Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel V
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dimmadome Bekijk BerichtenDeze zomer tegengekomen.
Comment
-
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bert Bekijk BerichtenIk schat 21 of 22"
ietsje meer vermoed ik, afgelopen zomer zag ik ook zo ene rijden in new york, dat was 24"
zal morgen eens kijken of ik die foto hier kan plaatsen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bert Bekijk BerichtenIk schat 21 of 22"2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold
1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold
2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold
2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!
Comment
-
Enkele tijd terug heb ik eens als reactie in een post gezet dat ik vroeger, toen ik nog actief werkzaam was, gemerkt had dat rond het hotel waar ik verbleef, het Sheraton Park Tower hotel in London, er meer exclusieve wagens geparkeerd stonden dan ik hier in België in een gans jaar op de weg tegenkwam. Toevallig heb ik net een recent filmpje gezien, genomen op de parking voor het hotel, wat weergeeft dat de situatie nog niets veranderd is en dat het oliegeld er nog steeds verblijft. Dat groepje jonge mannen dat tussen de wagens staat zijn de eigenaars hoor, u niet vergissen. Ik heb er daar zien rondlopen met gescheurde jeans enz.. maar als het personeel van het hotel die mannen tegenkwam dan bogen ze bijna tot tegen de grond, dus .... (voor ons, in ons beste "kloffie" deden ze zo'n toeren niet....)
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bzguy Bekijk Berichtendie komt mij bekend voor ; heb gehoord dat het PVG reeds binnen is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichtenweekje new york in september met de volgende resultaten
2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kevin_krystofiak Bekijk Berichtengeen verlaging maar een verhoging
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichtenwas een redelijk raar zicht omda te zien passeren2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126
Comment
Comment