Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel V
Ik heb vorige week vrijdag op de leuvensesteenweg in Zaventem een Fisker Karma gespot op z-platen. Ik heb er een foto van genomen, maar spijtig genoeg heeft mijn GSM niet zo een goede camera dus de foto is niet echt duidelijk. Heeft nog iemand deze al gespot en foto's van ?
Ik heb vorige week vrijdag op de leuvensesteenweg in Zaventem een Fisker Karma gespot op z-platen. Ik heb er een foto van genomen, maar spijtig genoeg heeft mijn GSM niet zo een goede camera dus de foto is niet echt duidelijk. Heeft nog iemand deze al gespot en foto's van ?
Italia was 1 SCS, aan de lichten naast gaan staan maar hij wou niet dollen. Begrijpelijk als hij wist dat hij eraf gereden ging worden door een 75 Pk Camionetje..
de 599 ging te snel, zag alleen even zijn kont gepaard met een diep gebrul
Ook hier opt industrieterrein: RS5; RS4 & C63 Amg, zalig om te zien wel. Zou eens camera moeten mee hebben in de hoop dat ze er staan ;o
Awel, vreemd, ik had ook iets van "hier klopt iets niet"
Maar 'ie had wel alles om een echt M te zijn, uitlaten, remmen, roosters op de zijkant, bumpers, spiegels... Dus 't zal wel een echte zijn. Denk dat het wat vreemd oogt door de smallere (winter)banden...
Awel, vreemd, ik had ook iets van "hier klopt iets niet"
Maar 'ie had wel alles om een echt M te zijn, uitlaten, remmen, roosters op de zijkant, bumpers, spiegels... Dus 't zal wel een echte zijn. Denk dat het wat vreemd oogt door de smallere (winter)banden...
Ligt me precies niet laag genoeg, of hij stond idd op winterbanden
Comment