Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel V
moet wel zeggen dat een gt-86 wel leuker rijdt dan een mx5 maar je hebt gelijk er mag een 200kilo vanaf
Ik weet het echt niet hoor... er is ook het prijs dat je wil geven hé.
Voor de prijs van een Mx-5 standard heb je geen GT68.
Daartegen, mijn NC 2.0 Sport met de juiste motor en chassis aanpassingen (178pk op de bank, chassis/vering volledig aangepakt voor totaal prijs, de wagen koste dan 32.000€ in totaal) was plezanter op kleine banen dan zelf mijn 997 (dubbel zo veel pk, maar véél te waar)
Mijn Pk/Gewicht was het zelfde als die GT86, wel cabrio en ik vermoed betere baanligging.
Voor 6.000€ meer had ik een compressor en minimum 240pk... dan moeten ze al met een Cayman S afkomen
Ik heb gelezen dat de GT86 precies ook redelijk wat bodyroll heeft en zacht afgeveerd is, zeker tov van de zuster van Subaru.
Daarbij, Bodyroll is niet negatief, de meeste mensen hebben dat juist liever om zo beter de wagen in handen te houden zou die licht slippen.
Maar de GT86 zal zeker en vast een super wagen zijn. Maar voor mij niets meer dan cabrio als hoofdwagen.
2014 Porsche Boxster 981 2015 BMW serie 2 Cab 220d
Comment