Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel V
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door samdds Bekijk Berichten
Man, waar is de tijd dat ik daar iedere zaterdagmorgen om 6u stond om m'n ex af te zetten (ze werkte daar)...
Comment
-
Leuven blijkt nogmaals een heel goeie locatie voor het spotten van exclusieve wagens. Deze Ghost kwam ik een kwartiertje geleden tegen in de Maria-Theresiastraat in Leuven:
Foto-0013_1.jpg
Foto-0014_1.jpg
Foto-0015_1.jpgBMW F10 535d
Je moet nooit sneller rijden dan je engelbewaarder kan vliegen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fikkiezero Bekijk BerichtenLeuven blijkt nogmaals een heel goeie locatie voor het spotten van exclusieve wagens. Deze Ghost kwam ik een kwartiertje geleden tegen in de Maria-Theresiastraat in Leuven:
[ATTACH=CONFIG]88705[/ATTACH]
[ATTACH=CONFIG]88706[/ATTACH]
[ATTACH=CONFIG]88707[/ATTACH]
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk BerichtenStaat die Audi S4 daar ook nog altijd?
Comment
-
Wat een kleur... Vind ik op z'n zachtst gezegd niet schitterend
Op de ring in Kortrijk m'n eerste nieuwe BMW M5 gezien (foto is wel allesbehalve schitterend):
En in De Panne kwam ik volgende schitterende Chevrolet Camaro tegen:
EDIT: hmm... Nog niet echt gelukt. Komt wel goed in de toekomst hoop ik.
Last edited by Fikkiezero; 05/04/2012, 20:54. Reden: Foto's extern geüpload, bedankt voor de tip Bouncing Bullet :)BMW F10 535d
Je moet nooit sneller rijden dan je engelbewaarder kan vliegen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fikkiezero Bekijk BerichtenWat een kleur... Vind ik op z'n zachtst gezegd niet schitterend
Op de ring in Kortrijk m'n eerste nieuwe BMW M5 gezien (foto is wel allesbehalve schitterend):
[ATTACH=CONFIG]88779[/ATTACH]
En in De Panne kwam ik volgende schitterende Chevrolet Camaro tegen:
[ATTACH=CONFIG]88780[/ATTACH]
[ATTACH=CONFIG]88781[/ATTACH]
[ATTACH=CONFIG]88782[/ATTACH]
Weet iemand hoe ik hier foto's kan plaatsen zonder dat ze veranderen in links? Is extern uploaden beter dan gebruik maken van het forum daarvoor?
Comment
-
Hallo,
Ik zal hier ook maar eens mijn eerste post plaatsen op dit mooie forum.
Nissan GT-R by Stef Lauwaet, on Flickr
Deze rode GT-R heb ik gespot in Roeselare. Alsook veel andere auto's die te zien zijn op mijn account van Autogespot en Flickr.
Moest iemand nog speciale auto's weten staan in Roeselare dan hoor ik het graag.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door psycho dad Bekijk Berichtendie oranje AM vind ik allesinds niet geslaagd... de kleur ontneemt de klasseuitstraling volledig!
Het was wel een metallic .TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door StefL Bekijk BerichtenHallo,
Ik zal hier ook maar eens mijn eerste post plaatsen op dit mooie forum.
Nissan GT-R by Stef Lauwaet, on Flickr
Deze rode GT-R heb ik gespot in Roeselare. Alsook veel andere auto's die te zien zijn op mijn account van Autogespot en Flickr.
Moest iemand nog speciale auto's weten staan in Roeselare dan hoor ik het graag.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichtenmeer garagisten bij jullie dan gewone particulieren ?
Eéntje van vandaag.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door StefL Bekijk BerichtenWaarom zouden er hier meer garagisten zijn?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door patje007 Bekijk BerichtenRijd die niet af en toe rond in het Mechelse?
Verhuur Lamborghini Gallardo - Porsche Boxster 987 2.9 PDK
www.musclecarrent.be
Comment
Comment