achja, heb vroeger de M3 gezien met de V8 toen die nog ni uit was (in Italië nog wel :p ) Enkel de merktekens waren afgedekt
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel V
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door B&V Bekijk Berichtenda was em! mss ne te rijke tist geweest
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk BerichtenDie staat daar altijd, is toch in een van de vele zijstraten van de Liersesteenweg?
Yep,een zijstraat !!!
Comment
-
wat een superstoere auto is het
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ///AMG Bekijk Berichten
wat een superstoere auto is het
ooit eens in gezeten op 17 jarige leeftijd
volgens mij is er iemand op het forum die zo ene heeft?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Autofreakskee Bekijk BerichtenFerrari F355 Berlinetta
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichtenrode kruisjes is alles wat ik zie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenDat is al beter. Jammer dat je door zijn positie geen foto's van de zij- en voorkant kon nemen. Is een prachtige wagen.Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B&V Bekijk Berichtenhaha sterk, want ik heb em gezientenzij er nog zo'n ferrari die koplampen heeft
Hij is wel van Leuven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichteneen hele mooie "klassieker"
ooit eens in gezeten op 17 jarige leeftijd
volgens mij is er iemand op het forum die zo ene heeft?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jlsoundlover Bekijk Berichtenja klopt , kheb die topic al gezien , al kan ik niet direct zeggen wie het is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichtenhéél zeker van?! want de Spider is nog niet op de baan. De eerste 458 Spider eigenaar in België ken ik persoonlijk... en hij heeft 'm normaal nog niet. Pas eind deze maand begin volgende maand normaal.
Hij is wel van Leuven.
Geleverd door fma?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichtenhéél zeker van?! want de Spider is nog niet op de baan. De eerste 458 Spider eigenaar in België ken ik persoonlijk... en hij heeft 'm normaal nog niet. Pas eind deze maand begin volgende maand normaal.
Hij is wel van Leuven.mss zijn ze aan't testrijde dan of weet ik het. Stak mij tege da ik geen foto kon neme, want zat in't midde van't verkeer. Ma dacht da die al uit was, dus had ik zo iets van "mneeeii, zo speciaal is die nu ook weer ni"
Ma weet ni meer of da het in Leuven zelf was da ik die gezien heb...
Comment
Comment