Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel V

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Op de terugweg van Pugfest deze aan de check-in van de trein.

Ook nog ne gele corvette C5 met trekhaak en fietsendrager, maar geen foto van, en ne porsche boxter met fietsendrager op zijne koffer, ook geen foto van.

Comment

• een gt86 is echt wel een slag groter dan een mx5 zenne.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door brechen Bekijk Berichten
        een gt86 is echt wel een slag groter dan een mx5 zenne.

Ah ja?
        Een kleine slag van 23cm vooral door de voor- en achterbumper die zéér sterk uitsteken ... kijk eens als je de 2 wagen op mekaar zet.
        Niet zo een groot verschil isn't it?
        Als je de bumpers weghaalt zijn ze gelijk, ook bijna in de hoogte

2014 Porsche Boxster 981
        2015 BMW serie 2 Cab 220d

Comment

• Kzal dere hier dan ook maar opzetten

Comment

• sobere aston martin
            2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
            2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
            2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Voor er hier moraalridders in gang schieten, foto's zijn langs mijn schouders genomen

BMW X5 45e

Comment

• Zeer proper dashboard. Blinkt gelijk een spiegel
                “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• zwijgt me daar van. de swiffer gaat daar geregeld over, maar dat stof ziet ge er zo goed op liggen
                  BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door blue8300 Bekijk Berichten
                    Ah ja?
                    Een kleine slag van 23cm vooral door de voor- en achterbumper die zéér sterk uitsteken ... kijk eens als je de 2 wagen op mekaar zet.

moet wel zeggen dat een gt-86 wel leuker rijdt dan een mx5 maar je hebt gelijk er mag een 200kilo vanaf

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NVA Bekijk Berichten
                      moet wel zeggen dat een gt-86 wel leuker rijdt dan een mx5 maar je hebt gelijk er mag een 200kilo vanaf
                      Hoe kan je dat nu zeggen? Heb je met beide al gereden misschien?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                        Hoe kan je dat nu zeggen? Heb je met beide al gereden misschien?
                        jep
                        de toyota was wel de subaru variant maar dat maakt niet uit maar deze zijn hetzelfde.
                        naar mijn mening heeft de mx5 NC te veel bodyroll en dat verpest veel van het rijplezier

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NVA Bekijk Berichten
                          jep
                          de toyota was wel de subaru variant maar dat maakt niet uit maar deze zijn hetzelfde.
                          naar mijn mening heeft de mx5 NC te veel bodyroll en dat verpest veel van het rijplezier
                          Ok. Fair enough . Maar de MX-5 is wel een ander type wagen vind ik.

Comment

Ok. Fair enough . Maar de MX-5 is wel een ander type wagen vind ik.
                            wel, ja en nee
                            mx5 is een cabrio en gt-86 niet maar beide zijn rwd en na en zijn back to basic(al kan dit op beide meer, kijk maar naar mx5 NA en GT86) maarja ne mens moet mee gaan met den tijd zeker...

Comment

• 20120703_145453.jpg

Nu dinsdag op de E40 richting Gent ter hoogte van Wetteren. Getrokken met mijn gsm dus sorry voor slecht kader, belichting, enz..
                              Last edited by ; 05/07/2012, 16:24.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door blue8300 Bekijk Berichten
                                Ah ja?

allemaal goed en wel op papier, maar ik heb al naast beide irl gestaan, en de gt86 toont een slag groter! zeker het gat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dieter737 Bekijk Berichten

Nu dinsdag op de E40 richting Gent ter hoogte van Wetteren. Getrokken met mijn gsm dus sorry voor slecht kader, belichting, enz..
                                  Mooie spot!

Comment

• Is dat die Enzo van Enzo Ide?

Comment

• Hierjuist een audi A5 caractere gezien met daarachter een panamera caractere.

Comment

Is dat die Enzo van Enzo Ide?
                                        Nee, is een andere..

Comment

• Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

Working...
                                          X