Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel V

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Fikkiezero Bekijk Berichten

EDIT: @ Bouncing Bullet: die 2e foto, is die getrokken aan het rondpunt niet ver van de Sol Cress in Koksijde? Komt me bekend voor .
    Allemaal Koksijde. Een spontane dagtrip naar daar gedaan gisteren, Siska wafels gaan eten ^^.

Comment

• scan0005.jpg

Is wel paar jaartjes geleden

Comment

• scan0002.jpg
        Foto 's zijn wel van paar jaar terug.
        Als ik zie dat mij dit lukt plaats ik de rest ;-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten
          Allemaal Koksijde. Een spontane dagtrip naar daar gedaan gisteren, Siska wafels gaan eten ^^.
          Aha . Van die andere twee was ik niet zeker . Lol, van Vlaams-Brabant naar de kust voor een dagtrip is zo'n beetje het omgekeerde van de "reis" die ik ook elke week maak . Mooie spots.
          BMW F10 535d
          Je moet nooit sneller rijden dan je engelbewaarder kan vliegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fikkiezero Bekijk Berichten
            Aha . Van die andere twee was ik niet zeker . Lol, van Vlaams-Brabant naar de kust voor een dagtrip is zo'n beetje het omgekeerde van de "reis" die ik ook elke week maak . Mooie spots.
            Met welke kar doe jij dat? Misschien spot ik u wel eens de zondagavond richting leuven of de vrijdagavond richting Aalst.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bartlibre Bekijk Berichten
              [ATTACH=CONFIG]89054[/ATTACH]
              Foto 's zijn wel van paar jaar terug.
              Als ik zie dat mij dit lukt plaats ik de rest ;-)
              nie slecht

Comment

• Comment

• Comment

• Mag da wel van Wax-it, uw kar door een car wash halen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten
                      Mag da wel van Wax-it, uw kar door een car wash halen?
                      Was niet voor die car wash dat we daar stonden hoor ( alhoewel ik dit toch doe )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door blue8300 Bekijk Berichten
                        Euh toch wel hoor !! Zonder probleem zelf
                        Er zijn al proces geweest en de eigenaar heeft altijd gelijk gekregen, dus zijn er precedenten, bij een nieuwe proces zal hetzefde uitspraak komen.

Lees eens de regels van deze forum
                        Ik studeer mediarecht op school. Er is geen kwaad opzet daarbij gemoeid hé met het publiceren van die foto. Als je ergens op een foto staat die in een of andere krant staat...

Als er kwaad opzet mee gemoeid is en dit kan bewezen worden, dan is't andere koek.

Er moet 'redelijk belang' zijn om de foto te verbieden, wat daarmee bedoeld wordt, is echter niet in detail beschreven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                          ( alhoewel ik dit toch doe )
                          klets !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bzguy Bekijk Berichten
                            klets !

Ja kan er niet aan doen : ik was niet graag een auto

Comment

• Inderdaad van JP, zal deze avond de rest van de collectie uploaden.

Comment

• Zo eentje (*) zou ik toch met plezier over zijn rode huidje aaien.. Ik was m'n wagen toch graag zelf. Dan zie je direct als er wat mis is
                                (*) den m3 van toere hee;-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bartlibre Bekijk Berichten
                                  Inderdaad van JP, zal deze avond de rest van de collectie uploaden.
                                  Knap! Ik kijk al uit naar de rest van de foto's!

Comment

Ja kan er niet aan doen : ik was niet graag een auto
                                    Is't naar die carwash dat je gaat van op de foto? In kortrijk is ie voor 4 euro gewassen (basis), dacht 8 euro voor 'wax' enal. Een paar keer de mijne erdoor gehaald vroeger en dat gaf toch wel een mooi resultaat, voor zover je dat mag verwachten van een carwash!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door clio16v Bekijk Berichten
                                      Is't naar die carwash dat je gaat van op de foto? In kortrijk is ie voor 4 euro gewassen (basis), dacht 8 euro voor 'wax' enal. Een paar keer de mijne erdoor gehaald vroeger en dat gaf toch wel een mooi resultaat, voor zover je dat mag verwachten van een carwash!
                                      Nope daar ga ik niet ...

Comment

• scan0003.jpg
                                        Kan er mij iemand uitleggen hoe ik de foto 's in een normaal formaat post?

Comment

Die M5 F10 stond in de paasvakantie (vorige week donderdag of vrijdag) aan BMW-garage Dejonckheere in Roeselare! Echt een prachtige wagen!

Comment

Working...
                                          X