Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel V

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten
    Die pesten liever studentjes op een zondagavond
    en maandag, en dinsdag, en woensdag en donderdag en vrijdag en ow ja, zaterdag ook En ni alleen studentjes ze, zowa iedere jonge mense da er rond loopt lijke ze ne **** te wille aftrekken.

Oorspronkelijk geplaatst door kevin_krystofiak Bekijk Berichten
    war is zen voorste plaat ?
    zijn moto-plaat zal in aanvraag zijn, grote past ni vooraan?

Comment

• Ik zie regelmatig exclusieve auto's rijden zonder nr-plaat vooraan . Volgens mij hebben de eigenaars daar zoveel schijt aan dat ze stront tekort komen .

Comment

• dat is zeer mooi uitgedrukt en het zal niet ver van de waarheid zijn

Comment

• Als je met een rode 458 geflitst wordt, is de traceerbaarheid iets makkelijker dan met een zwarte golf ook, denk ik ;-)
          Zelfs zonder nummerplaat.

Comment

• Dat maakt het toch niet onmiddelijk "ok" voor die 458 om geen nr-plaat op te hangen vanvoor ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kevin_krystofiak Bekijk Berichten
              war is zen voorste plaat ?
              Aan de nummerplaat te zien heeft meneer de wagen nog niet lang en is hij in afwachting van zo'n klein plaatje. Je kan toch niet verwachten dat men gaten gaat boren om zo'n grote nummerplaat te bevestigen.

Comment

• Maar die voorste plaat komt toch niet van de div. Die kan je toch overal kopen? Lijkt me geen reden om vooraan geen plaat te hangen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door chummy dj Bekijk Berichten
                  Gistere gespot in Begijnendijk,deze Corvette !!!

Die staat daar altijd, is toch in een van de vele zijstraten van de Liersesteenweg?
                  2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

• nummerplaat

Euhmz,

Ik weet niet beter dan een voorste nummerplaat is niet wettelijk verplicht in België ?

Of loop ik decennia achter ?

(In dat geval moet dr ene terug op de Spitfire van voor)

Buck

Comment

• Vraag het eens aan de politie. Je zal snel bij zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                        Maar die voorste plaat komt toch niet van de div. Die kan je toch overal kopen? Lijkt me geen reden om vooraan geen plaat te hangen.
                        Nee die worden door Ferrari zelf overhandigd. Vriend van mij heeft daar ook even op moeten wachten...

Comment

• TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

• Wat is het ?

Comment

• Mitsubishi of Pontiac?
                              1982 BMW E28 528i
                              2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Subaru SVX
                                2014 Bmw 118d Estorill //M
                                2000 Bmw 320d
                                2008 Bmw 335i touring Alpinweiss //M Sport 361pk 541 Nm by BR Performance
                                2011 Bmw 1M Coupé (Verkocht, dank u wel Di Rupo.)
                                https://www.facebook.com/Food-Factory-486630784806254/

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
                                Gelieve volgende link eens te lezen,het kost je maar een minuutje...
                                http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld
                                Rekening nummer: Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dragon Bekijk Berichten
                                  Subaru SVX
                                  Die kon het ook nog zijn Had eerder aan een voorloper van de Mitsu 3000GT gedacht eerst..
                                  1982 BMW E28 528i
                                  2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• met die zijruiten kan het niks anders zijn dan de mooie SVX
                                    TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk Berichten
                                      Aan de nummerplaat te zien heeft meneer de wagen nog niet lang en is hij in afwachting van zo'n klein plaatje. Je kan toch niet verwachten dat men gaten gaat boren om zo'n grote nummerplaat te bevestigen.
                                      Die kleine nummer plaat zijn NIET (meer) wettelijk.

De nummerplaat vooraan moet een kopie op alle vlakken zijn van de origineel achterste : zelfde kleuren, zelfde lettertype en vooral 100% zelfde formaat.
                                      Dit is wettelijk bepaald.

Van welke land was deze Ferrari?
                                      2014 Porsche Boxster 981
                                      2015 BMW serie 2 Cab 220d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door blue8300 Bekijk Berichten
                                        Die kleine nummer plaat zijn NIET (meer) wettelijk.

De nummerplaat vooraan moet een kopie op alle vlakken zijn van de origineel achterste : zelfde kleuren, zelfde lettertype en vooral 100% zelfde formaat.
                                        Dit is wettelijk bepaald.
                                        Om het effe héél cru te stellen (totaan nix persoonelijk) maar dat is Bullshit!

Ik heb de nieuwe Europese plaat achteraan, vooraan heb ik de lettercombinatie van de nieuwe plaat, maar op het formaat van de oude.

Net zoals jij dacht ik ook dat het zowel voor als achteraan identiek moest zijn. 1 probleem, bij mijn auto is dat niet mogelijk. De stationschef (keuring Rotselaar) heeft er gemakkelijk een half uur naar gezocht, en kon niets terugvinden van wat je hierboven stelde. Al was er wel 1 ding, het moest een plaat zijn met één van de officiele afmetingen. De oude plaat is ook nog altijd officieel, dus die mag je ook nog steeds gebruiken.

+ de kleine platen (daar bedoel ik de nieuwe Europese motoplaten) mag je wel degelijk op je auto zetten, maar die moeten aangevraagd worden via DIV/keuring

Gisteren in omgeving Leuven/Mechelen ook zo'n rode 458 cabrio gezien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
                                          Die staat daar altijd, is toch in een van de vele zijstraten van de Liersesteenweg?
                                          idd, rechtover de Paki nachtwinkel

Comment

Working...
                                          X