Gisteren een rode Tesla roadster aan het station van Heverlee. Ook geen kans om een foto te maken zonder mezelf en de andere wegmisbruikers in gevaar te brengen.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel V
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenGisteren een rode Tesla roadster aan het station van Heverlee. Ook geen kans om een foto te maken zonder mezelf en de andere wegmisbruikers in gevaar te brengen.
Comment
-
maandagmiddag in Zottegem, baan Oudenaarde - Aalst een wagen die ik nog nooit zag, merk niet gekend, te vlug weg voor foto
- grijs
- laag en 2-deurs coupé
- volgens mij middenmotor
- engels uit de jaren 80 = redelijk hoekig
- brede en platte spoiler op de achterkant
- volgens mij een lotus of dergelijke
iemand van het forum?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk BerichtenZoveel volk in Leuven eigenlijk, het wordt eens tijd voor een "spontane" leuven meet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichtenmaandagmiddag in Zottegem, baan Oudenaarde - Aalst een wagen die ik nog nooit zag, merk niet gekend, te vlug weg voor foto
- grijs
- laag en 2-deurs coupé
iemand van het forum?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bavanl Bekijk Berichtenspijtig genoeg geen foto , maar een Fisker Karma op industrieterrein in Heverlee :
http://www.elektrischrijden.be/2010/08/fisker-karma-filmpje/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bavanl Bekijk Berichtenspijtig genoeg geen foto , maar een Fisker Karma op industrieterrein in Heverlee :
http://www.elektrischrijden.be/2010/08/fisker-karma-filmpje/
Jammer genoeg ook te laat voor een foto, ik had het te druk met zelf te kijken.. =p
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten
Deze stond er vandaag weer.
Daarnet bij OHL-STVV een SLS AMG, SL 65 AMG, S 63 AMG, CLS 63 AMG C218, X6 M, Carerra GTS, Bentley Continental GT,...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk BerichtenDeze staat er echt vaak!
Daarnet bij OHL-STVV een SLS AMG, SL 65 AMG, S 63 AMG, CLS 63 AMG C218, X6 M, Carerra GTS, Bentley Continental GT,...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichtenmaandagmiddag in Zottegem, baan Oudenaarde - Aalst een wagen die ik nog nooit zag, merk niet gekend, te vlug weg voor foto
- grijs
- laag en 2-deurs coupé
iemand van het forum?
was het geen Noble m12 gto?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NVA Bekijk Berichtenwas het geen Noble m12 gto?
- hoekig : neen
- jaren 80 : neen
Comment
-
Vanmorgen op de E40 richting Brussel ter hoogte van Sterrebeek:Bijgevoegde BestandenDo Epic Shit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk BerichtenPictures or it didn't happen.
997 Carrera GTS & CLS 63 AMG C218
Conti GT Speed & SLS AMG
Van de rest heb ik reeds eerder foto's gemaakt, uitgezonderd de X6M.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouncing bullet Bekijk Berichten
deze stond er vandaag weer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bzguy Bekijk Berichten- grote spoiler : ja
- hoekig : neen
- jaren 80 : neen
ik zag hem ongeveer uit deze hoek : http://www.flickr.com/photos/maracaz...?q=noble%20m12
maar ook slechts een paar sec
het was "jaren 80-LOOKS"
Comment
Comment