Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel V
Ik heb ook nog een Ford GT40 zien staan, maar daar heb ik geen foto's van.
Er reden wel veel Maserati GranTurismo's. Ik heb er toch zeker een 4-tal gezien.
Dat heeft toch een pak meer presence dan zo'n gelikte r35.
Aziatische wagens zijn zelden heel mooi, maar beiden zijn toch wel mooie uitzonderingen
De oude Skyline heeft heel mooie lijnen, en zit in het groepje van 3-serie coupe (puur qua design)
De R35 dan weer lijkt korter, breder (en mijn kop eraf als dat niet zo is ?!), en hij heeft zo meer het ontwerp van een ... Lamborghini.
En beiden zijn heel geslaagd, maar apart.
Nu ik erover nadenk, die andere (ff opzoeken) ... ja, de Nissan Z is duidelijk veel minder geslaagd (nog steeds puur qua design), en die is overduidelijk geleend van de lijnen van een Audi TT of Porsche 911 (of andere wagens die in die stijl zitten)
En ook een Aston Martin bij ons aan een marginaal fritkot, die namen ... ik vind dat dus machtige bakken, maar die namen trekken zo hard op elkaar. Die met de mooie neus
Vorige week in Grimbergen een trouwstoet gepasseerd met een AMG SLS op kop. Toen ik dacht dat mijn dag goed was, merkte ik dat er verdomme een originele 300SL 'Gullwing' achter reed. 's Avonds moest ik mijn onderbroek met een schaar verwijderen. Van een foto nemen is niets in huis gekomen, dat was een moment voor mij alleen.
Er zijn maar een handvol auto's die hetzelfde effect op mij hebben als een 300SL en een spot in het wild, tijdens de spits, op enkele kilometers van mijn deur... damn!
Daarstraks op de Antwerpse ring, een echte groene wagen...:
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment