Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel V

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ben nogal nieuw hier maar heb nog enkele foto's staan die ik zeker wilde delen. Getrokken een klein jaar terug in Brussel voor het Centraal Station:

Lambo Aventador:

Gillette (vertigo):

Ferrari F458:

Sorry voor de echte crap quality maar een smartphone is nu eenmaal niet gemaakt om mooie foto's te maken (Jammergenoeg!!!)

Greetz

Jonathan

Comment

• Dan heb je niet de juiste smartphone
      Moeilijke omstandigheden natuurlijk zonder een degelijke flits of statief is hier niet veel meer van te maken.

Comment

• Wegens de restrictie van 3 foto's per post maak ik er nog eentje aan (hopelijk is dit niet dubbel posten, zoja dan kan dit gezien de foto's en auto's erop wel even door de vingers gezien worden hoop ik ).

Ferrari (special edition)
        Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
        is een diablo se30, special edition voor de 30e verjaardag van lamborghini, zeer mooie spot !
        Heb helaas geen foto van de voorkant, was veel te gehaast aangezien mijn batterij bijna op was. Stonden namelijk meer dan 30 exclusieve auto's bij elkaar

Mercedes (exacte type?):
        Last edited by Aikinoodle007; 10/06/2012, 20:42.

Comment

• is een diablo se30, special edition voor de 30e verjaardag van lamborghini, zeer mooie spot !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
            Dan heb je niet de juiste smartphone
            Moeilijke omstandigheden natuurlijk zonder een degelijke flits of statief is hier niet veel meer van te maken.
            Was al relatief donker en flits haalde niet veel uit (ook een massa volk wat een mooi plaatje maken er niet makkelijker op maakte ). Heb m'n best gedaan verder:

Lambo:

Bugatti Veyron van D'ieteren:

Met uiteraard het ongeevenaarde blok (of moet ik zeggen blokken?) de W16:

Comment

• Nog een mooie Porsche Carrera GT V10:

Met toch wel een lekker kontje :

En dan nog eentje om af te sluiten, eveneens getrokken in Brussel centrum. Op een ander tijdstip maar wel tijdens afgelopen zomer. Een Britse Bugatti Veyron (met afgrijselijke kleuren maar toch zou ik em niet weigeren ):

Enjoy
              Last edited by Aikinoodle007; 10/06/2012, 20:54. Reden: Even die Porsche erbij gezet

Comment

• Ik heb echt spijt dat ik gistere avond geen foto's heb getrokken met wat ik allemaal heb tegen gekomen. Ik kwam van de E40 afrit Affligem, aan het rood licht kwam er naast mij een audi staan. Ik dacht waauw mooie auto, ik kijk naar de remklauwen. Daar stond S4 op. Ik verschoot mij echt. Ik rij door naar Welle via Pierrot, kom ik aan de pierrot een nieuwe RS5 in matzwart tegen. Heel bruut ding. Ik rij via Denderleeuw, kom ik een Audi S8 tegen, ik het rood, was echt mooi. Enige nadeel was dat de volledige achterkant van namen ontdaan was. Maar klonk wel heel goed Trok op een gegeven moment alles open, maar kon hem niet volgen met een gechipte Saab 9-3 TTID

Hele mooie pics hierboven!!

Comment

• de rode audi S8 gisteren ook tegengekomen
                  dacht eerst dat het een S6 was :-(

Comment

• had die zwarte velgen? zoja dan ben ik S8 in lokeren tegen gekomen. knap ding

Comment

• Al die exclusieve wagens die verleden jaar voor het centraal station in Brussel stonden zijn daar waarschijnlijk gezet door Unizo of iets dergelijks zodat al hun personeel (de forensen) aangezet worden om goed te werken en weinig te vragen, na verloop van tijd en mits goed werken zouden ze dan ook zo'n wagen kunnen kopen ....... (de vroeger spreekwoordelijke wortel die voor de ezel gehouden werd).

Comment

• Was een beetje wraakroepend ja. De politie wist niet wat er aan het gebeuren was. Mensen namen foto's en botsten met handtassen en kettingen tegen die Veyron, dus ik besloot die agenten even in te lichten over de kostprijs van die bakken. Ineens moesten de mensen afstand houden . Was een of andere rondrit (onder andere Tom boonen deed mee in die Gilette). Het was wel vrij indrukwekkend moet ik zeggen, je denkt een saaie zondagavond tegemoet te gaan... Staan er zo'n pak klassebakken voor het station . Stond nog een Jaguar Xkr en een Rs5 (en nog een pak aanverwante wagens maar niet gepost wegens 'te gewoon' die avond ).

Comment

• ik rij met een exclusieve auto
                          2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                          2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                          2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Audi RS5
                            IMAG0235.jpg

BMW M6
                            IMAG0236.jpg

Comment

• ik rij met een exclusieve auto
                              Ge zijt braaf ze manneke.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MasterC Bekijk Berichten
                                Audi RS5
                                [ATTACH=CONFIG]90317[/ATTACH]

BMW M6
                                [ATTACH=CONFIG]90318[/ATTACH]
                                s7 en m6 cabrio?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PABLO GOVAERTS Bekijk Berichten
                                  ik rij met een exclusieve auto
                                  cool-story-bro.jpg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                                    s7 en m6 cabrio?
                                    Was matzwarte RS5, en BMW M6 cabrio met garageplaten...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MasterC Bekijk Berichten
                                      Was matzwarte RS5, en BMW M6 cabrio met garageplaten...
                                      stond er blijkbaar bij, haha
                                      te vlug gekeken zeker

Comment

• Had het er pas na het posten van de foto's bijgezet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PABLO GOVAERTS Bekijk Berichten
                                          ik rij met een exclusieve auto
                                          Awel ik ook, de mijne is exclusief voor mij alleen. Niemand anders die er mee bolt.

Comment

Working...
                                          X