Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel V

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door kevin_krystofiak Bekijk Berichten
    Zo een heb ik van de week ook tegengekomen op de E313 ter hoogte van Ranst/Wommelgem.
    Dan is hij waarschijnlijk de autostrade opgereden in Grobbendonk want daar heb ik hem deze week gespot :-)

Comment

• Deze namiddag in Nieuwpoort bad ( winkelstraat ) een blauwe ( leuke kleur ) x6 m ... smaken verschillen.
      VW Golf VII Variant 2.0 tdi highline - 09/2014

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten

de C350, ook gemeld bij MB lovers
        Het zou me verbazen mocht er van de W(S)202 een C350 bestaan. Daar heb ik nog nooit iets van gehoord. Van de opvolgers natuurlijk wel.
        Mij lijkt het dat er in de bak met letters afkomstig van de zeer gewilde optie "wegval typeaanduiding" toevallig een 3 gevonden is en een 5 en men er dan maar een nul achter gekleefd heeft. Immers, de buurman weet enkel dat hoe hoger het cijfertje is, hoe meer de wagen kost. Of die motor bestaan heeft maakt daarom niet uit.
        OF De 3 van 350 was een 2 van 250. "turbodiesel" zal er waarschijnlijk afgevallen zijn door de welbekende astronomische snelheden die zo'n oude diesel kan bereiken. Het zoetgevooisde stemgeluid dat deze motor voortbrengt is bovendien ook niet te onderscheiden van zijn op benzine draaiende broertjes, dus waarom zou je dan nog moeite doen om die turbodiesel terug te plakken?

Comment

• Waar heb je die ("C350") gezien?

Een maand geleden aan de carrefour in Sint-Eloois-Vijve stond er ook een w202 break met C350 op (was geen garageplak denk ik). Ik en mijn broer stonden nog te kijken van wtf, dat bestaat of kan toch niet. Voor de rest geen aandacht meer aan besteed.

Comment

• deze was tussen Lochristi en Lokeren

@M3 : ik dacht ook dat het eerst zo een logo van een S350 of zo was die hij er zelf hed opgekleefd, en omdat ikzelf twijfel ... hier gepost, hopelijk komt er duidelijkheid

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xKoSai Bekijk Berichten
              Waar heb je die ("C350") gezien?

Een maand geleden aan de carrefour in Sint-Eloois-Vijve stond er ook een w202 break met C350 op (was geen garageplak denk ik). Ik en mijn broer stonden nog te kijken van wtf, dat bestaat of kan toch niet. Voor de rest geen aandacht meer aan besteed.
              Als die al had bestaan, dan zou het een 320 geweest zijn ipv 350.

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• pgo, vrijdag gespot

Comment

• Vrijdag voormiddag op de E34 oprit Retie/Oud-Turnhout een bordeaux lotus elise, tof wagentje met een leuk geluidje. jammer dat ik geen foto kon nemen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lester Bekijk Berichten
                            Roeselare?
                            Keerbergen
                            TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

• TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

• TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment