Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel V

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dat is wel nog een hele andere wagen.
    Maar allez, de basis is hetzelfde.

Comment

• De conti speed wordt nog vervangen door een supersports

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ///AMG Bekijk Berichten
        Zalig! Is de LP560 weg?

Comment

• ja 10.000km en dan vervangen voor deze

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ///AMG Bekijk Berichten
            ja 10.000km en dan vervangen voor deze
            Rdelijk veel km's voor zo'n wagen op zo'n korte termijn. Wel jammer dat hij altijd een zwarte koopt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kevin_krystofiak Bekijk Berichten
              ik wist nie da ge ze al kon kopen , is juist een week geleden officieel voorgesteld in Frankfurt
              Exactly my point. Normaal zijn die dingen nog niet in serieproductie wanneer ze op Frankfurt staan. En België is Modena niet he.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Autofreakskee Bekijk Berichten
                Misschien zo ?
                In Mechelen gespot? 'k Zie dat je van Mechelen bent.

Comment

• ik bedoelde een cosworth , niet deze
                  1991 Audi S2 coupe
                  2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

• mercedes cosworth ? interessant.

Comment

• The Cosworth engine was based on the 2.3-liter 8-valve 136 hp (101 kW) unit already fitted to the 190- and E-Class series. Cosworth developed the cylinder head, "applying knowledge we've learnt from the DFV and BDA".[5] It was made from light alloy using Coscast's unique casting process and brought with it dual overhead camshafts and four valves per cylinder, meaning 16 valves total which were developed to be the "largest that could practically be fitted into the combustion chamber".[5]
                      “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• Inderdaad, en er was er eentje op dit forum ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                          mercedes cosworth ? interessant.
                          Die hebben ook een Subaru Impreza onder handen genomen.
                          Was een tijd geleden op TopGear.

Comment

• Ja, die heb ik gezien, was idd de moeite.

Comment

• Spijtig dat er geen foto's zijn van die 458 Spider! Wat zou kunnen is dat het een testexemplaar is, in het Brugse is er een auto-engineering firma die voor Ferrari werkt en ook testexemplaren heeft lopen. Maar het zou dan wel onwaarschijnlijk zijn dat deze wagen in Leuven zou rondrijden, die testwagens rijden enkel rond in de buurt (industrieparken) van Brugge.
                              Audi A6 Allroad 3.0TDI Quattro Tiptronic
                              Audi A5 Cabriolet 2.0TFSI Quattro S-Tronic
                              BMW 320d
                              Mercedes-Benz B180 CDI 'bompa'

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mvl Bekijk Berichten
                                Spijtig dat er geen foto's zijn van die 458 Spider! Wat zou kunnen is dat het een testexemplaar is, in het Brugse is er een auto-engineering firma die voor Ferrari werkt en ook testexemplaren heeft lopen. Maar het zou dan wel onwaarschijnlijk zijn dat deze wagen in Leuven zou rondrijden, die testwagens rijden enkel rond in de buurt (industrieparken) van Brugge.
                                je bent wel snel in Leuven als het moet met zo'n wagen. Maar die zou dan zeker nog door anderen gespot zijn. Soit, het kan dat er in Belgie 1 rondrijdt maar het is weinig waarschijnlijk.

Comment

• kan het zijn dat ik daarstraks al een Q3 zag !?
                                  TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

• Ik zie regelmatig een Q8. Zal ook eens een foto maken.

Comment

Ik zie regelmatig een Q8. Zal ook eens een foto maken.
                                      Duh, dat zijn tankstations.

Comment

je bent wel snel in Leuven als het moet met zo'n wagen. Maar die zou dan zeker nog door anderen gespot zijn. Soit, het kan dat er in Belgie 1 rondrijdt maar het is weinig waarschijnlijk.
                                        zag er niet direct een prototype uit. En mss dachten heel wat mensen hetzelfde als ik, dat deze al in productie is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door patje007 Bekijk Berichten
                                          kan het zijn dat ik daarstraks al een Q3 zag !?
                                          is toch al een eindje uit, of vergis ik me?

ik heb er gisteravond ook eentje gezien maar verwonderde me niet direct ...
                                          1963 Land Rover Series IIa
                                          1994 Mercedes SL320
                                          2015 Land Rover Discovery SDV6
                                          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Working...
                                          X