Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m.
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel V
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door B&V Bekijk Berichten...Ik heb de nieuwe Europese plaat achteraan, vooraan heb ik de lettercombinatie van de nieuwe plaat, maar op het formaat van de oude.
Net zoals jij dacht ik ook dat het zowel voor als achteraan identiek moest zijn. 1 probleem, bij mijn auto is dat niet mogelijk. De stationschef (keuring Rotselaar) heeft er gemakkelijk een half uur naar gezocht, en kon niets terugvinden van wat je hierboven stelde. Al was er wel 1 ding, het moest een plaat zijn met één van de officiele afmetingen. De oude plaat is ook nog altijd officieel, dus die mag je ook nog steeds gebruiken.
...
Raar, Dus in andere landen kunnnen ze ook geen plaat hangen op een auto als de uwe?
Vooraan is meestal toch geen uitsparing in de bumper voorzien of zo...
Misschien foutief geplaatste parkeersensoren?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door blue8300 Bekijk BerichtenDie kleine nummer plaat zijn NIET (meer) wettelijk.
De nummerplaat vooraan moet een kopie op alle vlakken zijn van de origineel achterste : zelfde kleuren, zelfde lettertype en vooral 100% zelfde formaat.
Dit is wettelijk bepaald.
Van welke land was deze Ferrari?
Waar zou je dan die grote nummerplaat hangen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk BerichtenDie gast staat daar vaak en de politie rijdt langs alsof er niets is...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door patje007 Bekijk Berichten
Reed ooit mee met een testrit van deze op het autosalon (zoekende naar het jaartal, maar veel jaren geleden) en gecrasht ergens in de buurt van de heizel. Pijnlijke hiel aan over gehouden voor enkele maanden.
Maar 'k blijf het een héél aparte auto vinden...leuke spot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door torque Bekijk BerichtenGe hebt nu dus een oude plaat met 7 tekens vooraan.
Raar, Dus in andere landen kunnnen ze ook geen plaat hangen op een auto als de uwe?
Vooraan is meestal toch geen uitsparing in de bumper voorzien of zo...
Misschien foutief geplaatste parkeersensoren?
Ik heb nog geen enkele auto zoals de mijne met parkeersensoren vooraan gezienDenk dus dat het probleem eerder daar ligt.
Dus ja, als een buitenlander mijn auto koopt, kan die daar geen nummerplaat vooraan ophangen. Toch niet in die standaard maat.
@Wisali, daar stoppen geen bussen meer. Maar er mag ook niet geparkeerd worden
@Budwijzer, geen miserie gehad met verzekering dan etc?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B&V Bekijk BerichtenKlopt
@Wisali, daar stoppen geen bussen meer. Maar er mag ook niet geparkeerd worden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk BerichtenGewoon in België.
Waar zou je dan die grote nummerplaat hangen?
Het kan zeer goed een buitenlander zij hé
Onderaan kan je een gewone nummerplaat hangen (normaal = europese).
Ik had dat ook gedaan op mijn oude mx5 (zelf een beugel ontworpen en bevestigd)
Ferrari moet maar leren beter te ontwerpen en een deftige plaats voorzien voor de kentekens2014 Porsche Boxster 981
2015 BMW serie 2 Cab 220d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B&V Bekijk BerichtenGisteren in omgeving Leuven/Mechelen ook zo'n rode 458 cabrio gezien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door blue8300 Bekijk BerichtenDe foto is in Belgie genomen ok... maar van waar kwam de auto??
Het kan zeer goed een buitenlander zijn hé
Onderaan kan je een gewone nummerplaat hangen (normaal = europese).
Ik had dat ook gedaan op mijn oude mx5 (zelf een beugel ontworpen en bevestigd)
Ferrari moet maar leren beter te ontwerpen en een deftige plaats voorzien voor de kentekens
Als je de plaat onderaan hangt kan je elke dag een nieuwe kopen wegens geplooid.
Genoeg erover...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk BerichtenDa's niet echt mogelijk, die wagen is nog niet in productie.tenzij er nog zo'n ferrari die koplampen heeft
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B&V Bekijk Berichtenhaha sterk, want ik heb em gezientenzij er nog zo'n ferrari die koplampen heeft
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichtenmaar bestaat die in cabrio versie? Soit, geen foto's dus 'did not happen'
Van de 599 zouden er zijn, 80 stuks, ma die heeft andere koplampen... Ben er zeker van da het ne 458 was. Die koplampe valle veel te hard op
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichtenmaar bestaat die in cabrio versie? Soit, geen foto's dus 'did not happen'
2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B&V Bekijk Berichtenpfu!!
Van de 599 zouden er zijn, 80 stuks, ma die heeft andere koplampen... Ben er zeker van da het ne 458 was. Die koplampe valle veel te hard op
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kevin_krystofiak Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B&V Bekijk Berichtenda was em! mss ne te rijke tist geweest2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126
Comment
Comment