Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel V
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Stond een FF op Spa tijde 's de 24u, en het eerste wat mij opviel is dat hij er in het echt heel wat groter uitziet dan op foto's. Maar zeker ook niet te groot. Ik vind hem alleszins geslaagd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BOM Bekijk BerichtenDie 458 en Rolls hierboven
Ook knap gefotografeerd
Wereldfoto van de vernoemde one 77
Enorm zuur wetende dat we een minuutje vertraging hadden door een korte regenbui. Anders had ik kunnen fotograferen als ie recht naar me toe kwam.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk Berichten
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk BerichtenVoor die Oranje had hij idd een witte. Die Oranje heeft hij gekregen(garantie) door een probleem met de witte.
Nee, deze is niet van hem maar van een andere nieuwe-belg (jonge kerel)...
Als je deze bedoelt. Deze heeft nu wel witte velgen.
Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk Berichten
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door B&V Bekijk Berichtenvan't weekend gespot:
(mss leden)
Sub Impreza WRX STI, witte Mercedes SLS met Zplaten, TechArt Gt Street S (Porsche) (1-Bau 990), witte Evo 9 en een Porsche Cayene "Magnum" (degoutante verkrachting van een zowiezo al niet al te knappe verschijning). Heb van alle auto's foto's met uitzondering van die laatste. Kan ze momenteel alleen niet uploaden omdat ik het kabeltje van men gsm niet bijheb
Comment
-
de TechArt/Porsche
Comment
-
vervolgBijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk BerichtenGeschift vet ding.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B&V Bekijk BerichtenLaatste 3 a 4 dagen passeert er hier elke keer ne zwarte met hollandse plaat. Da geluid man
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk BerichtenIn Leuven?
en grappig genoeg stond hij er vandaag ook. Was effe aan't prate met wat vrienden toen de eigenaar juist aankwam. Dacht effe foto te neme, maar filmpje leek me net iets beter
Hij moet zijn auto daar achterlaten, want verder zijn er verkeersdrempels, en ik denk ni da hij daar over raakt
kwaliteit is ni super, ma bon, who cares. Spijtig genoeg trok em deze keer ni op, denk da em ni durfde omda ik aan't filmen was.
Nva: men excuses
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B&V Bekijk Berichtenyes indeed
en grappig genoeg stond hij er vandaag ook. Was effe aan't prate met wat vrienden toen de eigenaar juist aankwam. Dacht effe foto te neme, maar filmpje leek me net iets beter
Hij moet zijn auto daar achterlaten, want verder zijn er verkeersdrempels, en ik denk ni da hij daar over raakt
kwaliteit is ni super, ma bon, who cares. Spijtig genoeg trok em deze keer ni op, denk da em ni durfde omda ik aan't filmen was.
Nva: men excuses
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk BerichtenPrachtfoto! Enige schoonheidsfoutje vind ik is dat de auto wat naar rechts lijkt over te hellen op je foto.
Comment
Comment