Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel V

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door bzguy Bekijk Berichten
    of een Esprit SE
    zeker niet, die ken ik redelijk goed (samen met Elise, Evora, ...)
    andere types veel minder

Comment

• Is al ééntje van 2007 geleden die ik pas terug vond

Misschien niet echt heel exclusief maar wel grappig als ie startte. Overal gingen auto alarmen af.

“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• En deze vond ik ook tamelijk exclusief en gevaarlijk dichtbij aan +- 130 km/u

“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten
          Zoveel volk in Leuven eigenlijk, het wordt eens tijd voor een "spontane" leuven meet.
          Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk Berichten
          Groot gelijk!
          http://autoforum.be/showthread.php?t=57867

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
            zal toch een Noble geweest zijn
            ik zag hem ongeveer uit deze hoek : http://www.flickr.com/photos/maracaz...?q=noble%20m12

maar ook slechts een paar sec

het was "jaren 80-LOOKS"
            dan zal het deze geweest zijn (titanium grijs, staat ondertussen op Belgisch kenteken) :

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bzguy Bekijk Berichten
              dan zal het deze geweest zijn (titanium grijs, staat ondertussen op Belgisch kenteken) :

99,9 % zeker
              was deze in de buurt vorige week? met die platen er nog op?

Comment

• Dit heeft men vader vandaag gezien en gelost/geladen ...

2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126

Comment

• En ook deze nog ...

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kevin_krystofiak Bekijk Berichten
                    Dit heeft men vader vandaag gezien en gelost/geladen ...

Welke wagen is dit?

Comment

• Deze Dodge SRT-10 van de week in Antwerpen gespot

Deze vorige week zondag aan de Kinepolis in Hasselt

Deze was echt knap met z'n zwarte velgen:
                      Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Aan Afrit 26 in Lummen

Zaterdag deze Porsche Turbo S Cabrio in Hasselt centrum

Deze avond dit gespot op de R0. Iemand een idee van wat dit is?

Comment

• Bij deze heb ik ook niet echt kunnen lezen welke uitvoering Benz dit is. 150S?

En hoe blij was ik toen deze avond op eens deze kwam voorbijrijden.
                          Fisker Karma!!
                          Echt wel indrukwekkend eigenlijk. Foto's tonen niet echt hoe breed die eigenlijk wel is.

En hier een foto proberen te maken van de voorkant

Toch altijd fijn om met zo'n weer rond te rijden Zo zie je altijd wel wat mooie wagens rondrijden
                          Last edited by AEROel; 24/03/2012, 21:25.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AEROel Bekijk Berichten
                            Aan Afrit 26 in Lummen

Zaterdag deze Porsche Turbo S Cabrio in Hasselt centrum

Deze avond dit gespot op de R0. Iemand een idee van wat dit is?
                            Volvo P1800. Ik wist niet dat daar een cabrio-versie van gemaakt was.

Comment

• Thx!
                              Is best nog een mooie oldtimer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 E46 SMGII Bekijk Berichten
                                Welke wagen is dit?
                                Studebaker

Comment

• Kheb die Fisker Karma ook deze week gezien denk ik op de ternatsestraat in Affligem; kheb hem nog voorrang gegeven. Kdacht eerst dat het een maserati was maar nadien zag ik dat het iets anders was; ik denk deze. Jouw foto is op de E40 in Groot-bijgaarden zeker? Zou goed kunnen dan.
                                  - Opel Speedster Driver -
                                  http://speedster1282.webs.com/

Comment

• Die Fisker is toch een Extended Elektro wagen niet? Maakt die eigenlijk wat geluid? Die achterlichten komen me precies bekend voor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
                                      99,9 % zeker
                                      was deze in de buurt vorige week? met die platen er nog op?
                                      kan het navragen aan de eigenaar ; wagen staat sinds enige tijd op Belgische nummerplaten (nieuw Europees model)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sir.bongiovi Bekijk Berichten
                                        Kheb die Fisker Karma ook deze week gezien denk ik op de ternatsestraat in Affligem; kheb hem nog voorrang gegeven. Kdacht eerst dat het een maserati was maar nadien zag ik dat het iets anders was; ik denk deze. Jouw foto is op de E40 in Groot-bijgaarden zeker? Zou goed kunnen dan.
                                        Was inderdaad in Groot-Bijgaarde
                                        Deze Fisker is feitelijk een elektrische wagen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AEROel Bekijk Berichten
                                          Aan Afrit 26 in Lummen

mijne buurman

Hij wou eigenlijk eentje in het geel...

Comment

Working...
                                          X