Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel V

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• wtf die velgen
    BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
      wtf die velgen
      Oorspronkelijk geplaatst door samdds Bekijk Berichten
      Wat een afschuwelijke velgen
      Ik vind ze ook verschrikkelijk lelijk hopelijk laat hij z'n Ferrari mooi zo.

Comment

• Ik heb vorige week vrijdag op de leuvensesteenweg in Zaventem een Fisker Karma gespot op z-platen. Ik heb er een foto van genomen, maar spijtig genoeg heeft mijn GSM niet zo een goede camera dus de foto is niet echt duidelijk. Heeft nog iemand deze al gespot en foto's van ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NickP Bekijk Berichten
          Ik heb vorige week vrijdag op de leuvensesteenweg in Zaventem een Fisker Karma gespot op z-platen. Ik heb er een foto van genomen, maar spijtig genoeg heeft mijn GSM niet zo een goede camera dus de foto is niet echt duidelijk. Heeft nog iemand deze al gespot en foto's van ?
          Upload hem maar is
          2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kevin_krystofiak Bekijk Berichten
            Upload hem maar is

ik had toch gezegd dat het niet duidelijk was , mijn GSM is ook al bijna 7 jaar oud.
            Maar het is zeker een Fisker karma.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RubenVandevoorde Bekijk Berichten
              M5 F10 in Gent

Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk Berichten
              Das toch de persauto van BMW Belgium?
              Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk Berichten
              Klopt!
              I confirm!

And guess who parked it there...

Comment

• Vet!

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                  Vet!

Zalig!

Comment

• Lekker exclusief!
                    Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Ferrari Italia & 599 in Lommel ;o

Italia was 1 SCS, aan de lichten naast gaan staan maar hij wou niet dollen. Begrijpelijk als hij wist dat hij eraf gereden ging worden door een 75 Pk Camionetje..

de 599 ging te snel, zag alleen even zijn kont gepaard met een diep gebrul

Ook hier opt industrieterrein: RS5; RS4 & C63 Amg, zalig om te zien wel. Zou eens camera moeten mee hebben in de hoop dat ze er staan ;o

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Scorchio Bekijk Berichten
                        Lekker exclusief!
                        MVS Venturi

Comment

• Vandaag op de E40 een wit/oranje Xbow gezien, wel een redelijk groot geval... Had Franse platen, die mocht het hebben...

Comment

• Wat spul van de afgelopen dagen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bzguy Bekijk Berichten
                              MVS Venturi
                              Toch nog één kenner, hier!
                              Effe naast gaan rijden en duimpje omhoog. Oudere heer zwaaide tevreden terug.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
                                Wat spul van de afgelopen dagen

Ge moet uw lens eens afkuisen. Grapje, mooie spots!

Comment

en wat zou dat moeten zijn misschien?? Een fake M?
                                  zo ziet een echte eruit

Last edited by ; 09/03/2012, 17:59.

Comment

• Awel, vreemd, ik had ook iets van "hier klopt iets niet"

Maar 'ie had wel alles om een echt M te zijn, uitlaten, remmen, roosters op de zijkant, bumpers, spiegels... Dus 't zal wel een echte zijn. Denk dat het wat vreemd oogt door de smallere (winter)banden...

Comment

van plan om een 911 aan te schaffen volgens mij

Comment

Awel, vreemd, ik had ook iets van "hier klopt iets niet"

Maar 'ie had wel alles om een echt M te zijn, uitlaten, remmen, roosters op de zijkant, bumpers, spiegels... Dus 't zal wel een echte zijn. Denk dat het wat vreemd oogt door de smallere (winter)banden...
                                        Ligt me precies niet laag genoeg, of hij stond idd op winterbanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                                          Ligt me precies niet laag genoeg, of hij stond idd op winterbanden

Wat zou dat moeten veranderen aan de hoogte van de auto?
                                          2014 Porsche Boxster 981
                                          2015 BMW serie 2 Cab 220d

Comment

Working...
                                          X