Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel V

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Die fisker is van een garagehouder rond het ninoofse ik heb met de dochter nog in de lagere school gezeten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten

nummerplaat onleesbaar gemaakt?

Comment

• Inderdaad, mooi werk Adrih. Nu kan niemand het nog lezen.

Comment

• Graag gedaan hee manne

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk Berichten
            Gisteren een Ferrari Testarossa gezien aan de kerk van Hekelgem. Mooi geluid & de looks
            Oorspronkelijk geplaatst door Sir.bongiovi Bekijk Berichten
            Gisteren een donkergrijze Fisker Karma die vanuit Essene richting autostrade reed. (al 2de keer dat ik hem opmerk)
            Daar worden precies wel dikwijls dikke bakken gespot. IK heb aan de lichten bij Mie Katoen eens een RR Phantom gespot (2x zelfs denk ik) en bij Mie Katoen zelf een RR Ghost. En er rijdt daar ook een blauwe E93 M3 cabrio rond, die is van mijn neef.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
              Daar worden precies wel dikwijls dikke bakken gespot. IK heb aan de lichten bij Mie Katoen eens een RR Phantom gespot (2x zelfs denk ik) en bij Mie Katoen zelf een RR Ghost. En er rijdt daar ook een blauwe E93 M3 cabrio rond, die is van mijn neef.
              Die M3 heb ik al vaak zien rijden van Pierrot naar de Rendac! zalig autoke & mooi geluid (licht beige interieur dacht ik?). Van waar is hij misschien?
              Ja hier in de buurt wordt wel vaak mooi spul gespot hoor. Maar hier heb je ook Mie katoen (voor de ouwe zakken met teveel geld), de loanton & de Pierrot in een straal van minder dan 1km.
              Die Rolls is van een kennis van mijn vader, hij had een bedrijf met parket & een groot bedrijf heeft dat over gekocht.

Comment

Die M3 heb ik al vaak zien rijden van Pierrot naar de Rendac! zalig autoke & mooi geluid (licht beige interieur dacht ik?). Van waar is hij misschien?
                Ja hier in de buurt wordt wel vaak mooi spul gespot hoor. Maar hier heb je ook Mie katoen (voor de ouwe zakken met teveel geld), de loanton & de Pierrot in een straal van minder dan 1km.
                Die Rolls is van een kennis van mijn vader, hij had een bedrijf met parket & een groot bedrijf heeft dat over gekocht.
                Zou heel goed kunnen, zijn madamme kennende. Die M3 heeft een lichtgrijs interieur, en eerlijk gezegd vind ik dat op niks trekken. Hij woont ook in Teralfene.
                Idd, was al vergeten dat dat allemaal zo dicht op elkaar licht.

Comment

Zou heel goed kunnen, zijn madamme kennende. Die M3 heeft een lichtgrijs interieur, en eerlijk gezegd vind ik dat op niks trekken. Hij woont ook in Teralfene.
                  Idd, was al vergeten dat dat allemaal zo dicht op elkaar licht.
                  Ja kan ook lichtgrijs zijn :p bwa laten we zeggen, het is eens iets anders :p amai in teralfene zelf heb ik die nog niet zien rondrijden

Comment

Ja kan ook lichtgrijs zijn :p bwa laten we zeggen, het is eens iets anders :p amai in teralfene zelf heb ik die nog niet zien rondrijden
                    Kan goed zijn, de auto staat meestal binnen en hij woont slechts op 1 min rijden van Mie Katoen dus is rap weg uit Teralfene.

Comment

Kan goed zijn, de auto staat meestal binnen en hij woont slechts op 1 min rijden van Mie Katoen dus is rap weg uit Teralfene.
                      Hij mag wat meer buiten komen dan

Comment

en een opel speedster
                        - Opel Speedster Driver -
                        http://speedster1282.webs.com/

Comment

• Van de opel garage aan Bosteels? Bedoel je die?. die hebben er 2. Ik moest er altijd passeren om naar school te gaan. Daar stond soms ook een mitsu Eclipse.

Is dat de jouwe?

Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk

Comment

Van de opel garage aan Bosteels? Bedoel je die?. die hebben er 2. Ik moest er altijd passeren om naar school te gaan. Daar stond soms ook een mitsu Eclipse.

Is dat de jouwe?

Is er hier dan nog 1 met een speedster? Of bedoel je een Opel GT?

Die linkse zilvere is van mij:

Comment

• Ik heb er daar nog een blauwe speedster al zien staan. En een opel gt rijdt hier ook vaak rond. Staat daar ook vaak bij die gifgroene focus RS. Dan heb ik die van jou al een paar keer zien staan daar ad garage

Comment

• Ik sta amper geparkeerd vlakbij Bosteels; meestal staat ie hier gewoon in de garage (essene) :p

Comment

• een vectra (toegelaten ?)

Comment

• met een 3.2 v6 is deze hier zeker toegelaten
                                    2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                                    2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                                    2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Voor mijn part is een ongebruikelijke versie van een modale auto juist heel exclusief, terwijl ze vaak het minst opvallen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door torque Bekijk Berichten
                                        Voor mijn part is een ongebruikelijke versie van een modale auto juist heel exclusief, terwijl ze vaak het minst opvallen.
                                        volledig mee akkoord.
                                        2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                                        2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                                        2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sir.bongiovi Bekijk Berichten
                                          Ik sta amper geparkeerd vlakbij Bosteels; meestal staat ie hier gewoon in de garage (essene) :p
                                          Amai, nog ene van de gebure.

Comment

Working...
                                          X