Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel V
Awel, vreemd, ik had ook iets van "hier klopt iets niet"
Maar 'ie had wel alles om een echt M te zijn, uitlaten, remmen, roosters op de zijkant, bumpers, spiegels... Dus 't zal wel een echte zijn. Denk dat het wat vreemd oogt door de smallere (winter)banden...
In de winter een andere maat banden, meestal iets hoger. Enfin bij de meeste mensen toch.
Ik denk dat je mist tussen hoogte van het band en zijn diameter (of omtrek in feit)...
Banden zomer en winter moeten het zelfde omtrek hebben of toch enorm dicht bij mekaar zijn (meer of minder).
Anders telt jouw homologatie niet meer
Geen een bandenverkoper zal je banden verkopen die te veel schelen van de origineel gekeurd omtrek anders kan hij verantwoordelijk gesteld worden bij een ongeval.
Dat mensen een kleinere velgenmaat nemen is courant en dan natuurlijk heb je een hogere zijkant vanhet band maar dat veranderd niets, de ene compenseert het andere en het omtrek blijft het zelfde.
Dus blijft de totale hoogte van het band hetzelfde.
Je zou geen verschil mogen voelen, soms 1 of 2 km verschil op de teller en nog.
Deze juist gekruist, snel gekeerd, een 5-tal auto's voorbij gevlogen die dus net eerder door de R34 waren geraped.
Toen ik hem terug zag stond die al geparkeerd in zijn carport.
Ik dus een beetje teleurgesteld weer richting huis om 2 minuten later men spiegel vol R34 te hebben.
Nog even kunnen doortrekken, onze wagens waren aan elkaar gewaagd.
Snel effe kennismaken aan de ESSO en weer huiswaarts.
Gisteren in de onderstaande Quattreporte meegereden, is van verre familie van ik en staat nu op ZZ platen want hij is verkocht aan de vader van Phaedre Hoste en ze komen hem morgen halen.
Hij heeft ook nog een Maserati 3500GT staan die perto is hij heeft er mee overkop geweest.
Comment