percies wel wat aan gesleuteld, nonkel van een vriend van mij rijdt met een x6M, ook al ben ik gene bmw liefhebber, dikke auto
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel V
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door B&V Bekijk Berichtengisteren in Leuven (logisch)
BMW X6M
[
Schoon bandenfaktuurtje, mijn gedacht... Enig idee wat voor maat daar op lag?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk BerichtenGisteren zag ik hem de Tiensestraat uit rijden. (ter hoogte van het vroegere Holiday Inn)
Vet geluid kwam er uit die Hamann uitlaat.
bandjes waren 285/**/23 of zoiets. Heb er nog naar gekeken maar ben het vergeten... was in elk geval
Comment
-
lol, vandaag mijn eerste keer in Leuven geweest, en ik hen die X6 ook gezien.
Hij stond geparkeerd in een ondergrondse parking in de binnenstad.
Ik had net geen fototoestel bij, maar het was blijkbaar niet nodig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B&V Bekijk Berichtendan hebbe we mekaar waarsch net gemist :p stond idd in de Tiense
bandjes waren 285/**/23 of zoiets. Heb er nog naar gekeken maar ben het vergeten... was in elk gevalvooraan toch, achteraan nt gezien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bert Bekijk Berichtenprofiel was... 25vooraan toch, achteraan nt gezien
Is volgens mij de nieuwe auto van die sukkel da vroeger die afgrijselijke Cayenne had. Dees is toch wel wa beter!
Heb ineens ook foto genomen van de bandenmaat (wa een remmen btw!!), anders ging ik het weer vergeten. Vreeeee dure bandjes denk ik!
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B&V Bekijk Berichtenveel mense in Leuven precies...
Is volgens mij de nieuwe auto van die sukkel da vroeger die afgrijselijke Cayenne had. Dees is toch wel wa beter!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jlsoundlover Bekijk Berichtenals je een X6M hebt mag je op de busstrook staan wssTT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jlsoundlover Bekijk Berichtenals je een X6M hebt mag je op de busstrook staan wss
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenGeef hem elke dag dat die daar staat, een boete. Ik zou daar een agent opzetten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ///AMG Bekijk BerichtenKnappe foto!
Mercedes zal zwaar haar best moeten doen om dit met de volgende generatie te overtreffen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk BerichtenDie gast staat daar vaak en de politie rijdt langs alsof er niets is...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk BerichtenOnlangs in Zeebrugge met bootrace:
Vandaag @ Oostende:
2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126
Comment
Comment