Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel V

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• tiens , ben nochtans dagelijks op de baan en had nog nooit ééntje gezien , deze viel me op in het donker met de specifieke led "feestverlichting"
    TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

• Had deze al een tijdje liggen... Ik ben onderstaande mercedessen tegengekomen in Europapark in Rust, Duitsland. Ze hebben daar nl. een indrukwekkende rollercoaster staan die gesponsord is door Mercedes-Benz. De inkomhal van de roetsjbaan is volledig ingericht door Mercedes. Er stond naast deze prachtige SLS AMG (was midden 2010 toch nog een tikje exclusiever dan nu) ook de voormalige F1 safety car SL63 AMG.

Comment

• Nog enkele fotokes van de laatste maand.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
          is toch al een eindje uit, of vergis ik me?

ik heb er gisteravond ook eentje gezien maar verwonderde me niet direct ...
          Denk da ge u vergist met de Q5, Q3 is nog ni uit. Maar da zal ni lang meer duren denk ik.

Comment

• diegene die ik zag was zeker geen q5 , daarvoor stonden de koplampen te hoog + de design vd led's was totaal anders , het was zeker een Audi SUV , stond 's avonds in het Mechelse in de file en heb jammer genoeg geen nr-plaat gezien .

Comment

• kan goe zijn ze! Zal wel zo'n pré-productie geweest zijn. Heb eerder ook pré-productie's gezien van de XC60, huidige mondeo, M3, gecamoufleerde Ford Ka etc

Comment

• Q3 kan testrit geweest zijn. Bij Dieteren hebben ze er enkele (3tal) voor klanten om te testen. Plus eentje in de showroom.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door patje007 Bekijk Berichten
                  diegene die ik zag was zeker geen q5 , daarvoor stonden de koplampen te hoog + de design vd led's was totaal anders , het was zeker een Audi SUV , stond 's avonds in het Mechelse in de file en heb jammer genoeg geen nr-plaat gezien .
                  De Q5 heeft een facelift gehad

Comment

• Veel exclusieve auto's gezien in Knokke (The Zoute Grand Prix):
                    Audi Q3 (niet zo exclusief, maar de eerste keer dat ik hem zag)
                    Audi R8
                    Bentley Continental GT
                    Bentley Mulsanne
                    Ferrari FF
                    Ferrari 458
                    Ferrari 458 Spider
                    Ferarri California
                    Jaguar XJ
                    Lamborghini Gallardo
                    Lamborghini Aventador
                    Maserati GranCabrio
                    Maserati GranTurismo
                    Maybach 57
                    McLaren MP4-12C
                    Rolls-Royce Phantom
                    Rolls-Royce Phantom Drophead Coupé

Ook de topmodellen van Mercedes-Benz, BMW, Aston Martin en Porsche staan er.
                    Er rijden ook veel oldtimers rond. Jammer dat ik geen fototoestel bij had!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk Berichten
                      De Q5 heeft een facelift gehad
                      kan zijn , maar een Q5 was het zeker niet , zoveel ken ik er ook wel van

soit , maakt niet uit ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B&V Bekijk Berichten
                        Denk da ge u vergist met de Q5, Q3 is nog ni uit. Maar da zal ni lang meer duren denk ik.
                        Ik denk het niet

Eind juli mijn eerste gezien, en sindsdien nog wel een paar. En ik woon nochtans niet in Kortenberg
                        1963 Land Rover Series IIa
                        1994 Mercedes SL320
                        2015 Land Rover Discovery SDV6
                        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door aitnax Bekijk Berichten
                          Veel exclusieve auto's gezien in Knokke (The Zoute Grand Prix):
                          Audi R8
                          Bentley Continental GT
                          Bentley Mulsanne
                          Ferrari FF
                          Ferrari 458
                          Ferrari 458 Spider
                          Ferarri California
                          Jaguar XJ
                          Lamborghini Gallardo
                          Lamborghini Aventador
                          Maserati GranCabrio
                          Maserati GranTurismo
                          Maybach 57
                          McLaren MP4-12C
                          Rolls-Royce Phantom

Ik ben ook even gaan kijken, het was de moeite Ik had helaas ook geen fototoestel mee..

Comment

• Juist is hier dieje Audi R8 voorbijgereden in Gulf kleuren voorbij onze deur da geluid was wel show
                            2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126

Comment

• Hier is juist een F40 voorbijgereden in Q8 kleuren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kevin_krystofiak Bekijk Berichten
                                Juist is hier dieje Audi R8 voorbijgereden in Gulf kleuren voorbij onze deur da geluid was wel show
                                Is een V8, maar wel met uitlaat en opgekietelde motor van Heinz dacht ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AlexV Bekijk Berichten
                                  Is een V8, maar wel met uitlaat en opgekietelde motor van Heinz dacht ik
                                  Klopt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                                    Ik denk het niet

Eind juli mijn eerste gezien, en sindsdien nog wel een paar. En ik woon nochtans niet in Kortenberg
                                    ahum...

Oorspronkelijk geplaatst door B&V Bekijk Berichten
                                    kan goe zijn ze! Zal wel zo'n pré-productie geweest zijn. Heb eerder ook pré-productie's gezien van de XC60, huidige mondeo, M3, gecamoufleerde Ford Ka etc

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door aitnax Bekijk Berichten
                                      Veel exclusieve auto's gezien in Knokke (The Zoute Grand Prix):
                                      Audi R8
                                      Bentley Continental GT
                                      Bentley Mulsanne
                                      Ferrari FF
                                      Ferrari 458
                                      Ferrari 458 Spider
                                      Ferarri California
                                      Jaguar XJ
                                      Lamborghini Gallardo
                                      Lamborghini Aventador
                                      Maserati GranCabrio
                                      Maserati GranTurismo
                                      Maybach 57
                                      McLaren MP4-12C
                                      Rolls-Royce Phantom

Daar ga je toch niet naartoe zonder fototoestel...
                                      There is never time to do it right but there is always time to do it over.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door musiclioncarman Bekijk Berichten
                                        Daar ga je toch niet naartoe zonder fototoestel...
                                        Zou ik er een mee hebben zou ik me niet 'belachelijk maken' met foto's te nemen
                                        Er waren al genoeg 'spotters' om dat te doen lolll

Er was zelf vééééééél meer dan deze lijst te zien, vooral al die prachtige old-timers die reden in de Rally Du Zoute
                                        2014 Porsche Boxster 981
                                        2015 BMW serie 2 Cab 220d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                                          Hier is juist een F40 voorbijgereden in Q8 kleuren.

Ocharme degene die het een hele dag bij jou moet volhouden.

Comment

Working...
                                          X