichten

da was em! mss ne te rijke tist geweest

Comment

da was em! mss ne te rijke tist geweest
                                          ik wist nie da ge ze al kon kopen , is juist een week geleden officieel voorgesteld in Frankfurt
                                          2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126

Comment

Working...
                                          X