Oorspronkelijk geplaatst door brjefs
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel V
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ik ben vandaag ook naar Knokke geweest en de mooiste wagen die ik er gezien heb was toch wel een volledig zwarte Mercedes SLS AMG Roadster met rode stoelen. Alleen het rode stoffen dak vond ik wat minder. Even later zag ik de versie met vast dak rijden en qua geluid is er naar mijn mening toch weinig wat mooier klinkt.
Ik zag bij het naar huis rijden ook nog een Skyline R34 staan, die had ik eigenlijk nog nooit in het echt geizen.Last edited by SToRM81; 16/10/2011, 22:12.'00 Honda S2000 GT Silverstone/Red | Hardtop, 18" BBS LM, AEM V2, KW V3, Greddy Spectrum Elite V2
Comment
-
Portfolio | Dequalized | Geïnteresseerd in een fotoshoot? PM!
Comment
-
N16 Puurs, tijdje terug
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door commanderke Bekijk BerichtenN16 Puurs, tijdje terug
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenHallo
Comment
-
maandag gespot onderweg naar Hoevenen.
Excuseer voor de kwaliteit, ma het is met de gsm tegen 120 via de spiegels
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Deze stond bij garage Van Isacker
Camaro 45th aniversary met de 6.2 (dacht ik) met iets van een 450pk? In elk geval, vreee ferm machien. Spijtig wel met de camion-spiegels
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B&V Bekijk Berichtenis da die Aventator ofzoiets? uuuuber vette auto!!Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door thor Bekijk BerichtenZelfde auto andere hoek
en dan deze nog (ook met gsm tege 120)
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B&V Bekijk Berichtenthx
en dan deze nog (ook met gsm tege 120)
Daarnet en knappe Granturismo S gespot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenDie witte passeert 4 keer per dag van Hamme Mille naar Blanden over de taalgrens.
Comment
Comment