Oorspronkelijk geplaatst door Fikkiezero
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel V
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
scan0002.jpg
Foto 's zijn wel van paar jaar terug.
Als ik zie dat mij dit lukt plaats ik de rest ;-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk BerichtenAllemaal Koksijde. Een spontane dagtrip naar daar gedaan gisteren, Siska wafels gaan eten ^^.. Van die andere twee was ik niet zeker
. Lol, van Vlaams-Brabant naar de kust voor een dagtrip is zo'n beetje het omgekeerde van de "reis" die ik ook elke week maak
. Mooie spots.
BMW F10 535d
Je moet nooit sneller rijden dan je engelbewaarder kan vliegen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fikkiezero Bekijk BerichtenAha. Van die andere twee was ik niet zeker
. Lol, van Vlaams-Brabant naar de kust voor een dagtrip is zo'n beetje het omgekeerde van de "reis" die ik ook elke week maak
. Mooie spots.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bartlibre Bekijk Berichten[ATTACH=CONFIG]89054[/ATTACH]
Foto 's zijn wel van paar jaar terug.
Als ik zie dat mij dit lukt plaats ik de rest ;-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk BerichtenMag da wel van Wax-it, uw kar door een car wash halen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door blue8300 Bekijk BerichtenEuh toch wel hoor !! Zonder probleem zelf
Er zijn al proces geweest en de eigenaar heeft altijd gelijk gekregen, dus zijn er precedenten, bij een nieuwe proces zal hetzefde uitspraak komen.
Lees eens de regels van deze forum
Als er kwaad opzet mee gemoeid is en dit kan bewezen worden, dan is't andere koek.
Er moet 'redelijk belang' zijn om de foto te verbieden, wat daarmee bedoeld wordt, is echter niet in detail beschreven.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bzguy Bekijk Berichtenklets !
Ja kan er niet aan doen : ik was niet graag een auto
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bartlibre Bekijk BerichtenInderdaad van JP, zal deze avond de rest van de collectie uploaden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenJa kan er niet aan doen : ik was niet graag een auto
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door clio16v Bekijk BerichtenIs't naar die carwash dat je gaat van op de foto? In kortrijk is ie voor 4 euro gewassen (basis), dacht 8 euro voor 'wax' enal. Een paar keer de mijne erdoor gehaald vroeger en dat gaf toch wel een mooi resultaat, voor zover je dat mag verwachten van een carwash!
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
Comment
Comment