Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel V
Is al ééntje van 2007 geleden die ik pas terug vond
Misschien niet echt heel exclusief maar wel grappig als ie startte. Overal gingen auto alarmen af.
“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
En deze vond ik ook tamelijk exclusief en gevaarlijk dichtbij aan +- 130 km/u
“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Bij deze heb ik ook niet echt kunnen lezen welke uitvoering Benz dit is. 150S?
En hoe blij was ik toen deze avond op eens deze kwam voorbijrijden.
Fisker Karma!!
Echt wel indrukwekkend eigenlijk. Foto's tonen niet echt hoe breed die eigenlijk wel is.
En hier een foto proberen te maken van de voorkant
Toch altijd fijn om met zo'n weer rond te rijden Zo zie je altijd wel wat mooie wagens rondrijden
Kheb die Fisker Karma ook deze week gezien denk ik op de ternatsestraat in Affligem; kheb hem nog voorrang gegeven. Kdacht eerst dat het een maserati was maar nadien zag ik dat het iets anders was; ik denk deze. Jouw foto is op de E40 in Groot-bijgaarden zeker? Zou goed kunnen dan.
Kheb die Fisker Karma ook deze week gezien denk ik op de ternatsestraat in Affligem; kheb hem nog voorrang gegeven. Kdacht eerst dat het een maserati was maar nadien zag ik dat het iets anders was; ik denk deze. Jouw foto is op de E40 in Groot-bijgaarden zeker? Zou goed kunnen dan.
Was inderdaad in Groot-Bijgaarde
Deze Fisker is feitelijk een elektrische wagen.
Comment