Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel V
Op de terugweg van Pugfest deze aan de check-in van de trein.
Ook nog ne gele corvette C5 met trekhaak en fietsendrager, maar geen foto van, en ne porsche boxter met fietsendrager op zijne koffer, ook geen foto van.
een gt86 is echt wel een slag groter dan een mx5 zenne.
Ah ja?
Een kleine slag van 23cm vooral door de voor- en achterbumper die zéér sterk uitsteken ... kijk eens als je de 2 wagen op mekaar zet.
Niet zo een groot verschil isn't it?
Als je de bumpers weghaalt zijn ze gelijk, ook bijna in de hoogte
2014 Porsche Boxster 981 2015 BMW serie 2 Cab 220d
“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Ah ja?
Een kleine slag van 23cm vooral door de voor- en achterbumper die zéér sterk uitsteken ... kijk eens als je de 2 wagen op mekaar zet.
moet wel zeggen dat een gt-86 wel leuker rijdt dan een mx5 maar je hebt gelijk er mag een 200kilo vanaf
Hoe kan je dat nu zeggen? Heb je met beide al gereden misschien?
jep
de toyota was wel de subaru variant maar dat maakt niet uit maar deze zijn hetzelfde.
naar mijn mening heeft de mx5 NC te veel bodyroll en dat verpest veel van het rijplezier
jep
de toyota was wel de subaru variant maar dat maakt niet uit maar deze zijn hetzelfde.
naar mijn mening heeft de mx5 NC te veel bodyroll en dat verpest veel van het rijplezier
Ok. Fair enough . Maar de MX-5 is wel een ander type wagen vind ik.
Ok. Fair enough . Maar de MX-5 is wel een ander type wagen vind ik.
wel, ja en nee
mx5 is een cabrio en gt-86 niet maar beide zijn rwd en na en zijn back to basic(al kan dit op beide meer, kijk maar naar mx5 NA en GT86) maarja ne mens moet mee gaan met den tijd zeker...
Ah ja?
allemaal goed en wel op papier, maar ik heb al naast beide irl gestaan, en de gt86 toont een slag groter! zeker het gat.
Comment