Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel V

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk Berichten
    Dit is geen SLS maar een SLR Stirling Moss! 75 exemplaren van gemaakt!
    Yeah I know Buiten deze beauty heb ik ook nog een foto van de SLS AMG cabrio. Bij deze:

Helaas was die vrij snel voorbij waardoor ik geen close-up heb. Buiten deze twee reed er nog heel wat moois in Berlijn rond waaronder Aston Martin DBS, Techart Magnum, ... Stond ook nog een speciale Veyron in de showroom maar de naam ontgaat me momenteel. Op foto vond ik die wat kitcherig maar in het echt: WAUW! Zo'n mooie kleur en al bij al niet zo flashy als ik verwacht had.

Comment

• Bij deze ook ff de Veyron.

Staat in de showroom van de Bentley / Bugatti dealer, straat: Under Den Linden richting Brandenburger Tor mocht iemand die willen gaan bekijken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W1ck3d Bekijk Berichten
        Helaas was die vrij snel voorbij waardoor ik geen close-up heb. Buiten deze twee reed er nog heel wat moois in Berlijn rond waaronder Aston Martin DBS, Techart Magnum, ...
        Voor een traktor te zien rijden moet ge niet naar Duitsland hoor, die rijden hier ook in de velden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuut Bekijk Berichten
          Voor een traktor te zien rijden moet ge niet naar Duitsland hoor, die rijden hier ook in de velden.
          Mja, ik heb 'm expres vermeld omdat er nogal wat verschillende meningen over zijn. Ik vond 'm wel pimp :p

Comment

• Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuut Bekijk Berichten
              In Leuven zijn er op een moment 2 geweest...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door patje007 Bekijk Berichten
                E19

is dat nu een gepersonaliseerde garageplaat.
                wist niet dat dat kon.
                wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W1ck3d Bekijk Berichten
                  Y. Stond ook nog een speciale Veyron in de showroom maar de naam ontgaat me momenteel. Op foto vond ik die wat kitcherig maar in het echt: WAUW! Zo'n mooie kleur en al bij al niet zo flashy als ik verwacht had.
                  Oorspronkelijk geplaatst door W1ck3d Bekijk Berichten
                  Bij deze ook ff de Veyron.

Staat in de showroom van de Bentley / Bugatti dealer, straat: Under Den Linden richting Brandenburger Tor mocht iemand die willen gaan bekijken.
                  veyron porcelain
                  wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
                    is dat nu een gepersonaliseerde garageplaat.
                    wist niet dat dat kon.
                    Ik heb er ook al 1 gezien ZOO-001 op een RR Phantom.

Comment

• Comment

9-ZBM-OO1 is hier toch al verschillende keren gemeld, o.a. door mijzelf

Comment

9-ZOO-001 hangt nu op de Lambo Murciélago LP640 IMSA

Edit: Enfin, enkele weekjes geleden
                          There is never time to do it right but there is always time to do it over.

Comment

• Perso garage platen zal je niet snel bij een "gewoon" merk vinden. Ze kosten immers ook 1000€ het stuk.

Comment

• Inderdaad

Comment

• Deze zomer tegengekomen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dimmadome Bekijk Berichten
                                  Deze zomer tegengekomen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                                    Perso garage platen zal je niet snel bij een "gewoon" merk vinden. Ze kosten immers ook 1000€ het stuk.
                                    in Lochristi is eer zo'n occaziedealer langs de straat die wagens verkoopt aan zen huis, geen showroom of niks en rijd rond met de plaat 9-ZOR-007. regelmatig op een andere, stond vorige week op een dodge als je met vergis
                                    2013- Volvo V60 D3 R-Design
                                    2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic

Comment

• Den deze staat zovaak hier achter den hoek, vandaag toch in de rapte is een foto'ke gepakt. Comfort moet toch ook 0,0 zijn denk ik.

2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
                                        Den deze staat zovaak hier achter den hoek, vandaag toch in de rapte is een foto'ke gepakt. Comfort moet toch ook 0,0 zijn denk ik.

2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126

Comment

• Uploaded with ImageShack.us
                                          “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Working...
                                          X