Oorspronkelijk geplaatst door clio16v
Bekijk Berichten
Als je bewust een foto van mijn voertuig op het internet zet is er kwaad opzet hé

Als je aan de hand van de foto mijn identiteit kan vaststallen (bvb door nummerplaat, atypische auto, beschrijving van plaats en datum, enz) is er een duidelijk van mijn schending van privacy. Zou je bvb een foto nemen van mijn auto in kortijk en dan men kan vaststellen door deductie welke dag het is, waar het is en dat het mijn voertuig is dan heb je mijn privacy geschonden.
Dit gedt ook voor een woning en dat is de wet die Google embeteert en het mogelijk maakt om jouw woning te bluren op Google View

Kijk eens gewoon hierboven... men zegt waar het is, wanneer en jullie zoeken soms zelf wie de eigenaar is !!
Dat is puur en rechtreeks schending van de privacy van die mensen

nb:
Er werd eens een foto gebruikt voor een reklame voor een reisbureau waar mijn ouders 'per toeval' in het achtergrond stonden
In feit zaten ze op strand en de fotograaf nam een foto van de golfbreker, mijn ouders daarop bewust of niet??
Dit aan de reisburo gemeld en ze hebben een gratis reis gekregen als tegenprestatie.
Comment