Oorspronkelijk geplaatst door AdriH
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel V
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door B&V Bekijk Berichteni
en die zit hier trouwens op het forum.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichtende mg is toch niet gecamufleerd?
en die zit hier trouwens op het forum.
of auto's zoals deze, waarvan er volgens de huidige eigenaar maar 1 van rond rijdt in België. Gespot in 2005
ten tweede, dat is WAARSCHIJNLIJK de eigenaar, want als ge goe kijkt, der zitten nog Z-platen op. (ik denk ook wel dat het die auto is ze, is ook in die omgeving genomen)
DyNaRaX: vette foto's!!
Patje007: die kleur van die RS4 is echt knap!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichtenik weet dat het een MB is, maar die wielkasten achteraan kwamen mij niet direct bekend voor
op velgen wel duidelijk AMG te lezen, dus ik denk niet dat we het ver moeten gaan zoeken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B&V Bekijk Berichtenkan zijn dat het door de firewall van men werk komt, maar ik kan de foto niet zien...
ik blokkeer gewoon volledig internet tijdens de werkuren, behalve de site die nuttig zijn.2014 Porsche Boxster 981
2015 BMW serie 2 Cab 220d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuut Bekijk BerichtenWat'n gedoe omdat iemand even op een forum gaat op zijn werk.
Wie zegt dat hij geen pauze had op dat moment?
ik deblokkeer internet tijdens de pauze, dat vind ik normaal, maar tijdens de werkuren is het niet normaal dat internet aktief blijft...
er zijn veel te veel mensen die staan te surfen, email en zelf chatten tijdens werkuren, men zou moeten die uren gewoon aftrekken van de loonLast edited by blue8300; 29/10/2011, 13:32.2014 Porsche Boxster 981
2015 BMW serie 2 Cab 220d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door blue8300 Bekijk Berichtende boss doet wat hij wil hé !
ik deblokkeer internet tijdens de pauze, dat vind ik normaal, maar tijdens de werkuren is het niet normaal dat internet aktief blijft...
er zijn veel te veel mensen die staan te surfen, email en zelf chatten tijdens werkuren, men zou moeten die uren gewoon aftrekken van de loon
Ma ja, dan moge ze bij u ook geen rokerspauze nemen bv? Want dan staan ze ook te lamere en nix productief te doen?
Ma bon, het lag ni aan de firwall, want nu kan'k het wel zien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuut Bekijk BerichtenWat'n gedoe omdat iemand even op een forum gaat op zijn werk.
Wie zegt dat hij geen pauze had op dat moment?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door geertqv Bekijk Berichten
@ Oudenaarde
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B&V Bekijk Berichtenprobeer men woorde aub niet te verdraaien:
er staat hier nergens iets van camouflage.
ten tweede, dat is WAARSCHIJNLIJK de eigenaar, want als ge goe kijkt, der zitten nog Z-platen op. (ik denk ook wel dat het die auto is ze, is ook in die omgeving genomen)
DyNaRaX: vette foto's!!
Patje007: die kleur van die RS4 is echt knap!
Maxime hier op het forum.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichtenmogen we ook nog weten wat het is?
Comment
Comment