Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel V
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Nieuwe kar van Enzo Ide, voor zijn 21ste verjaardag.
Vet spel.
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenTja...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk BerichtenAllez, meer chance dan ik op m'n 21e, ik kreeg 50€.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk BerichtenNieuwe kar van Enzo Ide, voor zijn 21ste verjaardag.
Vet spel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk BerichtenAllez, meer chance dan ik op m'n 21e, ik kreeg 50€.
uw 50 euro zijn verkregen uit private zak
Comment
-
Voor het Carltonhotel in Cannes. Een mooie verzameling, allen uit Kuwait. (sorry voor de kwaliteit, 'k had enkel mijn Iphone mee)
IMG_0090.jpg
IMG_0084.jpg
IMG_0088.jpg
IMG_0080.jpg
IMG_0087.jpg
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichtenkwaliteit is prima. karrekes ook
In de komende week rijden we eens naar Monaco en zal daar ook wel een paar foto's kunnen maken, denk ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PABLO GOVAERTS Bekijk Berichtenah ja das die nieuwe lichtgewicht toyota
""licht"" gewicht...allez, alles is relatief want dat ding weegt toch al 1210kg minimum ... zonder opties natuurlijk2014 Porsche Boxster 981
2015 BMW serie 2 Cab 220d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door blue8300 Bekijk Berichten""licht"" gewicht...allez, alles is relatief want dat ding weegt toch al 1210kg minimum ... zonder opties natuurlijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PePe Bekijk BerichtenVoor het Carltonhotel in Cannes. Een mooie verzameling, allen uit Kuwait. (sorry voor de kwaliteit, 'k had enkel mijn Iphone mee)
[ATTACH=CONFIG]90676[/ATTACH]
[ATTACH=CONFIG]90677[/ATTACH]
[ATTACH=CONFIG]90678[/ATTACH]
[ATTACH=CONFIG]90679[/ATTACH]
[ATTACH=CONFIG]90685[/ATTACH]
Monaco nog zotter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk BerichtenTis niet dat een gps en leer zoveel gewicht toevoegen hé
Je zou al verbaasd zijn van het gewicht van leer, audio, enz...2014 Porsche Boxster 981
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door blue8300 Bekijk BerichtenMet wat opties weegt die al 20kg meer (officieel toyota cijfers), en met automaat is het ineens 50kg bij
Je zou al verbaasd zijn van het gewicht van leer, audio, enz...2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PABLO GOVAERTS Bekijk Berichtenin vergelijking met een 5 serie van bmw bvb weegt die vrij weinig
Peren en appels, weet je nog.
Die GT86 is met moeite groter dan een mx-5 maar weegt minimum 100kg meer ...
Wetend dat de mx-5 al 7 jaar oud (oudere technologie) is, en dat een cabrio altijd (licht) zwaarder dan een coupé van de zelfde afmeting, zegt dat genoeg vind ik.2014 Porsche Boxster 981
Comment
Comment