Er passeert hier trouwens nog een zwarte ook elke dag , D - 1976 als ik me niet vergis. Woont ook in de Walen
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel V
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenEr passeert hier trouwens nog een zwarte ook elke dag , D - 1976 als ik me niet vergis. Woont ook in de WalenTT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichtenmaar bestaat die in cabrio versie? Soit, geen foto's dus 'did not happen'
ze zijn al blijkbaar goe genoeg om ze te teste... Ik blijf erbij
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B&V Bekijk Berichten
ze zijn al blijkbaar goe genoeg om ze te teste... Ik blijf erbijMr Drift
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
De derde die ik zie rijden (2 grijze eerder) maar dat oranje springt er toch echt uit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Delirium Bekijk Berichten
Iemand bij mij op de fitness,
Dit is 1 van haar 3 exemplaren...
Trouwens ook nog een gewone mercedes S ook als casual car I guess
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door O.P.S. Bekijk BerichtenDie oranje hierboven , is dat die nieuwe Mclaren ? MP4-12C oid ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GinoV Bekijk BerichtenDat is een fabriekswagen in IT op de foto..
Die Mclaren is echt ne knappe oto. Hoop die ook is ne keer te spotten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B&V Bekijk Berichtendus ze rijden rondMr Drift
Comment
-
//AMG: schoon foto's :-)
Oorspronkelijk geplaatst door GinoV Bekijk BerichtenJa naast de fabriek.
Comment
-
er stond in knokke vorig weekend toch zo een 458 spider (dacht met stickers van garage monza) dus kan wel zijn dat er hier eentje is.
Die mclaren ondertussen 4 keer gezien op de weg (allemaal grijze) en de oranje op het salon maar de achterkant blijf ik er maar raar utizien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B&V Bekijk Berichten
fabriek van BMW ook in Italië dan? Want daar had ik de vorige M3 gezien, toen die ook nog ni uit was.Mr Drift
Comment
Comment