Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel V

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
    Zonet iets van op TV gezien, TB zat er ook bij, in een Gillet.
    Was de Allan Sport Télévie Rallye, met idd oa Tom Boonen
    There is never time to do it right but there is always time to do it over.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B&V Bekijk Berichten
        i

de mg is toch niet gecamufleerd?
        en die zit hier trouwens op het forum.
        wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
          de mg is toch niet gecamufleerd?
          en die zit hier trouwens op het forum.
          probeer men woorde aub niet te verdraaien:

of auto's zoals deze, waarvan er volgens de huidige eigenaar maar 1 van rond rijdt in België. Gespot in 2005
          er staat hier nergens iets van camouflage.
          ten tweede, dat is WAARSCHIJNLIJK de eigenaar, want als ge goe kijkt, der zitten nog Z-platen op. (ik denk ook wel dat het die auto is ze, is ook in die omgeving genomen)

DyNaRaX: vette foto's!!

Patje007: die kleur van die RS4 is echt knap!

Comment

• ik weet dat het een MB is, maar die wielkasten achteraan kwamen mij niet direct bekend voor

op velgen wel duidelijk AMG te lezen, dus ik denk niet dat we het ver moeten gaan zoeken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
              ik weet dat het een MB is, maar die wielkasten achteraan kwamen mij niet direct bekend voor

op velgen wel duidelijk AMG te lezen, dus ik denk niet dat we het ver moeten gaan zoeken

kan zijn dat het door de firewall van men werk komt, maar ik kan de foto niet zien...

Comment

• Als jouw werk niet gerelateerd is aan dit forum lijkt het me normaal dat die fw dat dropt
                Aan de pijpkes te zien een 63 ?
                Last edited by ; 29/10/2011, 10:41.

Comment

kan zijn dat het door de firewall van men werk komt, maar ik kan de foto niet zien...
                  op je werk moet je WERKEN en niet jouw baas bestelen door op internet te gaan
                  ik blokkeer gewoon volledig internet tijdens de werkuren, behalve de site die nuttig zijn.
                  2014 Porsche Boxster 981
                  2015 BMW serie 2 Cab 220d

Comment

• Wat'n gedoe omdat iemand even op een forum gaat op zijn werk.
                    Wie zegt dat hij geen pauze had op dat moment?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuut Bekijk Berichten
                      Wat'n gedoe omdat iemand even op een forum gaat op zijn werk.
                      de boss doet wat hij wil hé !

ik deblokkeer internet tijdens de pauze, dat vind ik normaal, maar tijdens de werkuren is het niet normaal dat internet aktief blijft...
                      er zijn veel te veel mensen die staan te surfen, email en zelf chatten tijdens werkuren, men zou moeten die uren gewoon aftrekken van de loon
                      Last edited by blue8300; 29/10/2011, 13:32.
                      2014 Porsche Boxster 981
                      2015 BMW serie 2 Cab 220d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door blue8300 Bekijk Berichten
                        de boss doet wat hij wil hé !

ik deblokkeer internet tijdens de pauze, dat vind ik normaal, maar tijdens de werkuren is het niet normaal dat internet aktief blijft...
                        er zijn veel te veel mensen die staan te surfen, email en zelf chatten tijdens werkuren, men zou moeten die uren gewoon aftrekken van de loon
                        hangt mss allemaal af van de job die ge doet :-p en of 't forum gerelateerd is, bwo, daar kunt ge altij wel een verhaal aan hangen. Mocht het zijn dat ik ni meer op internet kon. Geen probleem voor mij ze!
                        Ma ja, dan moge ze bij u ook geen rokerspauze nemen bv? Want dan staan ze ook te lamere en nix productief te doen?

Ma bon, het lag ni aan de firwall, want nu kan'k het wel zien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuut Bekijk Berichten
                          Wat'n gedoe omdat iemand even op een forum gaat op zijn werk.
                          Ja, wie zal het zeggen, diegene die de loggings doornemen als het nodig moest zijn hee.

Comment

• Coone ft. Nikkita-MonstahHeadhunterz - Just Say My NameOmega Typez - Victory (Digital Age Defqon1 Contest)Project-X - Your ShiningShowtek - We speak musicThe...

hardstyle 2011

Comment

• Wat heeft die muziek te maken met het topic?
                              “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• @ Oudenaarde
                                Alfa Romeo 156 sw 1.9 jtd 16v m-jet (sold)

Lancia Dedra 1.9 TD LX (sold)

Seat Ibiza Evo2 ​

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geertqv Bekijk Berichten

@ Oudenaarde
                                  die komt mij bekend voor ; heb gehoord dat het PVG reeds binnen is

Comment

probeer men woorde aub niet te verdraaien:

er staat hier nergens iets van camouflage.
                                    ten tweede, dat is WAARSCHIJNLIJK de eigenaar, want als ge goe kijkt, der zitten nog Z-platen op. (ik denk ook wel dat het die auto is ze, is ook in die omgeving genomen)

DyNaRaX: vette foto's!!

Patje007: die kleur van die RS4 is echt knap!
                                    Garageplaten zitten erop, omdat de eigenaar een garage heeft.
                                    Maxime hier op het forum.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geertqv Bekijk Berichten

@ Oudenaarde
                                      Nice!

Comment

• mogen we ook nog weten wat het is?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                                          mogen we ook nog weten wat het is?
                                          Een Noble M12 GTO

Comment

Working...
                                          X