Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel V
In mijn ogen kan je evengoed je hoofd draaien om naar links of naar rechts te kijken in plaats van naar een scherm te kijken. Zelfde met achteruitrijcamera's. Het zijn allemaal "snufjes" die meer kosten, voor meer gewicht zorgen, en kostelijk zijn om te repareren als ze, en die kans zit er dik in, kapot gaan.
Stel je rijdt je voorbumer in friet, zoals je kan zien zit de camera van side view op de zijkant van de voorbumper, dan gaat dit waarschijnlijk wel wat geld kosten om te repareren.
zo'n camerake is imo toch makelijk. Als je bv van een oprit komt tussen 2 huizen, dan moet je niet zover naar voor gaan om zelf te zien of er iets aankomt. Minder kans dat er dan een onnozele koerser over uw motorkap vliegt
daar had ik idd nog niet aan gedacht.
de reden waarom ik steeds achteruit inparkeer in men carport. want als ik er achteruit moet uitrijden sta ik bij wijze van spreken met men gat al aan de overkant, voor ik zelf kan zien of er wagens afkomen.
zoiets lijkt me dus gemakkelijker of bruikbaarder dan bv. die sideview om de stoep te zien
Comment