Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel V

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• maandagavond in de parking op Zaventem
    2008 Opel Corsa 1.7CDTI
    2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten

de 2e is de eigenaar van dat bedrijf

Comment

• Afgelopen zondag in Knokke:

Ik heb ook nog een Ford GT40 zien staan, maar daar heb ik geen foto's van.
        Er reden wel veel Maserati GranTurismo's. Ik heb er toch zeker een 4-tal gezien.
        Last edited by SToRM81; 14/03/2012, 20:26.
        '00 Honda S2000 GT Silverstone/Red | Hardtop, 18" BBS LM, AEM V2, KW V3, Greddy Spectrum Elite V2

Comment

• Vorig jaar die rode GT op de P-days gezien in Spa-Francorchamps. Herken hem aan de stickers opzij & aan de voorruit, heb er zelfs nog foto's van

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
            en wat zou dat moeten zijn misschien?? Een fake M?
            zo ziet een echte eruit

Op basis van die foto's kun je toch moeilijk zeggen dat die auto's verschillend zijn...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk Berichten
              Op basis van die foto's kun je toch moeilijk zeggen dat die auto's verschillend zijn...
              Jij misschien niet nee. Het zijn nochtans 2 verschillende wagens.

Comment

Jij misschien niet nee. Het zijn nochtans 2 verschillende wagens.
                Volgens jouw
                2014 Porsche Boxster 981
                2015 BMW serie 2 Cab 220d

Comment

• Ik weet dat de mijne 100% zeker een echte M5 is, van die andere weet ik dat niet.
                  Bijgevoegde Bestanden
                  Last edited by ; 15/03/2012, 18:45. Reden: FOTO bijgevoegd

Comment

• 'k heb daarstraks een E91 328i gezien

Keek ff heel verward ... nuja, moet wel zeggen, hij had rode pinkers, dus het was een Amerikaans, Canadese of nog iets anders

Reed op Belgische 8-plak

Comment

Dat heeft toch een pak meer presence dan zo'n gelikte r35.
                      Aziatische wagens zijn zelden heel mooi, maar beiden zijn toch wel mooie uitzonderingen

De oude Skyline heeft heel mooie lijnen, en zit in het groepje van 3-serie coupe (puur qua design)

De R35 dan weer lijkt korter, breder (en mijn kop eraf als dat niet zo is ?!), en hij heeft zo meer het ontwerp van een ... Lamborghini.

En beiden zijn heel geslaagd, maar apart.

Nu ik erover nadenk, die andere (ff opzoeken) ... ja, de Nissan Z is duidelijk veel minder geslaagd (nog steeds puur qua design), en die is overduidelijk geleend van de lijnen van een Audi TT of Porsche 911 (of andere wagens die in die stijl zitten)

Comment

• En ook een Aston Martin bij ons aan een marginaal fritkot, die namen ... ik vind dat dus machtige bakken, maar die namen trekken zo hard op elkaar. Die met de mooie neus

Comment

• Vorige week in Grimbergen een trouwstoet gepasseerd met een AMG SLS op kop. Toen ik dacht dat mijn dag goed was, merkte ik dat er verdomme een originele 300SL 'Gullwing' achter reed. 's Avonds moest ik mijn onderbroek met een schaar verwijderen. Van een foto nemen is niets in huis gekomen, dat was een moment voor mij alleen.

Er zijn maar een handvol auto's die hetzelfde effect op mij hebben als een 300SL en een spot in het wild, tijdens de spits, op enkele kilometers van mijn deur... damn!

Het was een zilvergrijze, overigens.

Comment

• Paar dagen geleden aan de kennedytunnel

nieuwe M5? is dan toch mn eerste in the wild dat ik zie (zaten pertang paar madammen in )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door hey69 Bekijk Berichten

Paar dagen geleden aan de kennedytunnel

nieuwe M5? is dan toch mn eerste in the wild dat ik zie (zaten pertang paar madammen in )
                              Klopt dit is de nieuwe M5! Knap!

Comment

• Daarstraks op de Antwerpse ring, een echte groene wagen...:

Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Gisteren cargo visit met school:

Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stijn89 Bekijk Berichten
                                        Gisteren cargo visit met school:

Zou het dezelfde zijn foto is genomen in de haven van Antwerpen.

Comment

• net in Mechelen , een witte R8 met nrplaat R008 (of zoiets) met daarachter een witte Lambo met nrplaat LAM666 .
                                          TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

Working...
                                          X