Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel V

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten

Op de persfoto's vond ik het maar niks .. Maar op deze foto's vind ik hem wel erg knap. Ben benieuwd wat dat IRL zegt.

Comment

• Stond een FF op Spa tijde 's de 24u, en het eerste wat mij opviel is dat hij er in het echt heel wat groter uitziet dan op foto's. Maar zeker ook niet te groot. Ik vind hem alleszins geslaagd
      www.flickr.com/photos/bramvds
      www.last.fm/user/lender

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BOM Bekijk Berichten
        Die 458 en Rolls hierboven
        Ook knap gefotografeerd
        danke!

Wereldfoto van de vernoemde one 77

Enorm zuur wetende dat we een minuutje vertraging hadden door een korte regenbui. Anders had ik kunnen fotograferen als ie recht naar me toe kwam.
        www.last.fm/user/lender

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk Berichten
          Prachtfoto! Enige schoonheidsfoutje vind ik is dat de auto wat naar rechts lijkt over te hellen op je foto.

Comment

• Ja, nu je het zegt klopt het wel een beetje. Straks even mijn pro account verlengen en dan een kleine aangepaste versie erop zetten.

HDR probeerseltje. Wagen is een Aston V8 Vantage V600 trouwens. een 56tal van gemaakt als ik het goed op heb. Heel erg zeldzaam dus

www.last.fm/user/lender

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk Berichten
              Voor die Oranje had hij idd een witte. Die Oranje heeft hij gekregen(garantie) door een probleem met de witte.

Nee, deze is niet van hem maar van een andere nieuwe-belg (jonge kerel)...
              Als je deze bedoelt. Deze heeft nu wel witte velgen.

het is idd den deze, de sukkel leert het maar ni af om ergens te parkere waar het ni mag.

Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk Berichten

Fantastische Drophead met 22inch velgen! Ik vind hem echt belachelijk vet! Geweldig vriendelijke eigenaar ook. Leek me een RNB of rapper of iets dergelijk, wat zijn smaak verklaart. Ging met zijn homies voor kleren shoppen :laugh:

458 vanmiddag gespot op een heerlijke locatie
              zalige oto! Laatste 3 a 4 dagen passeert er hier elke keer ne zwarte met hollandse plaat. Da geluid man

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk Berichten
                Ja, nu je het zegt klopt het wel een beetje. Straks even mijn pro account verlengen en dan een kleine aangepaste versie erop zetten.

HDR probeerseltje. Wagen is een Aston V8 Vantage V600 trouwens. een 56tal van gemaakt als ik het goed op heb. Heel erg zeldzaam dus

Geschift vet ding.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B&V Bekijk Berichten
                  van't weekend gespot:
                  (mss leden)

Sub Impreza WRX STI, witte Mercedes SLS met Zplaten, TechArt Gt Street S (Porsche) (1-Bau 990), witte Evo 9 en een Porsche Cayene "Magnum" (degoutante verkrachting van een zowiezo al niet al te knappe verschijning). Heb van alle auto's foto's met uitzondering van die laatste. Kan ze momenteel alleen niet uploaden omdat ik het kabeltje van men gsm niet bijheb
                  dus de foto's, tis wel maar met gsm en meestal terwijl ik aan't rijden was
                  Bijgevoegde Bestanden

Comment

• vervolg
                    Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
                      Geschift vet ding.
                      elegant is het wel niet, maar het is wel een bruut ding inderdaad.
                      www.last.fm/user/lender

Comment

Laatste 3 a 4 dagen passeert er hier elke keer ne zwarte met hollandse plaat. Da geluid man
                        In Leuven?

Comment

de TechArt/Porsche
                          Dikke spot!!

Comment

• lancer is geen evo is een gewone lancer 4deurs met sportpakket

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk Berichten
                              In Leuven?
                              yes indeed

en grappig genoeg stond hij er vandaag ook. Was effe aan't prate met wat vrienden toen de eigenaar juist aankwam. Dacht effe foto te neme, maar filmpje leek me net iets beter

Hij moet zijn auto daar achterlaten, want verder zijn er verkeersdrempels, en ik denk ni da hij daar over raakt

kwaliteit is ni super, ma bon, who cares. Spijtig genoeg trok em deze keer ni op, denk da em ni durfde omda ik aan't filmen was.

Nva: men excuses

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann
                                Wat reclame maken voor Johan zijn fietsen?
                                Nee nee, knappe spot!

Comment

yes indeed

en grappig genoeg stond hij er vandaag ook. Was effe aan't prate met wat vrienden toen de eigenaar juist aankwam. Dacht effe foto te neme, maar filmpje leek me net iets beter

Hij moet zijn auto daar achterlaten, want verder zijn er verkeersdrempels, en ik denk ni da hij daar over raakt

kwaliteit is ni super, ma bon, who cares. Spijtig genoeg trok em deze keer ni op, denk da em ni durfde omda ik aan't filmen was.

Nva: men excuses
                                  In de buurt van het redingenhof?

Comment

• Nog een Italia

Op de laatste dag maar liefst 3 italia's gespot
                                    www.last.fm/user/lender

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk Berichten
                                        Prachtfoto! Enige schoonheidsfoutje vind ik is dat de auto wat naar rechts lijkt over te hellen op je foto.
                                        Auto staat perfect recht dunkt me, wat van die huizen erachter niet kan gezegd worden ?

Comment

Working...
                                        X