Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel V

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
    Jij misschien niet nee. Het zijn nochtans 2 verschillende wagens.
    Die auto ligt gewoon op winterbanden...

Allé, wie ziet er dat nu niet

Comment

• [/QUOTE]

Hiere se de Fensie!!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk Berichten
        Die auto ligt gewoon op winterbanden...

Allé, wie ziet er dat nu niet
        Ik zou toch graag z'n motor eens willen zien. Wat ik maar wil zeggen, met een beetje bodyparts en andere uitlaatstukken kan je een 525d ook zo tunen. Motor en remmen geven de ware aard altijd weer.
        Last edited by ; 17/03/2012, 17:48.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door hey69 Bekijk Berichten

Paar dagen geleden aan de kennedytunnel

nieuwe M5? is dan toch mn eerste in the wild dat ik zie (zaten pertang paar madammen in )
          Beetje sneller gereden dan?

"pertang" lol

Comment

• Tijdens de rally in Touquet
            Ook nog ne Tesla, een R8 Spyder en een 8C competizione gezien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AlexV Bekijk Berichten
              de 2e is de eigenaar van dat bedrijf
              klopt en hij heeft nog andere leuke speeltjes...
              2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
              2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door patje007 Bekijk Berichten
                net in Mechelen , een witte R8 met nrplaat R008 (of zoiets) met daarachter een witte Lambo met nrplaat LAM666 .
                LAM666 = ex-nrplaat van Rami (als ik mij niet vergis)
                2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                  Ik zou toch graag z'n motor eens willen zien. Wat ik maar wil zeggen, met een beetje bodyparts en andere uitlaatstukken kan je een 525d ook zo tunen. Motor en remmen geven de ware aard altijd weer.
                  Check de nummerplaten op beide foto's, check de remmen op de foto met de 'wintervelgen' et voilà...'t is een echte, zie die elke week wel een paar keer passeren op weg naar m'n werk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xKoSai Bekijk Berichten
                    Beetje sneller gereden dan?

"pertang" lol
                    Yup twas daar beetje fille rijden as usual he

Comment

• 'saab' 5.3
                      Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bert Bekijk Berichten
                        maandagavond in de parking op Zaventem
                        Perfect

Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                        Stop met zagen

Comment

• Goed, ik zal binnenkort beginnen hameren, papy.
                          Je weet goed genoeg dat ik gelijk heb. Ik wil ze geen eten geven de valse amg's en andere rs en m-lookalikes. Voor het prijsverschil koop je al vele opzetstukjes en uilaatstukjes.

Comment

• Iemand enig idee wat dit is?

sls

Comment

• Gisterennamiddag rond 17.30u een Rolls Royce Phantom tegengekomen, kwam van Willebroek richting Dendermonde op de Dendermondsesteenweg.......kwas wel te laat om nummerplaat te zien, was al onder de indruk om zoiets in het wild tegen te komen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door twintop Bekijk Berichten
                                Gisterennamiddag rond 17.30u een Rolls Royce Phantom tegengekomen, kwam van Willebroek richting Dendermonde op de Dendermondsesteenweg.......kwas wel te laat om nummerplaat te zien, was al onder de indruk om zoiets in het wild tegen te komen.
                                zeker dat het een phantom is? in dendermonde rijdt er vaak een ghost rond. daarmee mijn vraag

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door commanderke Bekijk Berichten
                                  'saab' 5.3
                                  Heb die in Leuven zien rijden vorige week, wist niet dat saab nog zoiets gemaakt heeft!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                                    zeker dat het een phantom is? in dendermonde rijdt er vaak een ghost rond. daarmee mijn vraag
                                    Is mijn dagelijks woon-werkverkeer en ben die Phantom ook al meerdere keren tegengekomen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AlexV Bekijk Berichten
                                      Heb die in Leuven zien rijden vorige week, wist niet dat saab nog zoiets gemaakt heeft!
                                      Een zwarte? Indien ja, die staat vaak in de Ladeuze parking.

Comment

• Voor de spotters die wel ne kodak bij de hand hebben, een oranje tesla aan de downtown jack en een p turbo cab aan cité blok 6 in Leuven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten
                                          Voor de spotters die wel ne kodak bij de hand hebben, een oranje tesla aan de downtown jack
                                          Jep, ook zien staan. Helaas ook geen gsm of camera bij de hand; inmiddels is de Tesla verdwenen .
                                          BMW F10 535d
                                          Je moet nooit sneller rijden dan je engelbewaarder kan vliegen.

Comment

Working...
                                          X