Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel V

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door O.P.S. Bekijk Berichten

Is dit nu een 964 of 965 ?
    Dit is een 930 (=911 turbo) of een 911 met het optionele turbo-look pakket (bredere wielkasten, 'tea-tray', chin spoiler), model voor 964 ; kun je makkelijk zien aan de 'accordeon-bumpers'

Maar ik gok op het eerste , gezien het logo op de achterklep (en ik neem aan dat dat niet fake is ?)

Zware stijlfout : dit zijn niet zowiezo niet-standaard velgen (dit zijn de latere cup--velgen meen ik) ; een 911 (en zeker van dit bouwjaar) MOET op Fuchsen lopen (toentertijd dure optie) ; een 930 MOET op brede Fuchsen lopen

In eerste geval best wel wat centjes waard !

Correct me if wrong
    Last edited by ; 07/12/2011, 02:04.

Comment

• Ik ben ook geen fan van de combinatie oude auto - nieuwe velgen.
      In dit geval wel geen nieuwere velgen, maar hier moeten idd de Fuchs velgen onder!

Comment

• lekker exclusief ...

TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

• En wat is dat?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dimi Bekijk Berichten
            En wat is dat?
            Aixam Monovolume ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dimi Bekijk Berichten
              En wat is dat?

TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door patje007 Bekijk Berichten
                Dieje kunde in Full Carbon bestellen

2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126

Comment

Ik zou me als eigenaar verschrikkelijk schamen.

Comment

• Wel lollig die configurator, preces speelgoed

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk Berichten
                      Jep, heb 'm ook al zien rijden. Voor de rest ken ik 'm niet nee.
                      ²²²²²,ik heb hem ook al in panne zien staan ook
                      2010 Mercedes S212 E350 CDI

Comment

lekker exclusief ...

exclusiviteit ten top
                        of zoals Astrid Bryan zou zeggen: pimped out chromed out truck, Quentin Tarentino kill bill mobiel en pussy wagon
                        2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                        2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                          Pff. Lotus is niet meer wat het geweest is.
                          toch wel se , maar proton is nu eenmaal van lotus , of is het andersom ?
                          in ieder geval om den brode zeg maar
                          voor zover ik weet is proton niet verkrijgbaar in europa , enkel in de UK , dus dat valt nog mee
                          1991 Audi S2 coupe
                          2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bzguy Bekijk Berichten
                            Dit is een 930 (=911 turbo) of een 911 met het optionele turbo-look pakket (bredere wielkasten, 'tea-tray', chin spoiler), model voor 964 ; kun je makkelijk zien aan de 'accordeon-bumpers'

Maar ik gok op het eerste , gezien het logo op de achterklep (en ik neem aan dat dat niet fake is ?)

Zware stijlfout : dit zijn niet zowiezo niet-standaard velgen (dit zijn de latere cup--velgen meen ik) ; een 911 (en zeker van dit bouwjaar) MOET op Fuchsen lopen (toentertijd dure optie) ; een 930 MOET op brede Fuchsen lopen

In eerste geval best wel wat centjes waard !

Correct me if wrong
                            +1

s
                            t
                            e
                            f
                            a
                            n

Comment

• nog even opgezocht in m'n 'Porsche Bijbel (Peter Morgan)' :

- standaard velgen op zee 911 Turbo = brede Fuchsen (breder dan de optionele Fuchsen op andere modellen)
                              - turbo spoiler = de zgn 'tea tray' : onder de spoiler een grote intercooler voor de turbo

Schitterende wagen, begint zeer duur & zeldzaam te worden, maar erg gevaarlijk beestje (en duur in onderhoud/stukken !) : door overstuur niet voor niks 'widow maker' genoemd

Goed alternatief = 911 Carrera 3.2 met optioneel sport pakket (incl voor-achterspoiler & bredere wielkasten)
                              Last edited by ; 11/12/2011, 13:44.

Comment

• ik dacht dat de term "widow maker" steeds terugsloeg op een 911 GT2?
                                2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                                2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door psycho dad Bekijk Berichten
                                  ik dacht dat de term "widow maker" steeds terugsloeg op een 911 GT2?
                                  Widow Maker wordt veel gebruikt en vooral een beetje voor alles wat gevaarlijk is voor de gebruiker ervan
                                  Dat is ook de nickname van de Ac Cobra en de Mercedes 300SL Gullwing, maar nog tiental andere wagen dragen deze naam.

EN bvb ook op vliegtuigen zoals deze 2

Maar ook duikboten en veel moto's worden zo genoemd.
                                  2014 Porsche Boxster 981
                                  2015 BMW serie 2 Cab 220d

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door artru Bekijk Berichten
                                      Heb ik ook al gespot in Antwerpen.
                                      http://www.autoforum.be/showthread.php?t=48977&page=139 post 2762

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bzguy Bekijk Berichten
                                        nog even opgezocht in m'n 'Porsche Bijbel (Peter Morgan)' :

- standaard velgen op zee 911 Turbo = brede Fuchsen (breder dan de optionele Fuchsen op andere modellen)
                                        - turbo spoiler = de zgn 'tea tray' : onder de spoiler een grote intercooler voor de turbo

Schitterende wagen, begint zeer duur & zeldzaam te worden, maar erg gevaarlijk beestje (en duur in onderhoud/stukken !) : door overstuur niet voor niks 'window maker' genoemd

Goed alternatief = 911 Carrera 3.2 met optioneel sport pakket (incl voor-achterspoiler & bredere wielkasten)

Bill Gates wordt ook zo genoemd
                                        1963 Land Rover Series IIa
                                        1994 Mercedes SL320
                                        2015 Land Rover Discovery SDV6
                                        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jonasdb Bekijk Berichten
                                          Heb ik ook al gespot in Antwerpen.
                                          http://www.autoforum.be/showthread.php?t=48977&page=139 post 2762
                                          Hij blijft geweldig!

Comment

Working...
                                          X