Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel V

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door AEROel Bekijk Berichten
    Was inderdaad in Groot-Bijgaarde
    Deze Fisker is feitelijk een elektrische wagen.
    Maakt die dan geluid? Want degene die mij passeerde had een stevige brul :p mss was het dan toch een ander model
    - Opel Speedster Driver -
    http://speedster1282.webs.com/

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sir.bongiovi Bekijk Berichten
      Maakt die dan geluid? Want degene die mij passeerde had een stevige brul :p mss was het dan toch een ander model
      De meeste elektrische auto's en hybrides zijn óf niet erg zuinig óf lelijk en vreugdeloos. De Fisker Karma is snel en zuinig, maar biedt hij je ook rijplezie...

Comment

• Al 2 dagen op rij een mclaren mp4-12c gespot in kortrijk.
        Golf V GTI Edition 30 ---> Verkocht
        2012 Audi A4 Avant ---> Verkocht
        2014 Golf 7 R ---> Verkocht
        2008 BMW E91 335i --> Verkocht
        2015 Golf 7 GTD

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
          Die Fisker is toch een Extended Elektro wagen niet? Maakt die eigenlijk wat geluid? Die achterlichten komen me precies bekend voor.
          Oorspronkelijk geplaatst door AEROel Bekijk Berichten
          Was inderdaad in Groot-Bijgaarde
          Deze Fisker is feitelijk een elektrische wagen.
          Oorspronkelijk geplaatst door Sir.bongiovi Bekijk Berichten
          Weten we het ondertussen al?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frédéric_01 Bekijk Berichten
            Al 2 dagen op rij een mclaren mp4-12c gespot in kortrijk.
            Gisteren ook gespot aan het parkhotel , vette ketel

Comment

• nieuwe M5, maar slechte foto (met GSM)

en een zwarte lambo aan sportcomplex in Laarne daarnet :

Last edited by Stef69; 27/03/2012, 21:52.

Comment

• Sorry voor de late reactie. De zon houdt mij van mijn pc weg.

Ik heb geen vette brom gehoord, of hij dan een motorgeluid bij had heb ik eigenlijk niet gehoord.
                Volgens de volgende website is het een Hybride die elektrisch zo een 80 km kan afleggen.:
                Nieuwe en tweedehands auto’s veilig vergelijken en kopen? Dat doe je op Vroom! Ontdek hier +40.000 wagens, +20.000 tests, nieuws, advies en prijzen.

Comment

• gisteren op het viaduct van vilvoorde de zelfde fisker karma gezien

de murcilago van de vorige pagina is van laarne,had vroeger een gele gallardo

Comment

• Nieuwe BMW 1M zien staan in de Naamse (of toch "nieuw" volgens de nummerplaat):

Foto-0010_1.jpg

Foto-0011_1.jpg
                    BMW F10 535d
                    Je moet nooit sneller rijden dan je engelbewaarder kan vliegen.

Comment

• 065.jpg

Lang geleden dat ik nog eens een Corvette heb gezien. Stond geparkeerd in Lembeek

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fikkiezero Bekijk Berichten
                        Nieuwe BMW 1M zien staan in de Naamse (of toch "nieuw" volgens de nummerplaat):

[ATTACH=CONFIG]88543[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]88544[/ATTACH]
                        Blijft echt zo'n knappe verschijning die 1M

Gisteren in Gent een SLS AMG tegengekomen op Luxemburgse platen, was te laat om een fotootje te nemen, wat een gebrom!
                        En ik hoop dat ze aan de letter D zitten, 'k wil een nummerplaat met deze letter

Comment

Geslaagde striping. Gisteren in Antwerpen: California, Continental Cabrio, DB9, sls en deze:

Weet er iemand een manier om een replica te onderscheiden van een echte?

Comment

• het prijskaartje (als het er nog aanhangt) ;-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AEROel Bekijk Berichten
                              Sorry voor de late reactie. De zon houdt mij van mijn pc weg.

Ik heb geen vette brom gehoord, of hij dan een motorgeluid bij had heb ik eigenlijk niet gehoord.
                              Volgens de volgende website is het een Hybride die elektrisch zo een 80 km kan afleggen.:
                              http://www.autokanaal.be/auto/aid885...trazuinig.aspx
                              59.000 EUR? Are you kidding me? Rechstreekse omrekening van de prijs in de US. Maar toch niet de prijs in BE? Anders ga ik me er morgen eentje bestellen.

Comment

• 59.000 mag je spijtig genoeg uit je hoofd zetten.
                                volgens een review van autowereld kost hij 103.455 euro.

Comment

[ATTACH=CONFIG]88543[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]88544[/ATTACH]
                                  Tof exemplaar! Gisteren op het Herbert Hooverplein nog een C 63 AMG Coupé gespot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yves_0016 Bekijk Berichten
                                    59.000 EUR? Are you kidding me? Rechstreekse omrekening van de prijs in de US. Maar toch niet de prijs in BE? Anders ga ik me er morgen eentje bestellen.
                                    Ik heb het uiteraard niet zelf geschreven

Comment

• 458 Itailia vanmiddag aan de Q8 in Veurne

Comment

• Wow Topspot!
                                        BMW F10 535d
                                        Je moet nooit sneller rijden dan je engelbewaarder kan vliegen.

Comment

• 911 1 PHI

Hij gemist van auto
                                          2014 Porsche Boxster 981
                                          2015 BMW serie 2 Cab 220d

Comment

Working...
                                          X