Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel V

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• er staat altijd een Tesla (meen een oranje) aan de Vaartkom in Leuven, in 1 van die zijstraatjes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
      Iemand enig idee wat dit is?

Misschien een oude Opel Kadett ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
        Goed, ik zal binnenkort beginnen hameren, papy.
        Je weet goed genoeg dat ik gelijk heb. Ik wil ze geen eten geven de valse amg's en andere rs en m-lookalikes. Voor het prijsverschil koop je al vele opzetstukjes en uilaatstukjes.

Case closed.

Door uw schuld begin ik het een schitterende wagen te vinden!

Comment

• Niet in die kleur, en de nieuwe vind ik zowiezo mooier en vooral leuker met die twin turbo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk Berichten
            http://www.autogespot.com/nl/viewima...27122008192951

Case closed.

Door uw schuld begin ik het een schitterende wagen te vinden!
            Dit was een interessante conversatie om volgen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten
              Dit was een interessante conversatie om volgen.
              Ik vind hem nog steeds te hoog liggen, zelfs met die dikke velgen. Ik zou toch graag de motor eens zien.

Comment

• En nu genoeg gezeverd. Back to business!

Comment

Voor de spotters die wel ne kodak bij de hand hebben, een oranje tesla aan de downtown jack en een p turbo cab aan cité blok 6 in Leuven.
                  Oorspronkelijk geplaatst door Fikkiezero Bekijk Berichten
                  Jep, ook zien staan. Helaas ook geen gsm of camera bij de hand; inmiddels is de Tesla verdwenen .
                  Oorspronkelijk geplaatst door bzguy Bekijk Berichten
                  er staat altijd een Tesla (meen een oranje) aan de Vaartkom in Leuven, in 1 van die zijstraatjes
                  Vermoedelijk dit exemplaar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk Berichten
                    idd, te zien aan de locatie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bzguy Bekijk Berichten
                      idd, te zien aan de locatie
                      De man werkt daar in de buurt.

Comment

Misschien een oude Opel Kadett ?
                        ik denk eerder een Opel Olympia
                        1991 Audi S2 coupe
                        2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

Ik vind hem nog steeds te hoog liggen, zelfs met die dikke velgen. Ik zou toch graag de motor eens zien.
                          Het mocht gezegd worden hé, tis een forum voor iets. En ik neig te zeggen dat het een echte is, maar je hebt het recht: eerst zien, of euh, horen en dan geloven.

Comment

Het mocht gezegd worden hé, tis een forum voor iets. En ik neig te zeggen dat het een echte is, maar je hebt het recht: eerst zien, of euh, horen en dan geloven.
                            De manier waarop was wel nogal kort door de virage...

Comment

Akkoord. Dat maakte de conversatie juist interessant. Genoeg gezeverd: foto's!

Comment

Ja ik ga graag kort door de bocht, dat is sneller hee

Comment

sls

Coole foto!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door hey69 Bekijk Berichten

Paar dagen geleden aan de kennedytunnel

nieuwe M5? is dan toch mn eerste in the wild dat ik zie (zaten pertang paar madammen in )
                                    gisteren stond er in aalst ook ééntje. ook een zwarte maar andere nummerplaat.
                                    wimoptiek.be op

Comment

Iemand enig idee wat dit is?

Vauxhall Victor FA

Comment

• spijtig genoeg geen foto , maar een Fisker Karma op industrieterrein in Heverlee :
                                        http://www.elektrischrijden.be/2010/08/fisker-karma-filmpje/

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bavanl Bekijk Berichten
                                          spijtig genoeg geen foto , maar een Fisker Karma op industrieterrein in Heverlee :
                                          http://www.elektrischrijden.be/2010/08/fisker-karma-filmpje/
                                          JM Martin BMW zou invoerder zijn van deze wagen in BE. Heb er ook al eens voor gekeken maar niets terug gevonden. Iemand een idee van de pleuro'kes??

Comment

Working...
                                          X