Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel V

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Noble idd, stond wel op garageplaten..

Comment

• E39 35i
      2008 Opel Corsa 1.7CDTI
      2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
        Noble idd, stond wel op garageplaten..
        Als het rond Deinze was dan was het de garagist die een testrit deed na herstellen van de versnellingsbak

Comment

• 'ie zal dan alvast goed getest zijn Ging er idd af in Deinze

Comment

• heb de Noble vrijdag zien rijden maar dacht toen op gewone platen. Was em net gaan ophalen bij de garagist. Daar staan wel altijd paar leuke autokes in die mens zijn garage .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nico911 Bekijk Berichten
              heb de Noble vrijdag zien rijden maar dacht toen op gewone platen. Was em net gaan ophalen bij de garagist. Daar staan wel altijd paar leuke autokes in die mens zijn garage .
              idd, ik blijf daar ook nogal eens 'plakken'

Comment

• vooral als zijn dochter daar is zeker (wat er mij doet aan denken dat ik ze dringend nog eens bezoeken).

Als ik het goed heb staat er daar momenteel een bordeaux Farbio GTs te koop. Blijf ik ook een fraai karreke vinden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                  hongqi ( rode vlag) HQ300
                  Oei, ik zou gezworen hebben dat het een Toyota Crown was. De front is een keiharde rip-off, de rear neemt de twijfel weg. Interessant.

Comment

• 2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                    2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• deze heeft precies ook dat zwart cirkeltje vooraan aan de wielkast. net zoals de M5. wat is daar de bedoeling van?
                      wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
                        deze heeft precies ook dat zwart cirkeltje vooraan aan de wielkast. net zoals de M5. wat is daar de bedoeling van?
                        camera !?
                        TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

• Ja camera om opzij te kijken, optie heet side view.
                          Nutteloos imo en verpest het uiterlijk van de auto.

Comment

• Jup maar op een zwarte wagen valt het nog serieus goed mee.

Comment

• verpest het uiterlijk? ge moet al vree uw best doen om het te zien zitten :p

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
                                Ja camera om opzij te kijken, optie heet side view.
                                Nutteloos imo en verpest het uiterlijk van de auto.
                                Als er een vogel zijn behoefte doet op je auto is dat ook zo...
                                Deze camera heeft zijn functie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door brechen Bekijk Berichten
                                  verpest het uiterlijk? ge moet al vree uw best doen om het te zien zitten :p
                                  Op een lichte kleur vind ik het toch wel opvallen, op een zwarte zoals Stancke zegt merk je het bijna niet.
                                  Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk Berichten
                                  Als er een vogel zijn behoefte doet op je auto is dat ook zo...
                                  Deze camera heeft zijn functie.
                                  Maar die behoefte was je er gemakkelijk af, die zwarte bol blijft erop.
                                  En alles heeft z'n functie in de prijslijst van BMW en ook z'n prijs. In mijn ogen kan je evengoed je hoofd draaien om naar links of naar rechts te kijken in plaats van naar een scherm te kijken. Zelfde met achteruitrijcamera's. Het zijn allemaal "snufjes" die meer kosten, voor meer gewicht zorgen, en kostelijk zijn om te repareren als ze, en die kans zit er dik in, kapot gaan.
                                  Stel je rijdt je voorbumer in friet, zoals je kan zien zit de camera van side view op de zijkant van de voorbumper, dan gaat dit waarschijnlijk wel wat geld kosten om te repareren.

Comment

• @Deerlijk

Alfa Romeo 156 sw 1.9 jtd 16v m-jet (sold)

Lancia Dedra 1.9 TD LX (sold)

Seat Ibiza Evo2 ​

Comment

• Op de parking van de bowling?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                                        Jup maar op een zwarte wagen valt het nog serieus goed mee.
                                        ik weet niet hoe het bij een 6 zit, maar bij een zwarte x5 plaatsen ze er dan een grijs 4-kantje rond, dat het toch maar zou opvallen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jonasdb Bekijk Berichten
                                          Op de parking van de bowling?
                                          Inderdaad
                                          Alfa Romeo 156 sw 1.9 jtd 16v m-jet (sold)

Lancia Dedra 1.9 TD LX (sold)

Seat Ibiza Evo2 ​

Comment

Working...
                                          X