Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel V

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten

Zo knap!

Comment

• Zonder foto wegens te snel gepasseerd (ik stond zelf op de verkeerswisselaar aan te schuiven), maar vandochtend om 9u30, netjes achter elkaar, op de E40 Oostende Brussel ter hoogte van knooppunt Zwijnaarde, een:

• Lotus Evora
      • Lotus Elise
      • Ariel Atom (mét passagier)

En dan te weten dat ik vanavond ga karten. De kaarten liggen goed...

Comment

• Daarnet was ik even bij de Honda dealer en daar waren ze net bezig aan een oranje LCC Rocket. Ik had er nog nooit van gehoord, maar het zag er wel apart uit. Schijnt nog vrij zeldzaam te zijn.
        Daarna kwam ik in het centrum van Hulst nog een geparkeerde Lotus Exige (ook oranje) met Belgisch kenteken tegen.
        Last edited by SToRM81; 09/09/2011, 18:25.
        '00 Honda S2000 GT Silverstone/Red | Hardtop, 18" BBS LM, AEM V2, KW V3, Greddy Spectrum Elite V2

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rieten Bekijk Berichten
          Deze stond woensdag op de Kortrijksesteenweg. Vette wagen ook al zag ik alleen de achterkant!
          ook al gespot in wetteren city ;P

Comment

• iedereen ziet direct welk merk?

ik had zoiets nog nooit gezien, bijna altijd amerikaanse wagens, af en toe een MB

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk Berichten

Knap zo'n RS3, wel een beetje duur maar z'n geld waard vind ik persoonlijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten

iedereen ziet direct welk merk?

ik had zoiets nog nooit gezien, bijna altijd amerikaanse wagens, af en toe een MB
                Ik hoop deze niet meer terug te zien tot ik er zelf inlig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                  Knap zo'n RS3, wel een beetje duur maar z'n geld waard vind ik persoonlijk
                  Koop er eentje, ofwel zo'n RS4 dat je zo graag wil. :p

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                    Die verschillen in grootte ... Zo grappig. Eerste keer dat ik dat zie. Die 3 naast die Lambo is net een X6. Damn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten

iedereen ziet direct welk merk?

Wij hebben opt werk zo'n oude S70 rijden in deze vorm. Probeer daar maar eens mee op een brug te rijden

Comment

• in holland waar het imago van volvo op eenzame hoogte staat, zijn veel corbillards volvo

Comment

• vandaag ...

Meer exclusieve auto's te zien op : https://picasaweb.google.com/1062769...nceAntwerp2011
                          Last edited by kevin_krystofiak; 12/09/2011, 19:28.
                          2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126

Comment

• Machtige wagen! Fenomenaal geluid. Ik had wel het gevoel dat de wagen met de eigenaar reed i.p.v. omgekeerd

Comment

• Last edited by ; 11/09/2011, 21:17.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kevin_krystofiak Bekijk Berichten
                                vandaag ...

Meer exclusieve auto's te zien op : https://picasaweb.google.com/1062769...nceAntwerp2011
                                je link is leeg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                                  je link is leeg
                                  aangepast
                                  2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126

Comment

• @ Tom Daem, zalige spot en foto's, heerlijke wagen toch

Portfolio
                                    | Dequalized | Geïnteresseerd in een fotoshoot? PM!

Comment

• heb ook iets redelijk exclusief gespot gistere. Spijtig da em ni deftig doortrok em was wel bochtjes aan't doen heeft bij stationair draaien een schoon geluid trouwens

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Daaaaaaamn! Hoop ooit die Jag ook eens IRL te zien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dequal Bekijk Berichten
                                          @ Tom Daem, zalige spot en foto's, heerlijke wagen toch
                                          Thx! Blij dat toch iemand het opmerkt

Comment

Working...
                                          X