Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel V

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Last edited by ; 12/05/2012, 21:26.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Luckystrike
      ik vind die beer grappig
      Daar denkt die vent waarschijnlijk anders over.

Comment

• Ik hoop dat het "den doktoor" is dat er geparkeerd staat. Volgende keer wel het plaatje wissen ;-).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten
          Ik hoop dat het "den doktoor" is dat er geparkeerd staat. Volgende keer wel het plaatje wissen ;-).
          Ik hoop het ook.
          Nummerplaat 'weggeveegd'.

Comment

die maybach is van roland dewulf, hij woont in dezelfde straat van mij
            Oorspronkelijk geplaatst door fblade Bekijk Berichten
            And why should we care van wie die is? respecteer diene mens zijne prive en doe zijn naam weg.
            Weet niet hoe jullie er tegenoverstaan maar vind dat maar niets dat ze hier de nummerplaten herkenbaar laten, laat staan dat ze nog namen vermelden.

Plaats af & toe ook al wel eens een foto maar werk wel eerst de nrplaat weg, uit respect voor de eigenaar.
            Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
            Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
            Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Een BMW 8-serie in Oostende (Mariakerke)

Comment

• die focus ST is hier bij ons geweest , is nog in testfase want nog niet off uit
                1991 Audi S2 coupe
                2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jonasdb Bekijk Berichten
                  Ik hoop het ook.
                  Het is u toch niet volledig gelukt hoor, zijn nr.plaat GYM661 is nog altijd te lezen ??

Comment

• Nummerplaat van de auto kwam niet overeen met de nummerplaat op dat bordje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                      Weet niet hoe jullie er tegenoverstaan maar vind dat maar niets dat ze hier de nummerplaten herkenbaar laten, laat staan dat ze nog namen vermelden.

Plaats af & toe ook al wel eens een foto maar werk wel eerst de nrplaat weg, uit respect voor de eigenaar.
                      Naja, er is een reden dat ik hier nog maar 1 keer per week kom. Teveel kinderen around enzo die het niet snappen.
                      /logoff
                      Hier stond eens mijn auto vermeld.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten

Oorspronkelijk geplaatst door jonasdb Bekijk Berichten
                        Ik hoop het ook.
                        Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten
                        Ik hoop dat het "den doktoor" is dat er geparkeerd staat. Volgende keer wel het plaatje wissen ;-).
                        Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten
                        Het is u toch niet volledig gelukt hoor, zijn nr.plaat GYM661 is nog altijd te lezen ??
                        en we blijven maar emmeren over die zogezegde privacy.
                        Ieder is verantwoordelijk voor wat hij of zij post. Als er processen van komen is dat dan zijn/haar probleem.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                          Ieder is verantwoordelijk voor wat hij of zij post. Als er processen van komen is dat dan zijn/haar probleem.
                          feit langs de andere kant als zo'n mensen niet willen dat ze gefotografeerd worden, moeten ze maar een golfje kopen.

Bij zo'n autostrade of parking spots zou ik er geen problemen mee hebben. Als ze op mijn oprit komen zou ik het minder leuk vinden
                          BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                            Als ze op mijn oprit komen zou ik het minder leuk vinden
                            Jammer genoeg komt dat wel regelmatig voor. En zo'n sites als autogespot doen daar geen goed aan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouver Bekijk Berichten
                              Jammer genoeg komt dat wel regelmatig voor. En zo'n sites als autogespot doen daar geen goed aan.
                              klopt, mijn vriendin heeft een appartement in Knokke en als wij daar zijn kijk ik zelf ook wel eens rond naar wat daar rondbolt. Maar dan zie ik spotters auto's tegenhouden, op het straat springen, hun spots direct uploaden met hun laptop.. Dan is voor mij de leutigheid ook er vanaf imo.

autogespot, nog zo iets . Als u foto's geen kwaliteit heeft van een echte fotograaf dan wordt de spotter daar direct afgebroken voor het rot van de straat. Volgesn mij gaat het nog altijd om over wat er op die foto staan dan of er wel juiste belichting is onder een hoek vna 20° enzoverder. (photoshoots is natuurlijk iets anders )
                              BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                                Ik wis zelden de nummerplaat van wagens op de baan/langs de straatkant. Als ik de eigenaar zie dan vraag ik het wel even en wis ik de plaat omdat ze dat meestal vragen. Van diene doktoor hierboven zou ik ook spontaan de plaat en het reserveringsplakaatje wissen, hiermee kan je mensen narigheid toebrengen en dat is zeker niet mijn bedoeling.

Comment

• Wist niet dat de A al geleverd werd ...

TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

• Het ziet er echt prachtig uit, maar zo raar als je de vorige A klasses bekijkt , zeker die kont
                                    BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fblade Bekijk Berichten
                                      Naja, er is een reden dat ik hier nog maar 1 keer per week kom. Teveel kinderen around enzo die het niet snappen.
                                      /logoff
                                      Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                                      Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                      feit langs de andere kant als zo'n mensen niet willen dat ze gefotografeerd worden, moeten ze maar een golfje kopen.

Bij zo'n autostrade of parking spots zou ik er geen problemen mee hebben. Als ze op mijn oprit komen zou ik het minder leuk vinden
                                      Vind ik flauwe kul.

Oorspronkelijk geplaatst door Bouver Bekijk Berichten
                                      Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                      klopt, mijn vriendin heeft een appartement in Knokke en als wij daar zijn kijk ik zelf ook wel eens rond naar wat daar rondbolt. Maar dan zie ik spotters auto's tegenhouden, op het straat springen, hun spots direct uploaden met hun laptop.. Dan is voor mij de leutigheid ook er vanaf imo.

autogespot, nog zo iets . Als u foto's geen kwaliteit heeft van een echte fotograaf dan wordt de spotter daar direct afgebroken voor het rot van de straat. Volgesn mij gaat het nog altijd om over wat er op die foto staan dan of er wel juiste belichting is onder een hoek vna 20° enzoverder. (photoshoots is natuurlijk iets anders )
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten
                                      Ik wis zelden de nummerplaat van wagens op de baan/langs de straatkant. Als ik de eigenaar zie dan vraag ik het wel even en wis ik de plaat omdat ze dat meestal vragen. Van diene doktoor hierboven zou ik ook spontaan de plaat en het reserveringsplakaatje wissen, hiermee kan je mensen narigheid toebrengen en dat is zeker niet mijn bedoeling.
                                      Nummerplaat onkenbaar maken zou in eerste instantie uit eigenbeweging moeten gebeuren, in tweede instantie zou het hier op het forum moeten verplicht worden en als laatste zou een moderator kunnen ingrijpen. It's simple like that...
                                      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten

²²

Deze mensen gaan er dan nog met hun eigen auto de hele tijd achter gaan rijden...

Comment

mijn droom was om een golfje te hebben
                                          Dan is uw droom wellicht al uitgekomen?

Comment

Working...
                                          X