tiens , ben nochtans dagelijks op de baan en had nog nooit ééntje gezien , deze viel me op in het donker met de specifieke led "feestverlichting"
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel V
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Had deze al een tijdje liggen... Ik ben onderstaande mercedessen tegengekomen in Europapark in Rust, Duitsland. Ze hebben daar nl. een indrukwekkende rollercoaster staan die gesponsord is door Mercedes-Benz. De inkomhal van de roetsjbaan is volledig ingericht door Mercedes. Er stond naast deze prachtige SLS AMG (was midden 2010 toch nog een tikje exclusiever dan nu) ook de voormalige F1 safety car SL63 AMG.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichtenis toch al een eindje uit, of vergis ik me?
ik heb er gisteravond ook eentje gezien maar verwonderde me niet direct ...
Comment
-
diegene die ik zag was zeker geen q5 , daarvoor stonden de koplampen te hoog + de design vd led's was totaal anders , het was zeker een Audi SUV , stond 's avonds in het Mechelse in de file en heb jammer genoeg geen nr-plaat gezien .TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door patje007 Bekijk Berichtendiegene die ik zag was zeker geen q5 , daarvoor stonden de koplampen te hoog + de design vd led's was totaal anders , het was zeker een Audi SUV , stond 's avonds in het Mechelse in de file en heb jammer genoeg geen nr-plaat gezien .
Comment
-
Veel exclusieve auto's gezien in Knokke (The Zoute Grand Prix):
Audi Q3 (niet zo exclusief, maar de eerste keer dat ik hem zag)
Audi R8
Bentley Continental GT
Bentley Mulsanne
Ferrari FF
Ferrari 458
Ferrari 458 Spider
Ferarri California
Jaguar XJ
Lamborghini Gallardo
Lamborghini Aventador
Maserati GranCabrio
Maserati GranTurismo
Maybach 57
McLaren MP4-12C
Rolls-Royce Phantom
Rolls-Royce Phantom Drophead Coupé
Ook de topmodellen van Mercedes-Benz, BMW, Aston Martin en Porsche staan er.
Er rijden ook veel oldtimers rond. Jammer dat ik geen fototoestel bij had!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk BerichtenDe Q5 heeft een facelift gehad
soit , maakt niet uit ...TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B&V Bekijk BerichtenDenk da ge u vergist met de Q5, Q3 is nog ni uit. Maar da zal ni lang meer duren denk ik.
Eind juli mijn eerste gezien, en sindsdien nog wel een paar. En ik woon nochtans niet in Kortenberg1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door aitnax Bekijk BerichtenVeel exclusieve auto's gezien in Knokke (The Zoute Grand Prix):
Audi R8
Bentley Continental GT
Bentley Mulsanne
Ferrari FF
Ferrari 458
Ferrari 458 Spider
Ferarri California
Jaguar XJ
Lamborghini Gallardo
Lamborghini Aventador
Maserati GranCabrio
Maserati GranTurismo
Maybach 57
McLaren MP4-12C
Rolls-Royce Phantom
Er rijden ook veel oldtimers rond. Jammer dat ik geen fototoestel bij had!Ik had helaas ook geen fototoestel mee..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kevin_krystofiak Bekijk BerichtenJuist is hier dieje Audi R8 voorbijgereden in Gulf kleuren voorbij onze deurda geluid was wel show
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AlexV Bekijk BerichtenIs een V8, maar wel met uitlaat en opgekietelde motor van Heinz dacht ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenIk denk het niet
Eind juli mijn eerste gezien, en sindsdien nog wel een paar. En ik woon nochtans niet in Kortenberg
Oorspronkelijk geplaatst door B&V Bekijk Berichtenkan goe zijn ze! Zal wel zo'n pré-productie geweest zijn. Heb eerder ook pré-productie's gezien van de XC60, huidige mondeo, M3, gecamoufleerde Ford Ka etc
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door aitnax Bekijk BerichtenVeel exclusieve auto's gezien in Knokke (The Zoute Grand Prix):
Audi R8
Bentley Continental GT
Bentley Mulsanne
Ferrari FF
Ferrari 458
Ferrari 458 Spider
Ferarri California
Jaguar XJ
Lamborghini Gallardo
Lamborghini Aventador
Maserati GranCabrio
Maserati GranTurismo
Maybach 57
McLaren MP4-12C
Rolls-Royce Phantom
Er rijden ook veel oldtimers rond. Jammer dat ik geen fototoestel bij had!There is never time to do it right but there is always time to do it over.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door musiclioncarman Bekijk BerichtenDaar ga je toch niet naartoe zonder fototoestel...
Er waren al genoeg 'spotters' om dat te doen lolll
Er was zelf vééééééél meer dan deze lijst te zien, vooral al die prachtige old-timers die reden in de Rally Du Zoute2014 Porsche Boxster 981
2015 BMW serie 2 Cab 220d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenHier is juist een F40 voorbijgereden in Q8 kleuren.
Ocharme degene die het een hele dag bij jou moet volhouden.
Comment
Comment